No voihan hanuri! Jääkaappi aivan tyhjä ja kaupat on kuulemma huomenna kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä kaupassa huomasi ihan mitään lappuja lukemattakin että huomenna on kaupat kiinni kun idiootit oli taas aivan paniikissa rynnimässä ja hamstraamassa vuoden ruokia kaappiinsa. Onhan se ihan hätätilanne kun kauppa on yhden päivän kiinni...

[QUOTE="huoh";28490510]Kyllä kaupassa huomasi ihan mitään lappuja lukemattakin että huomenna on kaupat kiinni kun idiootit oli taas aivan paniikissa rynnimässä ja hamstraamassa vuoden ruokia kaappiinsa. Onhan se ihan hätätilanne kun kauppa on yhden päivän kiinni...[/QUOTE]

Ootko koskaan ajatellut, että kaikki ei tykkää käydä kaupassa joka päivä? Meillä ainakin ostetaan kerralla parin viikon ruoka-aineet ja sitten vaan täydennellään pari kertaa viikossa, jos on tarvetta.

voi eiiiiiiiiiiiiiiikä!! mä oon siirtäny jo 2 pv kauppaan menemistä, ja huomenna olis pakko mennä. Voi elämä näitä pyhiä! Mä en niitä koskaan muista!! Maito ei riitä, ruokaa on kyllä, mut vauvalle ei oo velliä/korviketta/sosetta tarpeeks. Apua.. mitähän mää nyt sitten teen? : / Tää on tuppukylä, missä ei varmastikaan ole siwa auki. Hitto soikoon, nyt oon liemessä..

Yhteistyössä