V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos teille kaikille vastanneille.
Emmi, olen samaa mieltä siitä että jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden.
Kiitos teille kaikille vastanneille.
Emmi, olen samaa mieltä siitä että jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden.
Hiphei, joo asiat ei aina ole niin mustavalkoisia.
Ehkä mun pitäsi olla vain vähän kovempi luonne ja olla miettimättä koko juttua. Kun se ei tosiaan edes ole mun ongelma. Eniten kai pelkään, että tulevaisuudessa tapahtuis jotain ikävää ja sitten kokisin syyllisyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja åwevo;28404881:Niin että ystäväsi mies sitten käytti sinua kaatopaikkana? Kaasi pahan olonsa sinulle. Ja jos asia joskus myöhemmin tulee ystävällesi ilmi, niin mies voi vedota siihen, että sinäkin tiesit, muttet pitänyt asiaa niin kamalana, että olisit ystävällesi siitä kertonut.
Sä tunnet ystäväsi. Mieti tarkkaan, miten luulisit hänen suhtautuvan tietoon. Olisiko asia hänelle kynnyskysymys? Sen perusteella kävisin miehen kanssa sitten kesksutelua siitä, pitäisikö tämän kertoa tulevalle puolisolleen asiasta. Varaudu myös siihen, että mikäli tämä kaikki tulee ystävällesi ilmi, sinä saatat menettää kyseisen ystävyyden. Ilmeisesti se ei sinua haittaisi.
Jos tuossa menettää ystävyyden, niin onko ystävä todellinen ystävä? Ystävän luulisi tietävän miten tärkeitä lupaukset ovat ap:lle ja arvostavan häntä tämän vuoksi. Toki tuollainen lupausten pitäminen on kaksiteräinen miekka, mutta itse ymmärtäisin ja arvostaisin tuollaista periaatteellisuutta.
Jos tuossa menettää ystävyyden, niin onko ystävä todellinen ystävä? Ystävän luulisi tietävän miten tärkeitä lupaukset ovat ap:lle ja arvostavan häntä tämän vuoksi. Toki tuollainen lupausten pitäminen on kaksiteräinen miekka, mutta itse ymmärtäisin ja arvostaisin tuollaista periaatteellisuutta.
Taas tuo, joka vaatii pitämään lupauksen, olisi tehnyt väärin ja se luettaisiin hänen viakseen vahvasti. Jos lupauksen pitäjä olisi yrittänyt saada luvan lupauksen purkamiseen, niin hän olisi tehnyt oikein.