G: Miksi parisuhdestatuksesi näkyy/ei näy Facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupia kehiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näkyy kyllä mutta ei tuohon mitään suurempaa syytä ole. Joskus tuli laitettua ja sinne se on jäänyt. Eiköhän kaikki sen tiedä ilman naamakirjaakin mutta ei ole tullut mieleen että jostain syystä pitäisi poistaa.

Ei näy. Olen sinkku ja tosiaan ei tässä iässä (olen 26v) asiaa mitenkään viitti erikseen asiaa "mainostaa"/tuoda esille. Tosin kyllä nyt varmasti suurin osa kavereistani parisuhdetilanteeni tietää, vaikkei sitä facebookissa erikseen luekaan.

Tuli laitettua, kun faceen liityin. Silloin jo asuttiin miehen kanssa yhdessä, joten miksi ei. Nimen kanssa ei ole, kun ei mies ole facessa ja en tiedä laittaisinko muutenkaan. Jos sinkku olisin, niin en varmaan mainostaisi sitä tai jotain tuoreempia suhteita. On sen verran vähän kavereita, että ne tietää muutenkin tästä suhteesta, kun monta vuotta yhdessä ollaan oltu. Muita tietoja en ole juurikaan laitellut, paikkakunnan ja mistä kotoisin olen, kun profiilikuvassa ei ole omaa kuvaa, niin jos joku vanha tuttu törmää profiiliini niin ehkä sit tunnistaa.

Minulla ei näy, ei näy mitään muitakaan yksityistietoja esim. lapsista. Olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, enkä muutenkaan halua hirveästi levitellä asioitani muuta kuin hyville ystäville ja läheisille.

Työnikin takia rajoitan sitä, mitä FB:hen laitan. Kun on satoja FB-kavereita, kaikki eivät mitenkään voi olla hirveän läheisiä enkä halua kaikkien tietävän yksityisasioitani. Sen takia käsittelen FB:ssä sellaisia asioita, jotka eivät liity perheeseeni.

No aiemmin mulla ei näkynyt, ja olinkin kyllä sellaisessa "vaikeasti määriteltävässä suhteessa". En halunnut tosiaankaan välttämättä tulla yhdistetyksi tuohon tyyppiin, ja edes facessa esitellä sukulaisilleni. Ja olin siis koko ajan jättämässä hänet.
Myöhemmin ajattelin sitten että täydennän tiedot-sivua, mutta jaksoin vain tuon sinkun sinne merkitä.
Ajattelin kertoa siis näin lähinnä sukulaisille, kun joskus joku kommenteissaan viittasi mun parisuhteeseen, ettei mulla vakavaa sellaista ole. Ihan kuin se ketään kiinnostaisi kylläkään.

Ei näy.
En muutenkaan ole kirjannut sinne kaikkia henkilötietojani. En esim. ole laittanut sinne opiskelu- tai työtietoja, kotipaikkoja, tms. Tarkoitukseni ei ole tehdä facebook-profiilistani mitään cv:n tyyppistä, vaan käytän sitä yhteydenpitoon ihmisten kanssa.

Ystävät ja kaverit tietävät parisuhdestatukseni ilman, että se siellä on. Kaverinani on kyllä myös joitain esim. työn puolesta tuttuja, jotka eivät välttämättä tiedä tai ole varmoja - mutta se ei ole olennainen tietokaan, siis heidän kannaltaan. Tai siis, oletan että he kyllä tietävät tai ainakin ovat arvanneet minun olevan parisuhteessa, mutta tuskin on olennainen tieto sekään, onko kyseessä seurustelu, avioliitto vai jotain muuta.

Minulla ei ole mitään ongelmatuttuja, jotka lähettelisivät sinkuille häiriöviestejä, ja tuntemattomat taas eivät pysty laittamaan minulle viestiä ollenkaan. Joten vonkaus-karkoitettakaan en tarvitse.

[QUOTE="vieras";28423300]Ei näy, koska mulla on kavereissa paljon sukulaisia ja entisiä kavereita joiden kanssa en ole juurikaan tekemisissä, enkä halua ilmoitella heille milloin seurustelen ja milloin en. Varsinkaan sitä muuttumista varatusta sinkuksi en halua kaikille esitelä.[/QUOTE]

miksi? toivotko/odotatko parempaa?

ei näy eikä mitään muitakaan henkilökohtaisia tietoja. kaikki kaverini kyllä tietävät kenen kanssa olen naimisissa, missä asun ja missä olen opiskellut. he myös tietävät miltä näytän joten kuvia en fb:n ole ladannut. puolituntemattomia en pidä kaverilistalla.

Ei näy, eikä kyllä miehelläkään. Ei ole mitään tarvetta siihen, kyllä kaikki tutut tietää että naimisissa ollaan oltu pieni ikuisuus, muita asian ei luulisi kiinnostavankaan. Mulla ei muutenkaan ole nimeä lukuunottamatta mitään tarkempia tietoja laitettuna, ihan työnkin takia.

Yhteistyössä