Mistä ja minkälainen mies Tytsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keskustelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28476583]No no, antaa hänen itsensä puhua puolestaan :) Kumpikos nyt kannattaa tasa-arvoa, minä vai sinä?

Koko ajatus "päätösvaltaisuuden tasaisesta jakautumisesta" ei minusta edes kuvaa todellisuutta ja on aika abstraktin köyhä näkökulmana asiaan. Eihän maailmaa pohjimmiltaan voi edes "mitata" mitenkään luotettavasti.[/QUOTE]

Vain sinulle ja muille kaltaisillesi piilosovinisteille voi olla epäselvää kumpi kannattaa tasa-arvoa, se, joka haluaa toiselle osapuolelle vallan vai se, joka haluaa molemmille osapuolille vallan.

[QUOTE="mies";28476529]Njoo... :D Mut ei mielestäni sentään piinkovalta. Vai olisko antaa esimerkkiä?

En itse kaipaa sen enempää feministiä kuin anti-feministiäkään. Ulkomailla homma hanskassa. Taas huomasin sen muuten tutustuttuani netissä tosi äkkiä ulkomaalaiseen naiseen :) Eroa on kyllä tässä.[/QUOTE]

Piinkovalla tarkoitin sellaista periksiantamatonta idealistisuutta tärkeissä kysymyksissä :)

[QUOTE="vieras";28476606]Vain sinulle ja muille kaltaisillesi piilosovinisteille voi olla epäselvää kumpi kannattaa tasa-arvoa, se, joka haluaa toiselle osapuolelle vallan vai se, joka haluaa molemmille osapuolille vallan.[/QUOTE]

Aivan liian yhteiskunnallista, hyh. Politikoit ilmeisesti sängyssäkin? ;)

Rakkaus on kaaoksen ja järjestyksen tanssia. Näkemys ja vaade kaiken puolittamisesta on yksinkertaisesti tappavan tylsä, romantiikan ja erotiikan vastainen ja myös erittäin kaukana naisellisesta siinä, että tunteilu, unelmat ym. ovat yleensä muissa maissa naisten maailmaa vielä enemmän. Ajatuksesi polku on siis kokonaisuutena sekä liian maskuliini minulle että näkökulmastani kovin sisältököyhä.

Nietzsche: "Erämaa kasvaa!" Kyseessä on metafora liian rationaalista katsomusta vastaan.

[QUOTE="mies";28476636]Aivan liian yhteiskunnallista, hyh. Politikoit ilmeisesti sängyssäkin? ;)

Rakkaus on kaaoksen ja järjestyksen tanssia. Näkemys ja vaade kaiken puolittamisesta on yksinkertaisesti tappavan tylsä, romantiikan ja erotiikan vastainen ja myös erittäin kaukana naisellisesta siinä, että tunteilu, unelmat ym. ovat yleensä muissa maissa naisten maailmaa vielä enemmän. Ajatuksesi polku on siis kokonaisuutena sekä liian maskuliini minulle että näkökulmastani kovin sisältököyhä.

Nietzsche: "Erämaa kasvaa!" Kyseessä on metafora liian rationaalista katsomusta vastaan.[/QUOTE]

Huh huh..

Sulla taitaa olla aika paljon luppoaikaa joka ilta. Ja sen sinä ehdottomasti haluat viettää täällä mammapalstalla.

Et keskustele henkeviä netissä tapaamasi ulkomaalaisen naisen kanssa. Sinähän et uskalla tavata naisia livenä.

[QUOTE="mies";28476636]Aivan liian yhteiskunnallista, hyh. Politikoit ilmeisesti sängyssäkin? ;)

Nietzsche: "Erämaa kasvaa!" Kyseessä on metafora liian rationaalista katsomusta vastaan.[/QUOTE]

Ihmettelet vielä, ettei kukaan nainen kiinnostu sinusta?! Kannattaisi ensimmäisenä katsoa peiliin. Ei kukaan jaksa tuollaista tyhjänpäiväistä länkytystä. Alat pitkästyttämään jo kolmannessa lauseessa.

[QUOTE="...";28475063]Joku joka kestää takertumisen ja sen, että toinen alkaa elää hänen kauttaan.[/QUOTE]

Näin. Myös alituista niskaanhengittämistä, vainoamista ja jatkuvaa lapsellista tivaamista/kyselyä on miehen kestettävä.

No hoh. :D

Vallan käytöstä ei tarvita sen enempää tarinoida. Kai sen jokainen tajuaa, että loppukädessä asiat hoitaa viisaampi ja vahvempi. Tasa-arvo on olemassa, mutta ei sitä tarvitse noudattaa kaikissa tilanteissa.

[QUOTE="vieras";28476606]Vain sinulle ja muille kaltaisillesi piilosovinisteille voi olla epäselvää kumpi kannattaa tasa-arvoa, se, joka haluaa toiselle osapuolelle vallan vai se, joka haluaa molemmille osapuolille vallan.[/QUOTE]

[QUOTE="Sanna";28476929]Ihmettelet vielä, ettei kukaan nainen kiinnostu sinusta?! Kannattaisi ensimmäisenä katsoa peiliin. Ei kukaan jaksa tuollaista tyhjänpäiväistä länkytystä. Alat pitkästyttämään jo kolmannessa lauseessa.[/QUOTE]

No voi turkanen. Naiset haluat tasa-arvoa ja älyä, mutta samassa seksuaalinen halu on sitä että miehen pitää ottaa ja runnoa. :D Yleisin naisten halu ja fantasia on tulla otetuksi ja käytetyksi "sillee ihanasti". Se käyttää kuka tahtoo. Ootteko naiset koskaan tosissaan miettineet miksi olette siellä kuilussa?

[QUOTE="vieras";28476931]Näin. Myös alituista niskaanhengittämistä, vainoamista ja jatkuvaa lapsellista tivaamista/kyselyä on miehen kestettävä.[/QUOTE]

Taitaa olla ihan jotkut muut (te pari harmaata), joiden kannattaisi lopettaa muiden pakkomielteinen kyttäys ja vainoaminen. :D Etenkin ihan vieraiden ihmisten.

Onks tämä Tytsin oma aloitus tai silleen, että on pyytänyt jotain kaveriaan tän tekemään..... no ei siinä mitään vaik oiskin. Mut taitaa jäädä vanhaksi piiaksi tällä menolla.

aniharvassa suomalaisessa parisuhteessa päätösvalta jakaantuu 50/50, yleensä tahtipuikkoa heiluttaa naiset

toisaalta, tussun alla on on parempi kuin taivasalla

Ani harvassa parisuhteessa päätösvalta tai vastuu jakautuu koko ajan tasan.

Se on mun mielestä myös yksi parisuhteen olennainen määritelmä, ainakin jatkuvan ja tasapainoisen. Se ei perustu siihen, että määritellään koko ajan valtasuhteita tai vastuita ja niiden jakautumista, vaan toimitaan jatkuvasti vaihtuvissa olosuhteissa sen suhteen, kummalle sattuu osumaan enemmän päätöksiä, vastuita ja tehtäviä.

Tietysti tällaisen toimiminen vaatii sen, että parisuhteessa on kaksi aikuista ja vastuullista ihmistä, joilla ei ole esimerkiksi pätemisen tarvetta.

[QUOTE="vieraana";28478414]Tytsi ei tarvitse miestä, ei sellaista tarvitse erikseen etsiä :) Löytää miehen itse, kun löytää tai tahtoo, ei miehettömyys ole mikään vamma mikä pitäisi hoitaa :)[/QUOTE]

Itseasiassa tarvitsee, jos ei halua pukata isätöntä lasta.

Mä törmäsin just eilen yhteen kiinnostuneeseen. :laugh: Oli semmonen elämäntapafilosofi, jonka viereen penkille satuttiin kaverin kanssa istumaan kaupungilla. Selitti meille kaiken maailman asioita ravitsemuksesta polyamoriaan. :O Hän kuulemma "opiskee itseänsä" juttelemalla tuntemattomien kanssa ja tarjoutui antamaan meille "ruskeahiuksisen geenejä" (ollaan blondeja molemmat). :O :D Aika erikoinen iskurepliikki etten sanoisi. :p Oli sit kyl pakko vaihtaa yhteystietoja huvikseen, kun sen kanssa oli mielenkiintoista väitellä asioista, oli mielenkiintoisen erikoinen tyyppi.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="vieras";28494032]Tytsikö villi?! Lahnakin on villimpi...
Ei tuohon kukaan tikullakaan koskisi,
korkeintaan joku nelikymppinen peräkammarinpoika.
Sikäli siis, että sattuisi olemaan kolmen promillen humalassa.
Miksi tytsi vainosit/vainoat ninaa?[/QUOTE]

Kysymys kuuluu, miksi SINÄ vainoat minua? :D Hassu ketju sinänsä, ettei mun mitenkään tarvitse "etsiä" mitään, elämä on mukavaa näinkin. :)

Yhteistyössä