Ette usko mitä mun mies teki!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipa77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piipa77

Vieras
Äijällä parin päivän putki päällä, tuli kotiin tunti sitten kun mä olin jo nukkumassa. Heräsin vartti sitten aivan jumalattomaan PASKAN hajuun - äijä oli paskantanu ETEISEN LIPASTOON!!!!! Siellä meni digikamerat ja laskut ja vittu meidän hääkuvatkin!!!

Mä oon totaalisen äimistynyt. Että miten VOI aikuinen mies oli miten kännissä tahansa saada päähänsä vetää eteisessä housut nilkkoihin, avata lipaston laatikko ja vääntää hirveä määrä paskaa sinne?!?!? Vessan ovi alle metrin päässä!!!!

Oon niin raivona ja joudun kai aamuun asti odottamaan vastausta, äijä nukkuu housut kintuissa sängyssä. Antakaa mun kaikki kestää :(

• Tykkää
Reactions: tessun tassu
Vie peittosi ja tyynysi olohuoneeseen.
Kanna se lipaston laatikko sängyn viereen, makkarin ovi auki.

aamulla herätät lapset, laitan asunnosta ikkunat auki, paitsi makkarista ja lähdette lapsien kanssa nauttimaan mukavasta lauantai päivästä ulkoillen.

Ukolle sängyn päälle viesti, että soittaa kun laatikko putsattu ja asunto tuuletettu

Kaikenlaisia vätysukkoja sitä on, mutta luulot pois tuollaiselta, niin oppii ottamaan ens kerralla vähemmän

[QUOTE="vieras";28486032]Tottakai sinä siivoat. Ja aamulla laitat miehelle herkkuaamiaisen makkaroineen ja kylmine oluineen.[/QUOTE]

Repesin. Kohta saa minun ukkoni tulla siivoamaan minun pissani tältä tuolilta :laugh:

Jos olis mun mies niin tossa vaiheessa jätkä sais omat paskansa naamalleen ja lentäisi pystyyn niin helevetin äkkiä ettei tiedä mikä iskee. Ihan sama missä kunnossa on, paska ja jääpalat varmasti aikalailla herättelee.

Mitäs jos tuo oli testi, että kuinka pitkälle rakkaus riittää? Jos rakkaus kestää sen, että puoliso paskoo lipastoon, niin sen täytyy olla tosirakkautta!

Joskus ennen vanhaan oli lehdissä semmoisia yhden ruudun sarjiksia joissa oli aina teksti: "Rakkautta on..." Tässä tapauksessa se menisi: "Rakkautta on...siivota toisen jäljet kun hänelle tapahtuu vahinko".

Uusimmat

Yhteistyössä