Itte oon ollut töissä terveyskeskuksessa sekä sairaalassa ja vaikka miten olis tilanne ettei oo aikoja niin jos on oikeesti akuutti asia potilaalla niin kyllä sille aika annetaan vaikkei aikoja oo, ängetään johonkin ylimääräsenä tai lääkäri tekee suoraan lähetteen sairaalaan ja pääsee sinne. Sinuna soittaisin sinne uudestaan ja vaatisin sen ajan aikasemmaks, joskus on pakko sanoo tiukasti ennenkun mitään tehdään, älä pyytele vaan vaadi. Ja tää on nyt helppo täältä ulkopuolisena sanoo, mut älä murehdi, en voi uskoo että missään jätettäis aika noin pitkälle jos on akuutista ja tosi vakavasta tilanteesta kyse (itse en ainakaan töissä ollessani olis edes harkinnu sellasessa tilanteessa antavani asiakkaalle aikaa kahden viikon päähän vaan olisin sumplinu sen johonkin väliin jo samalle tai viimeistään seuraavalle päivälle, mutta onhan meitä kaikenlaisia työntekijöitä tietenkin).
Täällä on AINA ollut toiminta tämä, että olisit, vaikka, kuin sairas/kipeä niin , jos omalääkärille ajan haluat niin sitä myös odotat, vaikka sen kolme viikkoa! :O

Tästä on valitettu ym. , mutta nämä hoitajat pysyvät samana ja niiden käsissähän nuo ajat on.. Lääkärille kaikki sitten valittaa ym.
Sinä olet ainakin toiminut esimerkillisesti ja noin kuuluisi toimiakkin, mutta kaikki , kun eivät ole yhtä ihania ja ajattele toisten parasta ym. ja ovat niin v*tt**ntuneita työhönsä ja aina sam nyrpee ilme, että ei huvita pahemmin pyöriä tuolla! :O
Multakin kerran kysyi lääkäri, että miksi vasta nyt tulit, kun olin huonossa kunnossa ja sanoin sitten, että aikoja ei kuulema ollut ja aikaisemmin en saanut aikaa niin sanoikin, että tämä peli ei vetele ja tähän on tultava muutos..
hetken aikaa tilanne oli sen jälkeen parempi ja hoitoon pääsin ajoissa ja nopeasti, mutta taas mennään näin.. alaspäin!
Yksityinen/päivystys on mielessä.. mutta , kun minä pidän omasta lääkäristäni ja hän tietää kaiken minusta, koska on hoitanut minua "aina" ja vaatinut nytkin uudet kokeet ja testit ja luotan häneen täysin!
Tosin voisin koittaa saada soittoajan tälle lääkärille ja tiedustella, että toimitaanko tässä nyt ollenkaan oikein ym. ja miten edetään..
Pulmana tosin se, että miten saat tuon soittoajan näiltä hoitajilta?? :O
Tämä asiahan ei tähän tule jäämään.. mua on niin paljon pompoteltu täällä, että nyt riittää!