Onko ihan teinimeininkiä ihastua johonkin näyttelijään tai artistiin aikuisena, perheellisenä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Mulla on paha tapa antaa itseni ihastua joihinkin tyyppeihin, jotka ovat saavuttamattomissa.
Olen perheellinen ja naimisissa, mutta silti joskus unelmiin puskee joku julkisuuden henkilö.
Tällä hetkellä ihastukseni kohde on itseäni ainakin 10 vuotta nuorempi Nicholas Hoult. Kävimme mieheni kanssa katsomassa sen Warm Bodies-leffan ja ihastuin. :ashamed:
Olenko joku typerä taivaaanrannanmaalari, tms. houkka? Sanokaa, etten ole epänormaali! :(

Mulla on paha tapa antaa itseni ihastua joihinkin tyyppeihin, jotka ovat saavuttamattomissa.
Olen perheellinen ja naimisissa, mutta silti joskus unelmiin puskee joku julkisuuden henkilö.
Tällä hetkellä ihastukseni kohde on itseäni ainakin 10 vuotta nuorempi Nicholas Hoult. Kävimme mieheni kanssa katsomassa sen Warm Bodies-leffan ja ihastuin. :ashamed:
Olenko joku typerä taivaaanrannanmaalari, tms. houkka? Sanokaa, etten ole epänormaali! :(

Ihan esiteinitouhua. Kannattaisi aikuistua ja samalla saattaa tunne-elämä aikuisten maailmaan.

On se teinitouhua, mutta minkäs sille teet. Toki sitä voisit hakea apua, mutta en mä nyt tiedä onko ongelma niin paha. Tottakai se kertoo jostakin muistakin ongelmista, mutta vaikea sitten sanoa, että tarviiko asiaa parantaa. Sekin kertoo jotain, että kuinka paljon ja miten fantasioit näistä. Onko seksuaalifantasioita vai jotain ihan teini-ihquu-juttua?

No onhan se mut mikäs vika teinimeiningissä olis :) Itse tykkään paeta tylsää arkea kaikenmaailman pönttöihin haaveisiin ja niihin yleensä liittyy myös joku kuolattava julkkisukko.

Yhteistyössä