Panisitko punatukkaista miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En todellakaan. Punaiset karvat ovat ällöttäviä, olivat ne sitten yläpäässä tai alapäässä. Ja unatukkaisilla on etova vaaleanpunainen iho, jossa on kesakoita.

Punatukkaisista lähtee usein myös tosi ällö haju :(

[QUOTE="xXx";28498668]En todellakaan. Punaiset karvat ovat ällöttäviä, olivat ne sitten yläpäässä tai alapäässä. Ja unatukkaisilla on etova vaaleanpunainen iho, jossa on kesakoita.

Punatukkaisista lähtee usein myös tosi ällö haju :([/QUOTE]

:laugh: :laugh: mikä haju?

En ole ikinä pannu, mutta mitä vähän googlella hain punatukkaisen miehen mallia, niin khyl khyl.. Voishan noita kokeila :P

http://m.pinterest.com/allforredheads/hot-red-haired-men/

[QUOTE="Vieras";28498641]Ajattele, punaset karvat ja ihan valkonen iho :O jaiks[/QUOTE]

625514-mv5bmja2njy5mdaxmf5bml5banbnxkftztcwmdy0mzuxnq_002_large.jpg

Juu.. Ihan pahaa tekis panna :D

[QUOTE="xXx";28498668]En todellakaan. Punaiset karvat ovat ällöttäviä, olivat ne sitten yläpäässä tai alapäässä. Ja unatukkaisilla on etova vaaleanpunainen iho, jossa on kesakoita.

Punatukkaisista lähtee usein myös tosi ällö haju :([/QUOTE]

Mä olen huomannu ihan saman!!! Pthyi!!!
Niillä myös pesii torakoita korvien takana ja niillä on persiit täynnänsä mätäsiä paiseita, tästä kai tuo mainitsemasi haju.

Ai ku rumasti kysytty, en tietenkään "pane" ketään punatukkaista, koska mieheni ei ole punapää. Mutta jos mulla ei ois miestä, niin tietysti voisi punatukkaiseenkin ihastua.
Kattokaa nyt vaikka totakin.
277181_220636167987745_7938503_n.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä