Siskon miehen isä kuoli ja eilen oli hautajaiset. Sisko soitti hautajaisten jälkeen ja haukkui minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töykeäkö olin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töykeäkö olin

Vieras
Miehen isä kuoli n viikko sitten ja eilen oli hautajaiset. Näin heidät juuri ennen kun olivat lähdössä hautajaisiin ja juttelimme hetken.
En ottanut osaa koska olin siskoni kautta jo osanottoni lähettänyt hänen miehelleen . Lähtiesssäni otin miestä olkapäästä kiinni ja sanoin,että koitakaahan jaksaa ( siksi monikossa kun miehellä lapsiakin).

Hautajaisten jälkee sisko soitti minulle ja haukkui ihan lyttyyn kun olin ollut töykeä kun en sanonut osanottojani.
Yritin selittää,että kun olen jo ne kerran sanonut niin jotenkin tuntui tyhmätlä,että toistaisin,mutta ei siskoni asiaa ymmärtänyt. En tiedä kuunteliko edes.

Hitto, teinkö nyt jotenkin ison mokan vai ylireagoiko siskoni?

Olishan se varmaan kohteliasta ollut edes sanoa miehelle, jos et hänelle ollut kasvotusten mitään vielä asiasta puhunut. Adressin olisin lähettänyt myös mikäli olette edes jonkinlaisissa väleissä.

[QUOTE="vieras";28485450]Olishan se varmaan kohteliasta ollut edes sanoa miehelle, jos et hänelle ollut kasvotusten mitään vielä asiasta puhunut. Adressin olisin lähettänyt myös mikäli olette edes jonkinlaisissa väleissä.[/QUOTE]

Anteeksi, luin vasta nyt että olette adressin lähettäneet.

Hohhoijaa, mitähän ne osanotot edes auttaa. Ei yhtään mitään. Siskos ylireagoi mutta ihan ymmärrettävää jos tuo poismeno on heille rankkaa. Ellei tuo sitten ole tyypillistä käytösträ häneltä, sitten on vain idiootti

Minusta olisi kyllä ihan kohteliasta sanoa se myös siskosi miehelle ihan kasvotusten. Toisen isän kuolema ei ole asia, josta voi vain sanoa, että "joo, no sanopa sille miehelles, että otan osaa". Ei kai se niin vaikeaa ole sanoa muutama sana läheisensä menettäneelle? Miksi suomalaiset ovat niin jäykkiä?

Luitteko te ollenkaan aloitusta? Ap nimenomaan sanoo pahoitelleensa MIEHELLE itselleen asiaa. Eihän sitä edes tarvitse siskolle pahoitella, eihän se hänen isänsä ollut, vaan miehen. Ap., siskosi on moukka ja itse antaisin hänen ymmärtää käytöksensä tökeryyden.

Yhteistyössä