Kohta pitäisi lähteä äitipolille... vähän jännittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jensson"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jensson"

Vieras
Viikkoja olisi 38+1, verenpaineiden takia olen käynyt nyt melkein 2 kertaa viikossa kontrolleissa.. Tänä aamuna paineet oli kotona 144/102. On ollut myös päänsärkyä, huonoa oloa ja huimausta.

Supistelua on ollut tiistaista asti epäsäännöllisesti ja kun se asettuu niin emätimessä tuntuu kauhea paineentunne. Tiistaina todettiin että sisäsuukin on jo 2cm auki. Kovasti nyt elättelen toiveita joko käynnistäisivät synnytyksen.

Kuopus käynnistettiin aikanaan juuri näillä viikoilla kalvojen puhkaisulla, olin jo 4cm kyllä aukikin. Silloin oli insuliinihoitoinen rd.

Nää vaan tuppaa olemaan niin lääkärikohtaisia asioita... Auttaisikohan asiaa jos oikein kunnolla valittaisin? En oo oikein saanut nukuttuakaan nyt, mutta olen jotenkin tosi huono sitten kuitenkin valittamaan olostani.

Riippuu kyllä niin lääkäristä.Muistan kun itse olin vastaavassa tilanteessa ja menin polille.Osastolääkäri oli laittamassa mut osastolle lepäilemään ja käski mennä odottelemaan aulaan. Sitten samainen lääkäri kutsui mut uudelleen sisään ja sanoi että ylilääkäri tutki mun papereita ja koska oli aikaisemmissa raskauksissa ollut myös myrkytysoireita, niin passittivatkin mut suoraan synnytyssaliin käynnistykseen ja sehän sopi mulle hyvin :) Tsemppiä sulle reissuun!

Riippuu kyllä niin lääkäristä.Muistan kun itse olin vastaavassa tilanteessa ja menin polille.Osastolääkäri oli laittamassa mut osastolle lepäilemään ja käski mennä odottelemaan aulaan. Sitten samainen lääkäri kutsui mut uudelleen sisään ja sanoi että ylilääkäri tutki mun papereita ja koska oli aikaisemmissa raskauksissa ollut myös myrkytysoireita, niin passittivatkin mut suoraan synnytyssaliin käynnistykseen ja sehän sopi mulle hyvin :) Tsemppiä sulle reissuun!

Kiitos :) Mulla on ekassa raskaudessa ollut toksemia, joten siksi näin tiivis seuranta justiin.

Pelkään että ehdottavat myös tuota osastolle tuloa,mutta en kyllä tod. halua sinne.. mutta ollaan nyt enemmän toiveikkaina :D

Yhteistyössä