Lapsen pappa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liipola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitäpaitsi jos hän mielummin tuottaa mielipahaa lapsenlapselle,kuin itse hiukan joustaa,niin se kertoneekin aika paljon tuosta ihmisestä.

en minäkään joustanut,tiedän,mutta en minä arvannut että lopputulos on tämä.

Voithan sinä vieläkin joustaa.

TAI

sitten ostatte lapsellenne uuden pyörän, sellaisen kun sinä haluat. Saatte ajella sitten ihan rauhassa.

no vieras, pappahan sen asian päätti että lapsella ei ole pyörää,mutta minä olen se jota syytetään. oikeesti.

tuo pappahan on vain niin kiva ja erityisesti ajattelee lapsenlastaan? niinkö?

miksi mun pitäs joustaa,eikä papan?

onko teistä fiksua käytöstä kostaa sille lapselle se että minä en halua nähdä pappaa? miten tämä on lapsen syytä?

yritin kysyä tuolta papalta txt että voisiko hän hiukan selittää minulle tätä asiaa koska en ymmärrä,miksi pyörää ei voinut antaa lapselle tämän isän kautta.

ei mitään vastausta!

no ei oikein siis keskustelukaan asiasta suju.

tottakai ostan ite pyörän!!

vituttaa vaan tollanen itsekkyys että mielummin pahoittaa lapsen mielen kuin vähän antaa periksi. (edelleenkään minä en tiennyt että vaatimukseni johtaa siihen että pappa myy pyörän) mikä on minusta lapsellista toimintaa.

voi vitun helvetti TEIDÄNKÖ MIELESTÄ PAPASSA EI OO VIKAA?? HÄN TOIMII OIKEIN??

hän kostaa lapselle! onnee vaan vittu jos se on teistä ihailtavaa toimintaa!!!!!

USKOMATONTA :O :O

...ja jatkossa.. Jos tuntuu, että et pysty sietämään pappaa, tai että EXÄSI, lapsesi isä SYÖ kaikki rahasi, niin kannattaa ehkä ottaa hieman etäisyyttä.. Pappa on kuitenkin aikuinen erillinen ihminen, jolla ei ole ollut suhun mitään suhdetta, niin ei hänen tarvii tanssia sinun pillisi mukaan. Eikä exänkään, vaikka sille ruokarahaa annatkin (miks ihmeessä annat jos rahat on noin tiukilla??? Ja kyllä 200€ pitäisi Yhden aikuisen ihmisen syödä jo pitkän aikaa.....)
Jos itse pyydät heitä osallistumaan, niin et ehkä voi olettaa omivasi koko lasta.
Katso montako ymmärtävää kommenttia olet saanut ja montako vastaan..Oisko aika mennä vähän itteensä...?

SINÄ et tunnu ymmärtävän, että se oli SINUN käytös, kun estää poikaasi saamasta pyörää.
Ja voithan edelleen ostaa pojallesi sen käytetyn niin kuin alunperin suunnittelit.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miten se kolmas katsoja jotenkin pilais sen hetken. Näetkö itse silloin vähempi? En voi käsittää sellaista omimista. Nuorin oppi just ajamaan ilman apurattaita ja mummi oli kattomassa. Lapsi oli niiiin onnellinen, kun mummikin oli näkemässä.

No on ihan varmasti "vikaa" kummankin käytöksessä. Kuten totesit, on kyse Sinun lapsestasi. Siis olisiko kuitenkin niin, että sinä olisit teistä kahdesta se, joka osaisi ajatella lapsen etua ja toimia aikuisen tavoin.
Ps. Mikäli miehesi on antanut isälleen anteeksi, niin kuulostaa siltä, että käytökselläsi satutat miestäsi vain lisää.

Miksi alunperinkään pyysit pappaa osallistumaan kustannuksiin, jos hän ei saa olla lapsesi kanssa tekemisissä? Et voi vaan pyytää rahaa. Tai no tottakai voit, mutta ei kannata olla nyt niin järkyttynyt siitä et sulle vihoitellaan, koska se on todella tökeröä.

• Tykkää
Reactions: Lokki ja Porho
[QUOTE="...";28412074]Sinun lapsesi eivät ole sinun[/QUOTE]

minun lapseni on tasan miun ja mieheni lapsi siihen asti että hän kasvaa aikuiseksi ja muuttaa omilleen!

pappa on hyvä vaan ja hankkii itelleen oman lapsen jos haluaa jakaa niitä hetkiä lapsen kanssa.

Sinä alunperin käskit miestäsi pyytämään rahaa tuohon pyörään. Eli joo, sinä olet syypää tapahtumien kulkuun. Vaikutat muuten näin sivullisestakin ihan pirun hankalalta ihmiseltä, jonka asenteena on "my way or the highway"...

[QUOTE="Vieras";28412151]Miksi alunperinkään pyysit pappaa osallistumaan kustannuksiin, jos hän ei saa olla lapsesi kanssa tekemisissä? Et voi vaan pyytää rahaa. Tai no tottakai voit, mutta ei kannata olla nyt niin järkyttynyt siitä et sulle vihoitellaan, koska se on todella tökeröä.[/QUOTE]

no miehellä on tilanne että hän ei pysty osallistumaan lapsen elämisestä aiheutuviin kustannuksiin ollenkaan,minulle jää jo kaikki muut kalliit hankinnat. ajattelin että jos mä maksan puolet ja jos isän vanhemmat haluis osallistua edes osaan kustannuksista niin se olis kiva(koska mies ei pysty ostamaan tällä hetkellä edes niitä lenkkareita).

olen jo kertonut että pappa saa olla lapsen kanssa tekemisissä(kumma kyllä yleensä ei edes halua,on hotianut lasta ehkä 2kertaa).. että jos arki ei kelpaa...niin pitäskö sitten hänen saada poimia vain ne "parhaat" hetket?

Aloittajan on syytä mennä syvälle itseensä ja miettiä kuka sen lapsen mielen pahoittaa epäkypsällä ja naurettavalla käytöksellä. :headwall:

joo hei mä oon vastuussa papan toiminnasta!

jos minä olisin isovanhempi, ja ostaisin lapsen iloksi jotain,niin se olisi lapsen iloksi, enkä tarttis siitä vasta "lahjaa".

toimiiko sinusta tuo pappa kypsästi? ikää 50v ja kostaa lapselle sen että minä en tule toimeen hänen kanssaan enkä halua tulla. mun ei tartte miellyttää sitä ihmistä, se ei ole mun isäni

[QUOTE="vieras";28412169]todella hankala ihminen olet. ei ole sinulta pois,jos pappa katsoo myös! toivottavasti elämääsi tulee oikeita ongelmia![/QUOTE]

en ole hankala ja kyllä se on minulta pois, kun itellä on koko ajan epämiellyttävä olo!

pappa voi viedä lapsen vaikka puistoon sen pyörän kanssa.. ai niin mutta se tarkotitas sitä että pappa joutus oikeesti tekee jotakin,niin eihän se käy.

Yhteistyössä