"Mieheni sanoi tykkäävänsä vähän pyöreämmistä naisista"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buahhahahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buahhahahaa

Vieras
Tai miten olisi:

"Mieheni tykkää siitä, että jotain mistä ottaa kiinni"

Tosiaan, luuletteko te perhanan mätisäkit, että miehenne puhuvat teille totta? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ette kuule totuutta koska vetäisitte keskustelusta kuitenkin hirveät kilarit.

Kokeilkaapa, läskit, joskus ottaa itseänne niskasta kiinni ja treenatkaa itsenne timmiin kuntoon. On meinaan 100% varmaa, että miehenne eivät yhtäkkiä enää pidäkään pyöreämmistä naisista. ::DDD

Njaa, itse painoin 38kg kun tapasin mieheni. Ja mieheni kyllä tykkäsi kropastani silloinkin vaikkei niin paljon mitä nyt 20kg painanvampana. Ja kun katsoo noita mieheni ex naisia niin kaikki ovat muodokkaampia, ei ole ketään ihan laiheliinia joukossa.

Mun miehellä on vähän ylipainoa ja mun täytyy kyllä sanoa, että mulle on ihan sama, onko sitä vai eikö sitä ole. Mieheni näyttää musta hyvältä näin ja näyttäisi toki hyvältä 10kg kevyempänäkin, mutta asialla ei ole mulle merkitystä. Toki jos sitä painoa olisi ihan sairaalloisen paljon, niin kyllähän se häiritsisi.

Jotenkin voisin kuvitella, että löytyy myös miehiä, jotka kokevat tämän asian kuten minä? Että se nyt ei ole niin nuukaa, onko nainen vähän isompi vai vähän pienempi.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Njaa, itse painoin 38kg kun tapasin mieheni. Ja mieheni kyllä tykkäsi kropastani silloinkin vaikkei niin paljon mitä nyt 20kg painanvampana. Ja kun katsoo noita mieheni ex naisia niin kaikki ovat muodokkaampia, ei ole ketään ihan laiheliinia joukossa.

Olet tod.näk. ollut huomattavan alipainoinen 38 kiloisena. Tämä on melkein yhtä suuri turn-off kuin ylipainokin, joten ei ole ihme, että ukkosi pitää kropastasi enemmän nyt suurin piirtein normaalipainoisena.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Onpa ap:lle kova paikka, että miehilläki on erilaasia makuja. Ei kaikki tykkää samasta, miten voi edes ajatella noin.

No joo, alootuksen tasosta päättelisin, että kyse on provosta. Vaikka kyllähän tuolla tavalla ajattelevia tyhjäpäitä oikiasti on.

Tai miten olisi:

"Mieheni tykkää siitä, että jotain mistä ottaa kiinni"

Tosiaan, luuletteko te perhanan mätisäkit, että miehenne puhuvat teille totta? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ette kuule totuutta koska vetäisitte keskustelusta kuitenkin hirveät kilarit.

Kokeilkaapa, läskit, joskus ottaa itseänne niskasta kiinni ja treenatkaa itsenne timmiin kuntoon. On meinaan 100% varmaa, että miehenne eivät yhtäkkiä enää pidäkään pyöreämmistä naisista. ::DDD

Juu, harva mies sais enää pimppaa kotona jos sanoisivat suoraan että tykkäsin susta laihempana enemmän, tai että oikeasti hoikat naiset on musta seksikkäimpiä.

Mutta en mä silti tuomitse naisia jotka noihin kauniisiin valheisiin uskovat. Itseään on kaikkein helpoin kusettaa.

[QUOTE="jaa";28513314]
Jotenkin voisin kuvitella, että löytyy myös miehiä, jotka kokevat tämän asian kuten minä? Että se nyt ei ole niin nuukaa, onko nainen vähän isompi vai vähän pienempi.[/QUOTE]

Miehille visuaalisuus on näissä sukupuolisuuteen liittyvissä jutuissa kuitenkin keskimäärin huomattavasti tärkeämpää kuin naisille. Voi tietenkin olla, että löytyy sellaisiakin miehiä, joille tuo painoasia on ihan sama, mutta paljon vähemmän niitä kuitenkin on kuin samalla tavalla ajattelevia naisia.

58 kiloa ei kyllä oo "vähän pyöreämpi", ellet sitten ole alle 150cm pitkä.

Vielä ärsyttävämpiä kuin läskejään puolustelevat naiset, on hoikat/normaalipainoiset naiset jotka hakee huomiota väittämällä itseään ties missä tilanteissa lihaviksi, ainoastaan "no ethän sä oo läskiä nähnytkään" kommenttien toivossa...

Juu, harva mies sais enää pimppaa kotona jos sanoisivat suoraan että tykkäsin susta laihempana enemmän, tai että oikeasti hoikat naiset on musta seksikkäimpiä.

Mutta en mä silti tuomitse naisia jotka noihin kauniisiin valheisiin uskovat. Itseään on kaikkein helpoin kusettaa.

Mutta ku on niitä naisia jotka ovat olleet pyöreitä suhteen alusta asti. Ai niin, mutta palstalogiikan mukaan ne miehet on jotaki reppanoita, luusereita, mieleltään sairaita pervoja jotka ei saa ketää muuta. :laugh: :D

• Tykkää
Reactions: dipt
[QUOTE="Nainen";28513330]Mielestäni vähän pyöreämmat naiset ovat kauniimpia kuin laihat, jos muodot ovat oikeilla paikoilla.[/QUOTE]

Mutta sä et olekaan mies, joten mielipiteesi ei ole tähän keskusteluun validi.

No miksi se haittaa ap:ta?
Harmittaako kun joku mieluisa mies onkin tälläisen mielestäsi "mätisäkin" kanssa? Voi voi. Parempi nainen on voittanut vai miten se menikään.. heh.

Mun mies on sanonut hyvinkin suoraan mun näyttäneen paremmalta n.12 kiloa painavampana mut kelpaa tälleen rimpulanakin oikein hyvin, kun pään sisältö on samaa paskaa mitä ennenkin.. ;) mitäs siihen ap? Nyt vaan ei onnistu takasin päästä kovin helposti, mut muuten mielummin olisin se "mätisäkki" juu..

Just tuollaisten aloittajan kaltaisten takia leimataan kaik normaalit/hoikat sitten läskivihaajiksi ja sekös harmittaa! Jokainen kantakoon kilonsa.. ja makuja on monia. :) Toki vihaan sitä hoikempienkin arvostelua, mutta se taas on oma tarinansa..

[QUOTE="minä vaan";28513328]No jos se mies ei tykkäisi siitä isommasta naisesta niin se varmaan osaa vaihtaa pienempäänkin,kukaan pakota olemaan suhteessa jossa toinen ei miellytä.[/QUOTE]

Juuri näin.

Jos mies ei pidä pyöreydestä, niin miksi ihmeessä olla pyöreän naisen kanssa ja vieläpä valehdella tälle pitävänsä tämän ulkomuodosta saadakseen olla vielä lähemmässä kontaktissa tämän iljetyksen kanssa?

[QUOTE="minä vaan";28513328]No jos se mies ei tykkäisi siitä isommasta naisesta niin se varmaan osaa vaihtaa pienempäänkin,kukaan pakota olemaan suhteessa jossa toinen ei miellytä.[/QUOTE]

Mies, joka joutuu olemaan lihavan naisen kanssa, ei ole sellainen alfauros, jolle naisen vaihtaminen on ihan yksinkertainen juttu. On siis tyydyttävä siihen, mitä saa. Kuinka monella naisten suosimalla miljonäärilla tms. muuten on lihava nainen?

Ja sitten jos niin tekee, leimataan ja haukutaan pinnalliseksi paskiaiseksi joka ei muusta piittaa kuin ulkonäöstä.

[QUOTE="Rimpula";28513340]
Mun mies on sanonut hyvinkin suoraan mun näyttäneen paremmalta n.12 kiloa painavampana mut kelpaa tälleen rimpulanakin oikein hyvin, kun pään sisältö on samaa paskaa mitä ennenkin.. ;) mitäs siihen ap? [/QUOTE]

Onko nyt siis näin, että kukaan mies ei voi pitää hoikemmista naisista, kun kerran sinunkaan miehesi ei pidä? Vai onko sittenkin niin, että keskimäärin miehet nyt vaan pitävät normaalipainoisista naisista ihan siitä riippumatta, mistä sinun ukkosi pitää tai ei pidä?

Mutta ku on niitä naisia jotka ovat olleet pyöreitä suhteen alusta asti. Ai niin, mutta palstalogiikan mukaan ne miehet on jotaki reppanoita, luusereita, mieleltään sairaita pervoja jotka ei saa ketää muuta. :laugh: :D

"oikeasti hoikat naiset on musta seksikkäimpiä" oli se vaihtoehto jos nainen on alusta asti ollut plösö. Opettele lukemaan.

Ja kyllä mä ihan rehellisesti sanottuna välillä joistain miehestä ajattelen vaimonsa nähdessään että voivoi, tuo voisi saada kyllä paremmankin näköisen naisen, muttei ressukka ole sitä tarpeeksi ajoissa tajunnut/kehdannut vaihtaa vaimoa nykyisen paisuttua pullataikinaksi. Ei millään pahalla, mutta välillä näkee hyvännäköistenkin miesten kanssa ihan käsittämättömiä jokinorsuja ja alkaa käymään sääliksi.

Nyt tulee taatusti joku lässyttämään rakkaudesta joka voittaa vaimon lihomisen, mutta miettikääpä oikeasti miksi täällä palstalla on nykyään niin paljon kitinää pihtaavista miehistä. Kyllä mäkin pihtaisin jos ainoa vaihtoehto pantavaksi olis vielä tuksuakin kuvottavampi ilmestys.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513343:
Mies, joka joutuu olemaan lihavan naisen kanssa, ei ole sellainen alfauros, jolle naisen vaihtaminen on ihan yksinkertainen juttu. On siis tyydyttävä siihen, mitä saa. Kuinka monella naisten suosimalla miljonäärilla tms. muuten on lihava nainen?

pierce brosnan

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513331:
Miehille visuaalisuus on näissä sukupuolisuuteen liittyvissä jutuissa kuitenkin keskimäärin huomattavasti tärkeämpää kuin naisille. Voi tietenkin olla, että löytyy sellaisiakin miehiä, joille tuo painoasia on ihan sama, mutta paljon vähemmän niitä kuitenkin on kuin samalla tavalla ajattelevia naisia.

Ja se visuaalisuusko kärsii automaattisesti kilojen myötä? Mitä jos ne kilot jakautuvat kauniisti? Tai mies on hulluna isoihin rintoihin?

Yhteistyössä