Mistä ja minkälainen mies Tytsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keskustelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon ollu palstalta pois jonnin aikaa. Viimeksi kun Tytsistä luin, niin se oli kyllä aivan naisiinpäin kallellaan ja jonkun palstalaisenkin kanssa imutteli joitain kertoja. Viittittekö päivittää, että mitä siinä tapahtui ja miksi nyt on mies haussa?

[QUOTE="Helekutti";28494080]Oon ollu palstalta pois jonnin aikaa. Viimeksi kun Tytsistä luin, niin se oli kyllä aivan naisiinpäin kallellaan ja jonkun palstalaisenkin kanssa imutteli joitain kertoja. Viittittekö päivittää, että mitä siinä tapahtui ja miksi nyt on mies haussa?[/QUOTE]

Se palstalainen oli tässäkin ketjussa jo useasti mainittu ninaTT, jota tytsi sittemin vainosi, palstan mukaan lähestymiskieltoon asti.

[QUOTE="vieras";28494098]Se palstalainen oli tässäkin ketjussa jo useasti mainittu ninaTT, jota tytsi sittemin vainosi, palstan mukaan lähestymiskieltoon asti.[/QUOTE]

No niinpäs olikin. En vain ollut kuullut tuota loppua, mutta eipä toisaalta yllätä yhtään... Viimeksi kun olen asiasta lukenut, niin oli vielä niin hehkeetä ja salamyhkäistä...

[QUOTE="vieras";28494098]Se palstalainen oli tässäkin ketjussa jo useasti mainittu ninaTT, jota tytsi sittemin vainosi, palstan mukaan lähestymiskieltoon asti.[/QUOTE]

:laugh: Hassua, edes palstajuoruissa ei ole puhuttu mitään lähestymiskiellosta.

[QUOTE="Helekutti";28494080]Oon ollu palstalta pois jonnin aikaa. Viimeksi kun Tytsistä luin, niin se oli kyllä aivan naisiinpäin kallellaan ja jonkun palstalaisenkin kanssa imutteli joitain kertoja. Viittittekö päivittää, että mitä siinä tapahtui ja miksi nyt on mies haussa?[/QUOTE]

Mä olen kyllä ollut aina enemmän miehiin kallellani, vain kerran ihastunut naiseen. =)

[QUOTE="vieras";28494147]Niinkö sinusta? Kumma juttu, koska kyllä minäkin tuosta olen täällä lukenut.[/QUOTE]

No parempi, mitä vähemmän törmään mihinkään satuihin. :)

Palstan mielestä on hauskaa revitellä toisen elämän kipeimmällä kokemuksella, mutta sallittaakoon se niille, joilla ei ole omaa elämää.

Mä olen kyllä ollut aina enemmän miehiin kallellani, vain kerran ihastunut naiseen. =)

Mua vähän pelottaa, etten osaa tällä hetkellä edes kuvitella olevani kenenkään miehen kanssa. :D Tosin vielä vähemmän kenenkään muun naisen. Ei olis kannattanu ihastua naiseen, etenkin, kun en kuitenkaan ole kovin vahvasti bi niin tuntuu oudolta ajatus seurustelusta miehen kanssa. :D

No, mä olen ollut jotain pari vuotta sitten viimeksi ahkerasti palstalla, joten tuo oli se viimeinen jonka muistin.

[QUOTE="Helekutti";28494193]No, mä olen ollut jotain pari vuotta sitten viimeksi ahkerasti palstalla, joten tuo oli se viimeinen jonka muistin.[/QUOTE]

Kumpikin tuntuu vähän vieraalta tällä hetkellä, koska en yleisesti tunne vetoa naisiin, mutten toisaalta ole ikinä ollut kenenkään miehenkään kanssa. :D

Viimeksi muokattu:
sellainen iso munainen moniavioinen neekeri. Veis tytsin sinne omaan leiriinsä pikkuiseen savimajaan ja pantakaulaan ketjun jatkoksi. Kävis sitä siellä sit kiksauttelemassa ku on tytsin vuoro. Ruokaa saisi riisikipollisen päivässä tai joskus jopa kaks jos nikkeri muistaa. Juomasi anaisi omaa kustaan,et olisi oikein hedelmällinen ja putkahtaisi paksuksi heti uudestaan ja uudestaan edellisen penikan synnyttyä.
Synnytyshän tapahtuisi side tytsin silmillä ja lapsi vietäisiin samoin tein pois joten tytsi elelisi täysin yksin koko ajan.

Tällainen olisi kyl ihan nasta mies tytsille.

[QUOTE="vieras";28494436]Elämän kipein kokemus SINULLE, miltä mahtaa siitä toisesta osapuolesta tuntua, kun vainotaan vuosikaupalla?![/QUOTE]

Mikäli minä mitään tiedän kys. ihmisestä, niin tod näk. on vain nauttinut tilanteesta.

En tiennytkään,että tytsi on häirikkö. Niin on olevinaan aina asiallinen,mut,mut....näin niitä paljastuu ikäviä puolia ihmisestä.
Tämähän ei sinusta lähde kulumallakaan. jäät ikuisesti häiriköksi

En tiennytkään,että tytsi on häirikkö. Niin on olevinaan aina asiallinen,mut,mut....näin niitä paljastuu ikäviä puolia ihmisestä.
Tämähän ei sinusta lähde kulumallakaan. jäät ikuisesti häiriköksi

Toivottavasti et ole valinnut alaa, jossa tarvitaan kriittistä ajattelukykyä. :D Seiskan toimittajan työssä juorut=totuus. Sitä suosittelen sinulle. =)

[QUOTE="vieras";28494502]Kehtaatko todella väittää ettet ole vainonnut ninaa jopa yhteisten tuttujenne kautta?[/QUOTE]

En ole häiriköinyt ketään, kuten tuossa ylempänä joku totesi. En ole väkisin tunkenut kenenkään oven taakse, en ole pommitellut häirikköviesteillä enkä ole saanut lähestymiskieltoa eikä minua ole sellaisella edes uhkailtu. Minulla ei ole mitään ninaa vastaan eikä hänellä minua, piste. Eiköhän ole aika selvää, että _minulle_ se oli kipeä kokemus, tulla ns. jätetyksi/menettää yhteydenpito ja kesti kauan toipua välirikosta. Ennemmin olen jättäjä kuin jätetty. Onneksi siitä on jo 2 vuotta, palsta se vaan jaksaa koko ajan muistella ikivanhaa asiaa. :)

Viimeksi muokattu:
En ole häiriköinyt ketään, kuten tuossa ylempänä joku totesi. En ole väkisin tunkenut kenenkään oven taakse, en ole pommitellut häirikköviesteillä enkä ole saanut lähestymiskieltoa eikä minua ole sellaisella edes uhkailtu. Minulla ei ole mitään ninaa vastaan eikä hänellä minua, piste. Eiköhän ole aika selvää, että _minulle_ se oli kipeä kokemus, tulla ns. jätetyksi/menettää yhteydenpito ja kesti kauan toipua välirikosta. Onneksi siitä on jo 2 vuotta, palsta se vaan jaksaa koko ajan muistella ikivanhaa asiaa. :)

Älä jaska jauhaa paskaa

En ole häiriköinyt ketään, kuten tuossa ylempänä joku totesi. En ole väkisin tunkenut kenenkään oven taakse, en ole pommitellut häirikköviesteillä enkä ole saanut lähestymiskieltoa eikä minua ole sellaisella edes uhkailtu. Minulla ei ole mitään ninaa vastaan eikä hänellä minua, piste. Eiköhän ole aika selvää, että _minulle_ se oli kipeä kokemus, tulla ns. jätetyksi/menettää yhteydenpito ja kesti kauan toipua välirikosta. Onneksi siitä on jo 2 vuotta, palsta se vaan jaksaa koko ajan muistella ikivanhaa asiaa. :)

Palsta osasi kyllä kertoa jotain ihan muuta mm että poliisillakin oli sinua uhattu kun et osanut lopettaa. Harmi että sekin ketju on poistettu. Vielä joulun allahan täällä oli avointa keskustelua asiasta ja siinä kyllä näkyi ninalla olevan aika paljonkin sinua vastaan.

Mä törmäsin just eilen yhteen kiinnostuneeseen. :laugh: Oli semmonen elämäntapafilosofi, jonka viereen penkille satuttiin kaverin kanssa istumaan kaupungilla. Selitti meille kaiken maailman asioita ravitsemuksesta polyamoriaan. :O Hän kuulemma "opiskee itseänsä" juttelemalla tuntemattomien kanssa ja tarjoutui antamaan meille "ruskeahiuksisen geenejä" (ollaan blondeja molemmat). :O :D Aika erikoinen iskurepliikki etten sanoisi. :p Oli sit kyl pakko vaihtaa yhteystietoja huvikseen, kun sen kanssa oli mielenkiintoista väitellä asioista, oli mielenkiintoisen erikoinen tyyppi.

Apua, käyt jo epätoivoiseksi. Älä nyt mihin tahansa sorru, kyllä me sulle mies keksitään kunhan vähän maltat. Rakkauden Kesä 2013 on vasta aluillaan.

[QUOTE="vieras";28494592]Palsta osasi kyllä kertoa jotain ihan muuta mm että poliisillakin oli sinua uhattu kun et osanut lopettaa. Harmi että sekin ketju on poistettu. Vielä joulun allahan täällä oli avointa keskustelua asiasta ja siinä kyllä näkyi ninalla olevan aika paljonkin sinua vastaan.[/QUOTE]

Haha, nina vaan itse ei edes koko keskustelussa ollut mukana enkä pahemmin minäkään. :D Jonkun palstakiusaajan yksipuolinen banniin asti häiriköiminenhän se kertookin objektiivisen totuuden. Mut mulle on aivan sama, mitä te ajattelette. En mä teitä arvosta edes sen vertaa, että mielipiteenne kiinnostaisi. =)

[QUOTE="vieras";28494617]Apua, käyt jo epätoivoiseksi. Älä nyt mihin tahansa sorru, kyllä me sulle mies keksitään kunhan vähän maltat. Rakkauden Kesä 2013 on vasta aluillaan.[/QUOTE]

En mä siitä miestä itselleni halunnut. Kunhan oli mielenkiintoista juttuseuraa. =)

Haha, nina vaan itse ei edes koko keskustelussa ollut mukana enkä pahemmin minäkään. :D Jonkun palstakiusaajan yksipuolinen banniin asti häiriköiminenhän se kertookin objektiivisen totuuden. Mut mulle on aivan sama, mitä te ajattelette. En mä teitä arvosta edes sen vertaa, että mielipiteenne kiinnostaisi. =)

Aivan sama mitä ajatellaan mutta epätoivosesti yrität selitellä kuitenkin? :D :D :D

Yhteistyössä