Pettämis gallup !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettäjä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettäjä.

Vieras
Pettämis gallup:

Oletko pettänyt jos olet niin miksi ?
Kenen kanssa ?
Kauan olit miehesi / naisesi kanssa yhdessä ennen sitä entä sen jälkeen ?
Jäitkö kiinni ?
Jos jäit niin miten ?

Itse petin kerran, en kuitenkaan yhdyntään asti mennyt ja syy oli se että mieskin petti. Kaverini kanssa petin. Oltiin oltu vuos yhdessä ja oltiin vuos sen jälkeen yhdessä. Mies luki viestejäni ja siksi jäin kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjä.;28355373:
Pettämis gallup:

Oletko pettänyt jos olet niin miksi ?
Kenen kanssa ?
Kauan olit miehesi / naisesi kanssa yhdessä ennen sitä entä sen jälkeen ?
Jäitkö kiinni ?
Jos jäit niin miten ?

Itse petin kerran, en kuitenkaan yhdyntään asti mennyt ja syy oli se että mieskin petti. Kaverini kanssa petin. Oltiin oltu vuos yhdessä ja oltiin vuos sen jälkeen yhdessä. Mies luki viestejäni ja siksi jäin kiinni.

Olen pettänyt. Olin nuori, piittaamaton ja kokematon. En rakastanut silloista poikaystävääni.
Silloisen poikaystävän kaverin.
Ennen sitä joitain kuukausia, jälkeen joku puoli vuotta.
Jäin kiinni, ns. rysän päältä.

Enää en niin tekisi, seitsemän vuotta mennyt nykyisessä suhteessa ilman hetkenkään mielitekoa siihen suuntaan. Kunnioitan ja rakastan nykyistä miestäni ja hänelle olen kertonut tuosta aiemmasta tapauksesta avoimesti jo suhteen alussa.

Oletko pettänyt jos olet niin miksi ? Olen pettänyt edellisessä suhteessani.
Kenen kanssa ? Opiskelukaverin kanssa (yhdyntää ei tosin tapahtunut, vaan "pelkästään" suutelua, hiplailua ja suuseksiä, mutta lasken sen kyllä ehdottomasti pettämiseksi).
Kauan olit miehesi / naisesi kanssa yhdessä ennen sitä entä sen jälkeen ? Sitä ennen olimme olleet yhdessä vajaa pari vuotta, sen jälkeen enää pari kuukautta. Suhteemme oli siis sikäli loppusuoralla, että aika huonosti meni.
Jäitkö kiinni ? En jäänyt koskaan kiinni enkä ole jälkeenpäinkään kertonut tästä exälleni. Suhteemme päättyi muista syistä.

[QUOTE="vieras";28355645]Haluatko mitalin?
Kiiltääkö sädekehä nyt?
Oliko tämä kysely varmasti sinulle?[/QUOTE]

Öh, ensimmäisenä gallupissa kysyttiin Oletko pettänyt jos olet niin miksi?, niin kyllä, myös minä voin vastata gallupiin. Ja jos vastaukseni sinusta on sädekehän kiilloittelua tai mitalin hakemista, niin se on voi voi. Ongelma on sinun päässäsi. Minä kerroin vain, miten minä olen omissa parisuhteissani toiminut.

Kiiltääkö sädekehä nyt?

Vastaan, vaikket multa kysynytkään. Kysely oli kaikille suunnattu.

Ja sitten galluppiin. En ole pertänyt.

[QUOTE="Mutsi";28355669]Vastaan, vaikket multa kysynytkään. Kysely oli kaikille suunnattu.

Ja sitten galluppiin. En ole pertänyt.[/QUOTE]

Kirotusvirhe edellisessä. Siis en ole pettänyt.

Kiiltääkö sädekehä nyt?

images

Mäkään en ole pettänyt koskaan. :D

Minua on syytetty pettämisestä kaikissa suhteisani.

Parisuhteessa olen pettänyt kerran. Menin kotiin ja kerroin miehelle. Erosimme pian tämän jälkeen, mutta emme tämän takia. Takana pari vuotta.

Yhden parisuhteen olen aloittanut ennen kuin olen kunnolla tehnyt selväksi eräälle tapailemalleni henkilölle, etten enää halua nähdä häntä. Seksiä en harrastanut lomittain. Silti se vähän kaduttaa, toisaalta suhteen alku oli niin kiihkeää mahtavaa ilotulitusta, että siihen heittäytyminen ei kaduta. ''Jättämälleni'' henkilölle en kertonut. Myöhemmin vääristelin hänelle milloin olimme toisen miehen kanssa tavanneet. Ajattelin sen olevan kohteliasta.

Samoin kadun yhtä seksikertaa, joka tapahtui juuri kun oolimme sopineet erään toisen miehen kanssa yrittävämme vielä. Olin edelleen teknisesti sinkku, mutta se oli jotain ihme kipuilusekoilua, josta tuli tosi paska fiilis, paskempi kuin mistään aiemmin. En kertonut miehelle josta välitin, se olisi ollut kuolinisku alkamatta jääneelle suhteellemme, jossa oli tarpeeksi kipukohtia muutenkin, ja joka kaatuikin omaan mahdottomuuteensa, mutta saimmepa välimme selviksi. En kadu etten kertonut

Itse en pidä syntejäni kovin suurina.

Yhteistyössä