Meninkö liian nopeasti sänkyyn? Ottaisinko asian puheeksi? Mitä mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailee

Vieras
Kun en kehtaa ja viitsi tätä asiaa nyt kenellekkään kaverillekaan puida. Tunnen itseni lapselliseksi :) Joten palstapsykologit hoi!

Eli tapasin netissä miehen ja käytiin viikonloppuna kahvilla, joka oli siis ensitapaamisemme. Kaikki meni hyvin ja istuttiinkin kahvilassa varmaan kolme tuntia. Sen jälkeen ollaan sitten viestitelty yms.
Eilen sitten mentiin syömään ja syötiin ja istuskeltiin ravintolassa aika kauan. Me asutaan molemmat kaupungista,jossa olemme tapailleet jonkun matkan päässä. Mun sukulaisilla on ns. sijoitusasunto kaupungissa, joka nyt on tyhjillään. Siellä on vuodesohva ja jotakin kalusteita ja mä olen joskus siellä yötä, koska saattaa olla työkeikka ko. kaupungissa ja mukavampi lähteä töihin siitä 1km päästä, kuin tunnin ajomatkan päästä. Lapsikin on isällään.

Mulla ei ollut AJATUSTAKAAN kutsua miestä sinne. Mies kuitenkin kysyi haluanko kyydin keskustasta sinne. Sanoin että kävelen mielelläni ja matkaa on vain kilometri, mutta jos haluaa tulla käymään, niin voi toki tulla. Eikä tässäkään vaiheessa (uskon, ettei kummallakaan) ollut ajatusta muusta, kuin ehkä pikavisiitistä.

No sinne se nyt tuli ja siinä istuskeltiin ja katottiin telkkaria ja höpöteltiin.Sitten pussailtiin ja siitä se nyt sitten loppujen lopuksi eteni itse asiaan. Kello oli jotakin 21.00 kun mies lähti kotiin.

Siis tuo mieshän on aivan ihana! Ajattelen häntä taukoamatta. Mutta minähän en voi tietää kovin tarkasti, mitä hän ajattelee minusta. Hän myös melkein 14v vanhempi ja mä olen nuorempi ja nätti yms, joten voihan se olla, että haluaa musta ihan jonkun muunlaisen tuttavuuden, kuin seurustelukumppanin.

Seksi oli hyvää eikä siinä mitään. (okei, alan jo halkoa hiuksia, mutta...) Olin sheivannutkin aamulla (ihan vain muuten, en miestä varten) ja tuli siitäkin mieleen, että tajuskohan mies sen ja ajattelin mun jo suunnitteleen koko juttua?

Nolaanko mä nyt hirveästi itseni, jos esim. laitan viestin miehelle ja kerron, että jäi vähän vaivaamaan ja ei ole mun tapausta ja mies vaan vaikuttaa niin ihanalta tms?

Voi sun kanssasi. Jos seksi oli hyvää, anna olla. Tapaatte uudemman kerran ja katsot mitä tuleman pitää. Itse varmaan laittaisin miehelle tekstarin että "kiitos kivasta illasta" enkä mainitsisi seksiä sanallakaan.
Ja siitä sheivaamisesta...tuota...miehet ei tasan huomaa tuollasia eikä ajattele että olisit valmustautunut koska olit sheivannut. Ja ei varmaan pitäisi sitä edes pahana juttuna, vaikka olisitkin ;)
Ja btw, kai teillä oli kumi käytössä? Jos oli, ainakin toinen oli varautunut seksiin : D

Löyhästi saman kokeneena sanoisin että älä kysele viestillä mitään. Ole kuin mitään ei olisi tapahtunut. Viestittele kuten ennenkin kuulumisia, tapailkaa. Kun seuraavan kerran tapaatte ja istutte rauhassa voit ottaa ehkä asian puheeksi ja kertoa omat tuntemuksesi ja kysyä haluaako mies puhua asiasta ja mihin suuntaan haluaa teidän jutun kehittyvän. Sinänsä mua ei haittaa pelkkä seksisuhde, se miten sä tai mies siihen suhtautuu on teidän kahden asia ja teidän peli ja teidän säännöt. Mies tuskin kaivelee juttua samoin ku sä.

Joo, mutta se oli kumi on ollut mun lompakossa jo kauan. Sekin oli saatu jostakin lehden välistä tms varmaan.. Eli en ollut varautunut tuohon tilanteeseen.

Mä en halua mitään seksisuhdetta. Mä vaan pahoittaisin mieleni. Joko ihan oikea suhde, tai täysin platoninen ystävyys.

Mies on tosiaan vanhempi, ollut jo naimisissa ja kokenut sen kaiken "rakkaushömpän" eri tavalla kuin minä ja siksi helposti voisin ajatella, että ei halua sen vakavempaa enää. Hitto.

Joo, mutta se oli kumi on ollut mun lompakossa jo kauan. Sekin oli saatu jostakin lehden välistä tms varmaan.. Eli en ollut varautunut tuohon tilanteeseen.

Mä en halua mitään seksisuhdetta. Mä vaan pahoittaisin mieleni. Joko ihan oikea suhde, tai täysin platoninen ystävyys.

Mies on tosiaan vanhempi, ollut jo naimisissa ja kokenut sen kaiken "rakkaushömpän" eri tavalla kuin minä ja siksi helposti voisin ajatella, että ei halua sen vakavempaa enää. Hitto.
Mistä olet saanut päähäsi ettei sua vanhempi eronnut mies enää halua rakkautta ja parisuhdetta??? Kokemuksesta tiedän senkin että todellakin voi haluta. Ja tässäpä astuu jälleen esiin keskustelun merkitys. Avoin asenne, omat toiveet ja ajatukset pöytään. Ei pidä olettaa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";28414274]Vähän myöhäistä selittää, ettei ole sun tapaista.[/QUOTE]

Kateellisen vanhanpiian naukumista.

Itse en tuomitsisi. Olet aikuinen ihminen, ja musta sulla on oikeus vartaloosi sekä myös nauttia seksistä. Aika älyttömiä pidäkkeitä ihmiset itselleen asettaa tämän asian suhteen, ja se johtuu vain epävarmuudesta. Missä lukee, kuinka monensilla treffeillä voi mennä sänkyyn? Onko mies onnistunut, jos saa ekoilla treffeillä? Jos näin on, niin tilanne johtaa auttamatta siihen, että naisesta tulee ihan lumppu. Entäpä jos myöntäisit itsellesi, että halusti seksiä sen miehen kanssa, toimitte kuten aikuiset toimivat, siitä jäi hyvä mieli ja ketään ei loukattu? Olisiko se niin vaikeaa lopulta?

Mitään et ole menettänyt tai tehnyt väärin. Nyt vain lusikka kauniiseen käteen ja viestiä miehelle. Mitä luulet, miksei hän ole ottanut sinuun yhteyttä? Entäs jos asia on hänenkin puoleltaan samoin: Hän luulee, että sinä pidät häntä ihan sikana, tuntee syyllisyyttä tästä yllättävän nopeasta seksistä (miten niin yllättävän??! Missä treffioppaassa sanotaan, että älä pyri ekaan kuukauteen naisen housuihin? herrasmiesoppaassako? Entäs jos nainen itse on halukas? Eikö silloinkaan saa?) ja ajattelee, että et ikinä enää halua tavata. Nyt äkkiä viestiä ja asia selväksi! Kuka tietää jospa saisit pian uudelleen;) Onnea, rohkeutta ja kevättä rintaan! Eikä sitäpaitsi 14 vuotta ole mikään paha ikäero.

Mun mottoni on, että pessimisti ei pety :)

Kieltämättä maalaan liikaa piruja seinille ja oletan valmiiksi asioita. Yhden kerran koin hyväksikäyttöä toisen miehen kanssa. Toki tästäkin on aikaa, mutta herkkään ihmiseen se jäljet jätti.

Mitähän mä nyt sille miehelle viestittelisin..

Ei olla viestiteltu, tosin eihän siitä tapaamisen päättymisestäkään ole, kuin reilut 12h. Siinä kun mies lähti, niin toivotteli hyvät yms, joten ei varmaan ajatellutkaan mitään viestiä laittaa.
Kehtaako sitä näin aamusta mitään viestittää vielä..

Hmmmmmmmmmmmmm minkähän takia se mies lähti heti pois? Tais olla vaan seikkailua vailla, tais oma akka odottaa kotona. No eipä tarvi enää vongata, että eipä taida sen koommin näkyä :)

Mitähän mä nyt sille miehelle viestittelisin..

Kiitä häntä Facebookissa.

1jwIUs7XvKsel2uKKvX4L7zGHbM.jpg

En tiedä meneekö arvaukseni oikein, mutta oletan miehen olevan neljänkympin tienoilla ja sä olet joku 24-28v?

Älä rupea tuota asiaan tuon ikäisen miehen kanssa tekstarilla setvimään. Mulle tulisi ainakin iihan teinimeininki mieleen, jos pitäisi tekstarilla vatvoa jotakin asioita. Asian voit tottakai ottaa puheeksi, kun näette.

Miehet eivät välttämättä aloita sitä tekstarin laittamista. Vaikka haluaisivatkin, niin ei välttämättä oikein tiedä, mitä haluaisi. Sä olet sitä paitsi enemmän sitä tekstari-ikäluokkaa.

Laita sille vaan viesti, jotakin hyvin yksinkertaista. Esim. Pääsitkö eilen turvalisesti kotiin ja saitko nukuttua hyvin?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28414411]Hmmmmmmmmmmmmm minkähän takia se mies lähti heti pois? Tais olla vaan seikkailua vailla, tais oma akka odottaa kotona. No eipä tarvi enää vongata, että eipä taida sen koommin näkyä :)[/QUOTE]

Heti pois? Ei se kyllä heti mihinkään pois lähtenyt, vaan vasta noin 21.30, eli ei ollut mihinkään kiire.

No pitääkö mun nyt sitten sen perusteella tehdä joku johtopäätös, miten hän vastailee mun viestiini?
Luultavasti teet johtopäätöksiä joka tapauksessa vaikka ei ehkä kannattaisi. Laita niin neutraalia viestiä ettei vastausta tarvi hirveästi analysoida. Tärkeimmät asiat puidaan kasvotusten, ei viesteinä joista voi kaivaa olemattomia piilomerkityksiä ja vetää vääriä johtopäätöksiä.

Yhteistyössä