Miten lapset rikastuttavat elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lapseton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lapseton"

Vieras
Kertokaa lapsettomalle, joka inhoaa lapsia. Minulla on ystävinä lapsettomia ja lapsellisia. Uskallan sanoa ettei minua kannata pyytää kummiksi tai pyytää vahdiksi, koska sanon aina että lapset ovat ällöttäviä. Mielestäni lapset vievät kaikki rahat. Minä haluan saada elämyksiä ja panostan itseeni ja mieheeni.

[QUOTE="Lapseton";28440928]Kertokaa lapsettomalle, joka inhoaa lapsia. Minulla on ystävinä lapsettomia ja lapsellisia. Uskallan sanoa ettei minua kannata pyytää kummiksi tai pyytää vahdiksi, koska sanon aina että lapset ovat ällöttäviä. Mielestäni lapset vievät kaikki rahat. Minä haluan saada elämyksiä ja panostan itseeni ja mieheeni.[/QUOTE]

Päivät saavat oikeaa sisältöä. Tunnet niin syvää rakkautta ja välittämistä, että et edes tiennyt sellaista olevan. Liikutut asioista jotka ennen olivat yhdentekeviä. Tiedät miksi maksat asuntolainaa.

Itse ajattelin 35- vuotiaaksi samalla tavalla. Yhtäkkiä ne elämykset joita itselle ja puolisolle tarjosi alkoivat tuntua tyhjiltä ja merkityksettömiltä. Mikään ei tuntunut enää miltään. Vanhempien vanha perhetuttu, kokenut lääkäri "käski" hankkimaan jälkikasvua, niin saa elämä sisältöä. Oikeassa oli.

Se elämän sisältö on aikalailla elämänvaiheesta kiinni. Lapset kiinnostaa sit kun kiinnostaa, eikä niitä kannatakaan tehdä jos ei niitä halua tai ole niihin valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja skärgård;28441037:
Päivät saavat oikeaa sisältöä. Tunnet niin syvää rakkautta ja välittämistä, että et edes tiennyt sellaista olevan. Liikutut asioista jotka ennen olivat yhdentekeviä. Tiedät miksi maksat asuntolainaa.

Itse ajattelin 35- vuotiaaksi samalla tavalla. Yhtäkkiä ne elämykset joita itselle ja puolisolle tarjosi alkoivat tuntua tyhjiltä ja merkityksettömiltä. Mikään ei tuntunut enää miltään. Vanhempien vanha perhetuttu, kokenut lääkäri "käski" hankkimaan jälkikasvua, niin saa elämä sisältöä. Oikeassa oli.

En tiedä ootko kirjoittanut vain hassusti, mutta kuulostaa kuin teidän suhde olis kuollut ja hommasitte siihen sitten lapsen "piristykseksi".

Miten lapset rikastuttavat elämää? Tuomalla elämään tapahtumia ja ihmissuhteita joista lapsettomana ei osannut kuvitellakaan. Sen kaltaisesta rikastuttamisesta ei tietenkään kaikkien tarvitse pitää.

Onhan niistä rikastusta elämään jos sattuu tykkäämään lapsista, mut ei kaikki tykkää eikä halua.

Mulle lapsista on paljon iloa sen paljon vaivan ja huolen vastapainoksi. Mutta ei lapset mikään "pakkohankinta" ole.

Arjessa he osaavat piristää ja olla suloisia. kehitystäkin on upea katsoa, mutta stressiä riittää. en ole kokenut biologista kiintymystä joten, en osaa rakastaa lasta.

yksi lapsi maksaa 18 vuotiaaseen asti noin 100 000e, joten ei se rikastuta. Olemme tulleet mieheni kanssa siihen tulokseen, että säästämme ne rahat ja matkustelemme. taidanpa samalla poistua palstalta keskittymään töihini ja mieheeni. hej på dig.

Arjessa he osaavat piristää ja olla suloisia. kehitystäkin on upea katsoa, mutta stressiä riittää. en ole kokenut biologista kiintymystä joten, en osaa rakastaa lasta.

yksi lapsi maksaa 18 vuotiaaseen asti noin 100 000e, joten ei se rikastuta. Olemme tulleet mieheni kanssa siihen tulokseen, että säästämme ne rahat ja matkustelemme. taidanpa samalla poistua palstalta keskittymään töihini ja mieheeni. hej på dig.

Meinaatko tosissasi, että 18 vuoteen riittää tuo summa?

Yhteistyössä