S
säpäle harmaana
Vieras
[QUOTE="vieras";28403332]Ei - viinirypäleet on kasvatettu rusinansiemenistä.[/QUOTE]
No niin, aina oppii uutta. Kiitos taas palstalle!
No niin, aina oppii uutta. Kiitos taas palstalle!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle tuli mieleen se sanonta "tukehtuu pullaansa", ja tajusin että eihän siihen pullaan tukehduta, vaan ne rusinathan pyrkii ylöspäin. Ja sitten kun on keollinen rusinoite noussut kurkkuun niin äkkiäkös siinä tukehtuu. Ihan järkyttävää, en kyl enää ikinä syö rusinallista pullaa!
Mulle tuli mieleen se sanonta "tukehtuu pullaansa", ja tajusin että eihän siihen pullaan tukehduta, vaan ne rusinathan pyrkii ylöspäin. Ja sitten kun on keollinen rusinoite noussut kurkkuun niin äkkiäkös siinä tukehtuu. Ihan järkyttävää, en kyl enää ikinä syö rusinallista pullaa!
TÄH! :O Mistä muuten erottaa Raise up rusinan tavallisesta?![]()
TÄH! :O Mistä muuten erottaa Raise up rusinan tavallisesta?![]()
Tän voi muuten kaupassa testata sillai et kääntäää paketin, ja sit jos kuuluu rapiseva ääni kun ne pyrkii yläreunaan ni ovat raise up -rusinoita. Kun joskus on puutteelliset pakkausmerkinnät.
Raise up - rusinoita ei saa antaa pienille lapsille. Jos piltti vetää rusinan nenään niin se nousee aivoihin.
Silleen saa kätevästi, että huuhtase ne rusinat mitä on maksalaatikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua mä sekoon;28403615:Jos vahinko käy ja vahingossa antaa, niin täytynee sitten ottaa piltin nilkoista kiinni ja roikottaa? Meneekö sitten vatsalaukkuun ja ohutsuoleen? Pitäisikö odottaa, että on paksusuolessa? Mut mistä sen tietää missä kohtaa se jo menee? Tuleeko sitten pieruna ulos?
Mä tuun huolesta ihan sekopäiseksi!!!!!!
Joo, voi kierrättää ne samat rusinat sima - maksalaatikko välillä vaikka koko loppuelämän. Ei niitä kukaan kuitenkaan syö. Ekoloogista
Joo, voi kierrättää ne samat rusinat sima - maksalaatikko välillä vaikka koko loppuelämän. Ei niitä kukaan kuitenkaan syö. Ekoloogista