Voiko korkea raskaushormooni määrä kertoa, että kaikki ei ole hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Sen tiedän että alhainen HCG ja varsinkin jos se ei lähde nousemaan hyvin, voi enteillä keskenmenoa.
Mutta entäs jos on korkea? Miten kohdunulkoisessa, nouseeko HCG normaalisti?
Itellä ollut niin keskenmenoja, ku, kemiallisia raskauksia ja yleensä ongelmana ollut juuri tuo matala arvo.

Nyt taas raskaana, mutta ei voi huokaista, nyt pelottaa että voiko korkea arvo tarkoittaa taas epäonnistumista (lähinnä pelkään tuota ku)
Yhtään en muista mitkä mulla oli arvot sillon kun oli tuo ku.

Arvo oli noussut 1039:stä 4960:een neljään päivään.

Viikot tosi pienet 4+5

No mie luulen että kaikki on juurikin hyvin kun on korkeat lukemat :)

Itsellä myös takana ku ja silloinhan hitaasti nousee hcg ja ei korkealle mulla ehtinytkään nousta loppujen lopuksi kun itsekseen alkoi tulla ulos.

Mutta jos ois tuplaraskaus niin miten se arvo käyttäytyy sillon? Onko se sit tuplaten verrattuna ykkösraskauteen?
Muistatko yhtään mitkä sinun arvot oli ja millä viikolla?

Mulla on käsitys että tuo arvo on jotenkin yksilöllinen, mutta jotain viitearvoja on millä välillä se voisi olla milläkin viikolla. En valitettavasti muita omia lukemia, mutta esim. pahoinvointi monikkoraskaudessa voi olla voimakkaampaa kuin yksösraskaudessa koska tuo hcg arvo on suurempi.

Testasin päivää ennen menkkojen alkua enkä edes aamupissasta erittäin vahvan plussan.

• Tykkää
Reactions: mamuska7
Mun silmään arvosi näyttävät ihan normaalilta. Noussut normaalisti. Onko tuo 4960 arvo tuolta 4+5 viikolta? Tiedätkö tarkasti viikot oikeiksi, parinkin päivän heitto vaikuttaa.

[QUOTE="Vieras";28402459]Mun silmään arvosi näyttävät ihan normaalilta. Noussut normaalisti. Onko tuo 4960 arvo tuolta 4+5 viikolta? Tiedätkö tarkasti viikot oikeiksi, parinkin päivän heitto vaikuttaa.[/QUOTE]

Joo tiedän tarkasti siinä mielessä että bongasin ovulaation 9.4 (testillä+oireilla), eli huomenna tulisi tuosta kolme viikkoa. Eri juttu jos minulla ollut "huomaamaton" toinen ovulaatio vähän aikasemmin? Toisaalta kiinnittymislimoja tuli tasan viikon päästä tuosta 9.4 eli 16.4 eli uskon että hedelmöittyminen tapahtunut tuolloin.

En muista arvoja.. Rypäleraskaudeksi tajusi vasta patologi (kaavinta saaliista) Mutta muistaakseni joku taulukko netistä googlettamalla löytyi. Mulla toi oli lähes 3.v sitten. Nyt 1.v katsoo pikku kakkosta

Piti ihan soittaa lääkärikeskukseen ja jutella synnytyslääkärin kanssa. Eli HCG arvot ovat kovin yksilöllisiä ja tärkeintä on seurata miten arvo käyttäytyy eli miten lähtee nousemaan. Eli sen tulisi (noin) joka toinen päivä tuplaantua. Yksittäinen arvo ei vielä kerro oikeastaan muuta kuin että onko raskaana vai ei. Eli nyt pakko relata ja odottaa ensi viikon ultraa. Kiitti teille vastanneille :D

4+6 Arvo vähän reilu 8000, ultrattu, mutta vielä ei löytynyt kuin pussukka.....lääkärin mukaan tänään vois jo näkyä ruskuaispussi (eilen ihan pieni piste löyty, joka voisi siis olla ruskuaispussi) Ensi viikolla uusi ultra ja sillon pitäis jo näkyä enemmän, koska toi arvokin on noin hyvä.

Yhteistyössä