Nettimiehellä ei hampaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 1977
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 1977

Vieras
Tapasin tässä oikein miellyttävän noin 40-vuotiaan miehen nettitreffien kautta ja erään tapaamisen aikana hän kertoi hyvin vaivautuneesti että hänen on puhuttava eräästä asiasta ja mies sitten kertoikin että hänellä ei ole ollut yhtäkään omaa hammasta enää yli 35-vuotiaana koska kaikki hampaat ovat poistettu ja hän käyttää sellaisia irtomallisia tekohampaita.
Hampaidenpoiston syyksi hän sanoi että nuorena tuli laiminlöytyä hampaidenhoito ja syötyä epäterveesti makeaa ja juotua Coca Colaa ja sen takia hampaisto meni siihen kuntoon että korjaaminen oli niin toivotonta että kaikki hampaat poistettiin.
Nykyisin hän hoitaa hygienia-asiansa mallikelpoisesti, mutta hampaat ovat mennyttä ... Nyyh!

Hän sanoi että minä saan päättää miten jatketaan ja jos koen hampaattomuuden niin suhdetta haittaavaksi tekijäksi, niin hän ymmärtää päätökseni, oli se sitten mikä tahansa.

No minä sitten asiaa muutaman päivän mietittyäni päätin etten voi jatkaa suhdetta miehen kanssa jolla ei ole omia hampaita, saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta tämä asia on minulle tärkeä.

Mitä sinä olisit tehnyt tällaisessa tapauksessa?

Mikä siinä hampaattomuudessa niin häiritsee jos hän nykyään huolehtii itsestään mallikelpoisesti? Eihän siitä tarvi kellekään kertoa eikä kukaan sitä arvaa päälle päin.

Jos mies on muuten ok ja teille vois kehittyäkkin jotain niin on se aika pinnallista jos hylkäät hänet hampaattomuuden takia. Sit vaan kamuille sanot että" joo, olis se muuten tosi ihana ja kiva mutku ei sillä ollu omia hampaita" Huh.

Mä kerran jopa sanoin miehelle että toivoisin hänellä olevan sellaiset tekohampaat jotka vois ottaa yöksi pois, ettei tartteis kuunnella sitä hampaiden narskutusta :D

[quote="mie";28426628]mä kerran jopa sanoin miehelle että toivoisin hänellä olevan sellaiset tekohampaat jotka vois ottaa yöksi pois, ettei tartteis kuunnella sitä hampaiden narskutusta :d[/quote]

hahahaaaaaaaa!!!!!!

[QUOTE="just";28426601]Jos mies on muuten ok ja teille vois kehittyäkkin jotain niin on se aika pinnallista jos hylkäät hänet hampaattomuuden takia. Sit vaan kamuille sanot että" joo, olis se muuten tosi ihana ja kiva mutku ei sillä ollu omia hampaita" Huh.[/QUOTE] Ajattelen samoin. Minusta tuntuu että mies ei sytyttänyt muutenkaan, sillä vaikuttaa kovin pinnalliselta hylätä muuten lupaava mies tuollaisen syyn takia.

Wau. Mitäs jos sillä olis tahdistin tai jonkin sortin muu proteesi? EN usko että häiritsis. On mullakin vara haima aina mukana (insuliinipumppu) ja toivon että se ei ketään häiritsis. (Exää häiritsi)

Minuakin jotenkin inhottaisi tekohampaat (kammoan niitä :) ) mutta insuliinipumppu ei häiritse koska et ole voinut estää diabeteksen tuloa mutta hampaitaan voi hoitaa...

[QUOTE="jaiks";28426668]Minuakin jotenkin inhottaisi tekohampaat (kammoan niitä :) ) mutta insuliinipumppu ei häiritse koska et ole voinut estää diabeteksen tuloa mutta hampaitaan voi hoitaa...[/QUOTE]

Ainakin kakkostyypin diabetes on monesti ns. itsehankittu

[QUOTE="just";28426601]Jos mies on muuten ok ja teille vois kehittyäkkin jotain niin on se aika pinnallista jos hylkäät hänet hampaattomuuden takia. Sit vaan kamuille sanot että" joo, olis se muuten tosi ihana ja kiva mutku ei sillä ollu omia hampaita" Huh.[/QUOTE]

Ennenvanhaan tekarit sai rippilahjaksi.

Mutta on tuo nyt aika ihmeellistä heittää hyvästit muutoin kiinnostavalle miehelle tuommoisesta syystä. Tekarit on helpommat pitää puhtaana kuin kiinteät, joten suuhygienia on taatusti paremmassa kuosissa kuin tuonikäisillä miehillä keskimäärin.

Kun menee parikymmentä vuotta eteenpäin, niin pakkeja alkavat ilmeisesti saamaan ne, joilla on amalgaamipaikkoja.

Jos pakkien syy olisi ollut se, että mies itse häpesi itseään, niin sen vielä ymmärtäisi. Jos minulla olisi tekarit, niin olisin lyönyt ap:n kanssa vetoa siitä, että pystyn puremaan omaa korvaani.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
En jättäisi ketään tekareiden takia. Nehän eivät edes näytä mitenkään erilaisilta kuin omat hampaat, ethän sinäkään olisi huomannutkaan asiaa, ellei mies olisi kertonut. Sanoisin tuota tekosyyksi, joku muu oli oikeasti vialla suhdeviritelmässänne.

[QUOTE="jojo";28426949]En jättäisi ketään tekareiden takia. Nehän eivät edes näytä mitenkään erilaisilta kuin omat hampaat, ethän sinäkään olisi huomannutkaan asiaa, ellei mies olisi kertonut. Sanoisin tuota tekosyyksi, joku muu oli oikeasti vialla suhdeviritelmässänne.[/QUOTE]

Nainen77 ihan suoraan sanoo syyksi tekarit.

Jos mies muuten vaikutti asialliselta, niin ainoa oikea teko mitä Nainen77 voi tehdä, on mennä peilin ääreen ja sanoa itseään silmiin katsoen sata kertaa, että:
Minä en ole NIIN pinnallinen.

Ja sitten kaivaa miehen puhelinnumero esiin, soittaa hälle ja pyytää anteeksi ja sopia ne seuraavat treffit. Miehestä pääsee halutessaan eroon niiden jälkeenkin.
Kukaties Nainen77 oppii sietämään tekareita ja siten hieman pääsee eroon omasta pinnallisuudestaan.

Ei olis väliä mulle, mutta miettisin miks tekarit eikä implantit.

koska koko suun implantit maksaa joku 10 000 euroa ja on lisäksi iso leikkaus jos hampaiden poistosta on jo aikaa ja joudutaan siirtämään luuta. Iselläni on yksi implantti ja se maksoi (ei työn osuutta, vain materiaalit, yths:llä oli näin) 10 vuotta sitten n. 1000 euroa eli siitä voit laskea paljonko koko suu maksaa. Lisäksi olisi aika pitkä prosessi kun kaikkia hampaita ei voi tehdä yhtä aikaa ja implantin laiton jälkeen pitää aina odottaa luutumista ennen hammaskruunun laittoa.

koska koko suun implantit maksaa joku 10 000 euroa ja on lisäksi iso leikkaus jos hampaiden poistosta on jo aikaa ja joudutaan siirtämään luuta. Iselläni on yksi implantti ja se maksoi (ei työn osuutta, vain materiaalit, yths:llä oli näin) 10 vuotta sitten n. 1000 euroa eli siitä voit laskea paljonko koko suu maksaa. Lisäksi olisi aika pitkä prosessi kun kaikkia hampaita ei voi tehdä yhtä aikaa ja implantin laiton jälkeen pitää aina odottaa luutumista ennen hammaskruunun laittoa.

Mullakin on yksi hoitovirheen vuoksi laitettu implantti, joten tiedän kyllä prosessin. Elämänlaatuun hampaat vaikuttavat vaan aika tavalla.

Mullakin on yksi hoitovirheen vuoksi laitettu implantti, joten tiedän kyllä prosessin. Elämänlaatuun hampaat vaikuttavat vaan aika tavalla.

Tottakai vaikuttaa, mutta jos se olisi helppoa, halpaa ja mahdollista kaikille, niin tuskin kellään olisi tekareita. Lisäksi implanttisuun hoidossa pitää olla tarkka, mulle on ainakin sanottu että hammasvälit pitää puhdistaa hyvin ym. Tekarit on silleen helpommat.

Kyllähän ulkonäkö merkkaa. Kerran treffasin mukavaa naista, mutta treffeillä huomasin, ettei ole tissejä ollenkaan, täysi A. En vain voi sille mitään ettei sytyttänyt.

Mulla kokemus vähän samasta asiasta: tapasin pari vuotta sitten netissä kivan oloisen miehen, vaihdettiin kuvatkin ennen ekoja treffejä, ei pahan näköinen mies ollenkaan, ainoa vain että ei hymyillyt kuvassa ollenkaan johon en silloin sen suuremmin kiinnittänyt huomiota ( miksi olisi ees pitänyt ).

Käytiin sitten treffeillä ja olikin mukava ihminen, ainoa vain että kun aukaisi suunsa niin hampaita puuttui edestä aika monta ja ne muutamat mitä siellä näkyi oli pari sellaista mustaa tynkää. Ja minua ällötti se asia tosi paljon, yritin päästä siitä kyllä yli koska mies vaikutti todella mukavalta, tapasin hänet vielä pari kertaa kun en halunnut olla niin pinnallinen ja kun muuten kyllä vaikutti siistiltä henkilöltä.

Lopulta lopetin sen, miten tuollaista suuta edes pussaa, niin yököttävän näköinen suu. Ei mun miehellä mikään hollywood hymy tarvitse olla mutta että hampaiden tilalla pari mustaa tynkää ja monta kokonaan poistettu tai tippunut tai mitä lie.. ja tyypillä oli sen verran leveä hymy että näki selvästi kuinka hampaita puuttui myös sivuilta, ei ainoastaan edestä.

Jäi sekin mietityttämään että mistä johtuu tuollainen suun kunto, tuokin mies oli minua muutaman vuoden vanhempi mutta kyllä silloin on jo ollut säännölliset ja ilmaiset koulun kautta tapahtuvat hammaslääkärikäynnit.

Niin mulla ainakin tuli mieleen huumeet, niiden käyttöhän pilaa monella hampaat niin että sinne juurikin jää vain muutama musta tynkä ja monta hammasta puuttuu kokonaan. En kysynyt mitä oli miehen hampaille tapahtunut ja en tiedä jos olisi vaikka kertonutkin huumetaustan ja siitä olisi irti päässyt aikoja sitten, en tiedä mitä olisin sitten ajatellut, se olisi luultavasti ollut myös asia joka olisi tullut ns. väliin.

Voihan tuossa ap.n tapauksessa tosiaan olla kyse pelkästään huonosta hampaiden hoidosta ja siksi menettänyt ne, en tiedä miten tuossa samanlaisessa tilanteessa reagoisin, voisin ehkä tapailla miestä lisää jos on muuten mukava ja nykyään kuitenkin on hampaat suussa.

[QUOTE="vieras";28428090]Kyllähän ulkonäkö merkkaa. Kerran treffasin mukavaa naista, mutta treffeillä huomasin, ettei ole tissejä ollenkaan, täysi A. En vain voi sille mitään ettei sytyttänyt.[/QUOTE]

Syy voi olla hyvin pieni. Joillakin se voi olla pelkästään vääränlaiset kengät tai muu kohta pukeutumisessa.

Saisikohan noita tekareita eri mallisina ettei tarvitsisi tyytyä normaaleihin koko ajan.