Mitä ajattelet platinablondeista ja millaiselle ihmiselle sinusta sopii sellainen pitkä tukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja true blond
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

true blond

Vieras
Entä ovatko platinablondi ja valkoinen/harmaa tukka samoja asioita?

Itse haluaisin ehkä moiset hiukset koska olen herkkä tyttö ja siksi mulle sopii blondi, mutta haluan että kyseisessä tukassa ois myöskin potentiaalia. :P mutta kun kuulin että joku sotkee ne harmaisiin ja valkosiinkin niin en tiiä haluanko enää sitten sellaista tukkaa, kun ihmisten pitäis tajuu siitä tukasta että mä oon blondi...

Platinablondeja en muista nähneeni juuri koskaan luonnonvärissä. pari tyyppiä muistan nähneeni tähän ikään. Lähes aina platina tulee purkista. Platinablondilla ja tavallisella blondilla (vaalea) on se ero, että platinainen tukka on ns. valkoinen, ja kylmä sellainen. Eli todella harmaa/sinivaalea, vaikka sinisyyttä nyt ei tukassa erotakaan. Platinablondi ei siis ole kullanvaalea elovenatyttö.

Jos sellaisen luonnonvärisen tukan jollakin näkee, niin on se hurjannäköinen. Yleensä heillä on myös tietynlainen punakka ja couperoottinen ihotyyppi. Luonnonvärinen tukkahan sopii jokaiselle kantajalleen, eli heille, joilla luonnostaan platinanvaalea tukka on, se tödennäköisesti sopii.

Ne yhdistelmät (tyyliin Tuksu) joilla on itseruskettavalla tummanoranssiksi vedetty iho ja purkista paperinvalkoiseksi poltettu tukka, ovat ihan HIRVEITÄ. Sellaisia naisia valitettavasti joka kesä näkee. En ymmärä sitä, että jos on oikeasti blondi, on kulmakarvatkin vaaleat sekä iho, ja vahva meikki ei sovi juuri koskaan. Mutta purkista tukkaansa blondaavat kuvittelevat, että heille sopii vahva meikki, feikkirusketettu iho (platinablondit eivät luonnostaan juuri rusketu) ja neonväriset vaatteet.

Koskaan en ole tavannut sellaista naista, joka olisi värjännyt luonnollisen vaalean tukkansa vain astetta vaaleammaksi platinaiseksi, ja pidättäytyisi raskaasta meikistä ja muista feikkitouhuista niin, että lopputulos olisi miellyttävä. Hiustenvärjäys on mielestäni silloin onnistunut, kun saa tosissaan miettiä, että ovatkohan tuon naiset hiukset värjätyt vai omat, ja kun väri korostaa kaunista ihonväriä ja silmiä eikä luo räikeää pubihuorakontrastia.

Platinablondeja en muista nähneeni juuri koskaan luonnonvärissä. pari tyyppiä muistan nähneeni tähän ikään. Lähes aina platina tulee purkista. Platinablondilla ja tavallisella blondilla (vaalea) on se ero, että platinainen tukka on ns. valkoinen, ja kylmä sellainen. Eli todella harmaa/sinivaalea, vaikka sinisyyttä nyt ei tukassa erotakaan. Platinablondi ei siis ole kullanvaalea elovenatyttö.

Jos sellaisen luonnonvärisen tukan jollakin näkee, niin on se hurjannäköinen. Yleensä heillä on myös tietynlainen punakka ja couperoottinen ihotyyppi. Luonnonvärinen tukkahan sopii jokaiselle kantajalleen, eli heille, joilla luonnostaan platinanvaalea tukka on, se tödennäköisesti sopii.

Ne yhdistelmät (tyyliin Tuksu) joilla on itseruskettavalla tummanoranssiksi vedetty iho ja purkista paperinvalkoiseksi poltettu tukka, ovat ihan HIRVEITÄ. Sellaisia naisia valitettavasti joka kesä näkee. En ymmärä sitä, että jos on oikeasti blondi, on kulmakarvatkin vaaleat sekä iho, ja vahva meikki ei sovi juuri koskaan. Mutta purkista tukkaansa blondaavat kuvittelevat, että heille sopii vahva meikki, feikkirusketettu iho (platinablondit eivät luonnostaan juuri rusketu) ja neonväriset vaatteet.

Koskaan en ole tavannut sellaista naista, joka olisi värjännyt luonnollisen vaalean tukkansa vain astetta vaaleammaksi platinaiseksi, ja pidättäytyisi raskaasta meikistä ja muista feikkitouhuista niin, että lopputulos olisi miellyttävä. Hiustenvärjäys on mielestäni silloin onnistunut, kun saa tosissaan miettiä, että ovatkohan tuon naiset hiukset värjätyt vai omat, ja kun väri korostaa kaunista ihonväriä ja silmiä eikä luo räikeää pubihuorakontrastia.

mikä on räikeä pubihuorakontrasti? :D

just koen tällä hetkellä se elovenablondin jotenkin mitään sanomattomaksi... itelläni on tällä hetkellä semmonen väri. tai tähän kun on vedetty jotain tuhkan sävyäkin niin näyttää harmaalta ja latvat kellertää... hyi.

[QUOTE="vieras";28336069]ööö ok?

ja mikähän oli tämän viestin tarkoitus?[/QUOTE]

Sä kysyit että mitä ajattelet platinablondeista ja mä vastasin että ihkua.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, tää sun aloitus on ehkä päivän urpoin.

Sä kysyit että mitä ajattelet platinablondeista ja mä vastasin että ihkua.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, tää sun aloitus on ehkä päivän urpoin.

Mitäs tyhmää tässä on mitä mä oon kysyny?

Normaalisti vaan kysyin, että mitä jengi ajattelee tollasesta ja pistin omii ajatuksia tohon kans, jos heräis keskustelua. :) että asiallisiin aloituksiin, voi varmaan vastata asiallisesti. ;)

[QUOTE="vieras";28336099]mikä on räikeä pubihuorakontrasti? :D

[/QUOTE]

Räikeä pubihuorakontrasti on juuri sitä, että pukeudutaan jouluun ja juhannukseen samaan aikaan kuten Kyllikki Virolainen linnan juhlissa. Pubihupakon kohdalla kyseeseen tulee överiksi blondattu tukka, överiksi rusketettu, ei-suomalaisen sävyinen punaruskea nahka, neonväriset minimekot ja topit (useita kokoja liian pienet), pinkki huulipuna, kimalletta luomissa, viiden sentin kynnet sateenkaaren väreissä jne. Tiedät varmaan ihmistyypin. Lisäksi 10 sentin korot, joilla ei osata kävellä kuin polvet koukussa ja valomerkin aikaan jalat harallaan kuin rekkakuskilla.

Räikeä pubihuorakontrasti on juuri sitä, että pukeudutaan jouluun ja juhannukseen samaan aikaan kuten Kyllikki Virolainen linnan juhlissa. Pubihupakon kohdalla kyseeseen tulee överiksi blondattu tukka, överiksi rusketettu, ei-suomalaisen sävyinen punaruskea nahka, neonväriset minimekot ja topit (useita kokoja liian pienet), pinkki huulipuna, kimalletta luomissa, viiden sentin kynnet sateenkaaren väreissä jne. Tiedät varmaan ihmistyypin. Lisäksi 10 sentin korot, joilla ei osata kävellä kuin polvet koukussa ja valomerkin aikaan jalat harallaan kuin rekkakuskilla.

Jännä että sie yhdistät tämän johonkin pubihuoraan...

Mie kun yhdistän sen sellaseen blondiin bilekissaan

[QUOTE="vieras";28336197]Jännä että sie yhdistät tämän johonkin pubihuoraan...

Mie kun yhdistän sen sellaseen blondiin bilekissaan[/QUOTE]

Kissat on tyylikkäitä mun mielestäni. Ne, jotka turvautuvat niinkin tyylittömään vaihtoehtoon kuin platinavaalennukseen, ovat yleensä jotakin lähiömammoja, joilla on kaljan pöhöttämä naama ja turpeat koivet sekä massu, ikää jo vähän enemmän kuin näillä bilekissoilla ja yleensä niillä on sellainen raakkuva humalainen ääni sekä tupakansyämät hampaat. Ja liian paljon hajuvettä.:D

Toisaalta, jos sinä oikeasti olet todella vaalea, elovenablondi siis etkä mikään ruskeatukkainen, voisit kokeilla kampaajan laittamana platinanvaaleita kamparaitoja tai muunlaisia raitoja, jolloin tukkasi ilme vaalenisi hiukan ja väri raikastuisi ja kirkastuisi. Mutta älä mene ottamaan sellaista valkoista kypärää markettiväreillä! Ja muista, että vaaleaa tukkaa vasten ihon punakkuus ja pienet virheet näkyvät selkeämmin, joten huolehdi kauniista ihosta, oikeanvärisistä meikeistä ja ennen kaikkea käytä niitä kohtuudella. Siinä mun neuvot.

Mä tykkään platinablondeista, mutta pääösin kaikki kivat ovat olleet joko lyhyitä, erittäin lyhyitä tai polkkamittaisia hiusmalleja.
Pitkissä hiuksissa se ei usein ole kivannäköinen.

Se väri on vain todella vaikea ylläpitää, keltaisuutta pitää taittaa pois jatkuvasti ja siinä menee helposti pieleen saaden hiukset näyttämään harmailta.

Puhtaan valkea väri on kiva, ei mikään harmahtava.

Kissat on tyylikkäitä mun mielestäni. Ne, jotka turvautuvat niinkin tyylittömään vaihtoehtoon kuin platinavaalennukseen, ovat yleensä jotakin lähiömammoja, joilla on kaljan pöhöttämä naama ja turpeat koivet sekä massu, ikää jo vähän enemmän kuin näillä bilekissoilla ja yleensä niillä on sellainen raakkuva humalainen ääni sekä tupakansyämät hampaat. Ja liian paljon hajuvettä.:D

Toisaalta, jos sinä oikeasti olet todella vaalea, elovenablondi siis etkä mikään ruskeatukkainen, voisit kokeilla kampaajan laittamana platinanvaaleita kamparaitoja tai muunlaisia raitoja, jolloin tukkasi ilme vaalenisi hiukan ja väri raikastuisi ja kirkastuisi. Mutta älä mene ottamaan sellaista valkoista kypärää markettiväreillä! Ja muista, että vaaleaa tukkaa vasten ihon punakkuus ja pienet virheet näkyvät selkeämmin, joten huolehdi kauniista ihosta, oikeanvärisistä meikeistä ja ennen kaikkea käytä niitä kohtuudella. Siinä mun neuvot.

Kiitos neuvoista. :)

Juu olen oikeasti vaalea ollut aina, ei koskaan tummaa tukkaa. Paitsi noh, värjättynä ja tummuutta en enää haluu..

Kun musta tukan ja tyylin pitää olla kantajansa näköinen. Minulla on hyvin naisellinen tyyli ja olen herkkä, mutta minussa on myös tempperamenttiä. Siksi kokisin ehkä platinablondin olevan se mun juttu.

Iho mulla on ihan SUHT ok kunnossa... se kyllä punottaa poskilta aika lailla ja on vähän finnejä

Tsekkaappa sellanen blogi kun Oprin blogi. Googleta. Niin tajuat, että on kaukana lihavasta vanhasta lähiömammasta. Tuollainen mie haluan olla.

särkkä on aito blondi sillä on talvella sellainen tuhkan vaalea tukka, ja kesällä vaaleampi, musta aito blondi on paras! Värjätyt teko blondit erottuu kyllä heti joukosta, ja ihmiset tajuaa et väri on purkista peräisin!

[QUOTE="vieras";28336299]Mä tykkään platinablondeista, mutta pääösin kaikki kivat ovat olleet joko lyhyitä, erittäin lyhyitä tai polkkamittaisia hiusmalleja.
Pitkissä hiuksissa se ei usein ole kivannäköinen.

Se väri on vain todella vaikea ylläpitää, keltaisuutta pitää taittaa pois jatkuvasti ja siinä menee helposti pieleen saaden hiukset näyttämään harmailta.

Puhtaan valkea väri on kiva, ei mikään harmahtava.[/QUOTE]

Jep, mullon nyt harmaata hiuksissa. Kiva kun ei haluais ihan miltään mummolta tässä iässä kuitenkaan näyttää...

Kampaaja laitto jotain tuhkanvaaleaa väriä mun hiuksiin, nii eikös se tuhka oo samaa kun harmaa väriltään lähes? Tai näin musta maalaisjärjellä tuntuu.

[QUOTE="Sabina";28336311]särkkä on aito blondi sillä on talvella sellainen tuhkan vaalea tukka, ja kesällä vaaleampi, musta aito blondi on paras! Värjätyt teko blondit erottuu kyllä heti joukosta, ja ihmiset tajuaa et väri on purkista peräisin![/QUOTE]

No niin varmaan tajuaaki jos lähes valkoiseksi värjää, mutta mitäpä se haittaa?

Mie en valitettavasti enää ees oo samanlainen blondi kuin lapsena, nyt tuo juurikasvu on just sellasta tummanvaaleeta mitä tuolta tulee. :/

Hiustenvärjäys on mielestäni silloin onnistunut, kun saa tosissaan miettiä, että ovatkohan tuon naiset hiukset värjätyt vai omat, ja kun väri korostaa kaunista ihonväriä ja silmiä eikä luo räikeää pubihuorakontrastia.

Tää on kait makuasia. Mun mielestä ihan luonnottomankin värinen tukka voi näyttää tosi hyvältä, vaikka kirkkaanvioletti tms. Eikä se luo automaattisesti pubihuorakontrastia :D

Mut se millasta tukkaa mä tässä nyt haen nii on esim.:

- Oprilla
- Salkkareiden Isabellalla
- Maisa Torpalla
- Chat juontaja Katri Sorsalla
- Sekä Viidakon Tähtösten Nina Hämäläisellä

Joko alatte nyt kässäämään minkalaiset tyylit puree meikäläiseen? =)

Tää on kait makuasia. Mun mielestä ihan luonnottomankin värinen tukka voi näyttää tosi hyvältä, vaikka kirkkaanvioletti tms. Eikä se luo automaattisesti pubihuorakontrastia :D

Niin..

Mulle ensimmäiseks sanasta pubihuora tulee mieleen tällänen:

Punanen tukka
Paljon mustia vaatteita
Tribaali tatuointi toisen käden ympäri
Lutka leima alaselässä
Vetelee röökii
Ryyppää usein äijien kanssa kaljaa
On muutenkin miesmäinen eukko, vaikka tunnistaa kyllä ihan selvästi sukupuolensa että on nainen ja kävelee kun äijät, mikä on helvetin tyhmää.

On jääny ällöttävän ja oksettavan amis muijan tasolle.

En ymmärä sitä, että jos on oikeasti blondi, on kulmakarvatkin vaaleat sekä iho, ja vahva meikki ei sovi juuri koskaan. Mutta purkista tukkaansa blondaavat kuvittelevat, että heille sopii vahva meikki, feikkirusketettu iho (platinablondit eivät luonnostaan juuri rusketu) ja neonväriset vaatteet.
.

Monella oikeasti blondilla on kyllä hyvin ruskettuva iho. Ei kaikki vahva rusketus tule purkista.

[QUOTE="vieras";28336342]Mut se millasta tukkaa mä tässä nyt haen nii on esim.:

- Oprilla
- Salkkareiden Isabellalla
- Maisa Torpalla
- Chat juontaja Katri Sorsalla
- Sekä Viidakon Tähtösten Nina Hämäläisellä

Joko alatte nyt kässäämään minkalaiset tyylit puree meikäläiseen? =)[/QUOTE]

Laita kuvia =)

Monella oikeasti blondilla on kyllä hyvin ruskettuva iho. Ei kaikki vahva rusketus tule purkista.

Mie voin kyllä myöntää että oon sellanen vaalea verikkö ite ollu etten kesälläkään pahemmin rusketu. Joskus olen turvautunut purkki rusketukseen, mutta silleen että tulee vaan hento rusketus... :) tai okeiokei, myönnetään et se meni joskus vähän överiksi. Mutta kun haluan olla kesällä ruskettunut enkä viti valkoinen lakana! Sitä vitivalkosta kerkee sit olla syksyt, talvet ja keväät...

Tässä MYTHAGOLLE ja nyt muulle poppoolle myös niitä kuvia sitten =)

Opri:

http://img.sub.fi/mn_kuvat/sub/uusi_subfi/ohjelmat/viidakon_tahtoset/kausi_2/tahtoset/1628287.jpg

Isabella eli Kirsi Ståhlberg:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/archive/0/0c/20120720163258!Salatut_el%C3%A4m%C3%A4t_Isabella_Holm.png

Maisa Torppa:

http://www.tissit.fi/gallery/var/resizes/Maisa-Torppa/MaisaTorppaSmall3.jpg?m=1311812178