[QUOTE="vieras";28465746]Olisit antanut maitopullon heti kun heräs ja jatkanut itsekin unia. Kuuntelitte 30 minuuttia huutoa josko vauva itse rauhottuis, voi vittu, lasu-ilmoitus tollasista idiooteista pitäisi tehdä. Mä ihan oikeasti säälin ap:n vauvaa.[/QUOTE]
Sä et vissiin ole koskaan lopettanut yöimetystä ja tai tajua unikoulun pointtia. Ja kun meillä ei ole koskaan tuttipulloa tai tuttia huolittu,niin en mä mitään pulloja anna. Ja kun yli 6kk ikäinen ei tarvitse maitoa tms. varsinkaan pullosta sänkyyn yöllä jos syö kiinteitä ja syö kanssa kunnolla päivällä ja puurot illalla.
Meillä kun yöt meni aina 10kk asti niin että vauva tississä KOKO YÖN tasan vaan siksi että piti mua tuttinaan,mä en saanu nukutuksi. Illallakin tyttö nukahti aina tissille ja pakkohan mun oli pinnikseensä hänet siirtää,sieltä sitten heräsi joka ikinen ilta 30min. päästä,eikä siihen muu auttanut kuin tissi. Ja mä en jaksanu tota rallia,kun kerkes just ja just käydä suihkussa kun vauva jos heräs. Ja heräs meidän välissäkin sen 15-25 kertaa joka yö!
Ja kun unikoulun tarkoitus on opettaa lasta nukahtamaan myös yksin,eikä siihen aina tarvita nukuttajaa ja varsinkaan tissiä. Jotenka sen takia odoteltiin miehen kanssa josko tyttö jatkaa itse uniaan,kuten tähänkin saakka..Mut mitäpä tätä selittämään ihmiselle joka vissiin vielä 5 vuotiaallekin työntää tuttipulloa.
Kyllä 11kk osaa juoda nokkamukista jo,kun tuttipulloja tai muitakaan palveluja ei yöllä tarvi..Yöllä nukutaan,päivällä saa tissiä jne.
Lasu-ilmoitus pitää tehdä...lässynlässyn...,ihme ääliöitä. Oiskohan tärkeempiäkin syitä tehdä näitä ilmoituksia kuin se että vauva itkee 30min.
Mutta päivä ollut meillä oikeen mukava huonosta yöstä huolimatta