Miehelläni ei seksiä vuosikausiin ennen eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
Mieheni sanoi, että ei ole nuorimman lapsensa syntymän jälkeen harrastanut seksiä ex-vaimonsa kanssa (lapsi oli heidän erotessaan n. 4-vuotias).

Laukesi kyllä kahdessa sekunnissa sisälleni, kun ekan kerran sekstailtiin. Ajattelinkin, että onko miehessä jotain vikaa, ettei pysty yhtään pidättelemään :).

Mut ehkä olikin vain niin innoissaan, kun pääsi taas rakastelun makuun pitkästä aikaa.

Mutta oikeesti, onko yleistäkin parisuhteessa elävät ihmiset, jotka yhdessä hankkivat lapsiakin, harrasta seksiä?

Itselläni ja eksälläni saattoi olla parin kk:n taukoja, muttei ikinä mitään vuosia sentään...

Mä jo hetken ajattelin että oot napannut mun exän :D
Mutta ei meillä ole kuin yksi lapsi ja sekin jo koululainen.

Ei ollut seksiä kahteen vuoteen ennen eroa. Nyt olen ottanut sitten senkin edestä takaisin menetettyjä vuosia :)

Etkö ymmärrä? Se on ollut lopun alkua jo kauan, siksi ei ole seksi maistunut. Ei meilläkään ollu vuosiin eksän kanssa ennen eroa. Ja kyllä, voi kyllä otin sitten takaisin :D

20 vuoden liiton jälkeen pisimmät tauot olleet ehkä 2vk,jollei synnytyksen jälkeistä taukoa lasketa.mut ei tuollainen vuosien pihtaaminen mitään ratkiriemukasta elämää voi olla.

Jos se on mun ex, voin kertoa että se tulee laukeamaan kahdessa sekunnissa aina, huolimatta siitä että seksiä on vaikka joka päivä :D siksi sitä ei tehnytkään mieli....

te jotka ootte pihdannu liitoissanne mutta sitten ottanut takaisin jonkun vieraan miehen kanssa,el isit on kelvannu.

niin miksi? en ymmärrä?

jos parisuhteessa on ongelmia ne selvitetään niistä puhutaan.. mutta ei loukata toista haluttomuudella VUOSIA

Alkuperäinen kirjoittaja heljä 2;28513598:
te jotka ootte pihdannu liitoissanne mutta sitten ottanut takaisin jonkun vieraan miehen kanssa,el isit on kelvannu.

niin miksi? en ymmärrä?

jos parisuhteessa on ongelmia ne selvitetään niistä puhutaan.. mutta ei loukata toista haluttomuudella VUOSIA

Olisihan se kaunista, mutta ei kaikki vain osaa/halua selvittää asioita. Ja mitähän tuo eka lause tarkoitti? Isit on kelvannut, wtf?

Alkuperäinen kirjoittaja heljä 2;28513598:

niin miksi? en ymmärrä?

Kukas tässä on sanonut että se haluttomuus on johtunut naisista?
Ja toisekseen, joskus asiat vaan menee siihen pisteeseen että ei auta puhuminen eikä mikään, ero on ainoa vaihtoehto.

Näin just.
Meinaako joku että suhteet loppuu yhtäkkiä kuin päin seinää ja siihen asti on ollut kaikki ja seksiä on riittänyt? Kaikkein ahdistavinta olisi jos suhteessa menee huonosti, niin toinen sanoo että voidaanko edes nussia vähän kun tekee mieli! Aargh.. Luulis ämmänkin osaavan runkata itsensä jos on haluja samalla kun suhteessa menee huonosti.

T mies

Etkö ymmärrä? Se on ollut lopun alkua jo kauan, siksi ei ole seksi maistunut. Ei meilläkään ollu vuosiin eksän kanssa ennen eroa. Ja kyllä, voi kyllä otin sitten takaisin :D

Ollaan oltu jo 1,5 vuotta yhdessä itse asiassa, eli tästä edellisen suhteen loppumisesta on jo aikaa.

Meidän seksielämä on erittäin tyydyttävää, seksiä on oikeastaan joka päivä. Minäkin olen eronnut, ja olen todellakin ottanut sitten tämän miehen kanssa takaisin myös...Ja niin on hänkin kyllä minun kanssani. Ja ei laukea enää parissa sekunnissa :) (itsekin silloin hieman säikähdin, että ei kai tää tällaista aina tuu olemaan. Mutta johtui sitten ilmeisesti vaan siitä, että oli kiva saada pitkästä aikaa.).

Mutta kyllähän se sitten tosiaan vaan kertoo suhteen toimimattomuudesta muilla tasoilla, kun sitä seksiä ei ole. Joka tapauksessa, aika kauan on mennyt seksittömästi ennen eroa. Ex-mieheni kanssa oli varmaan joitakin kuukausia ennen eroa vielä seksiä.

> jos parisuhteessa on ongelmia ne selvitetään niistä puhutaan.. mutta ei loukata toista haluttomuudella VUOSIA

Tämä on kyllä niin totta. En tajua sitä, että ollaan vuosia yhdessä seksittömästi. Onko tässä kyse jostain vallankäytöstä?

Ap

Kirjoitin tuossa äsken, että

"Minäkin olen eronnut, ja olen todellakin ottanut sitten tämän miehen kanssa takaisin myös..."

Tällä tarkoitan, etten ole edellisen kanssa tarkoituksella pihdannut, tai että ex olisi pihdannut, mutta tämän miehen kanssa jostain syystä vain kaikki natsaa ja seksi on ihanaa ja molemmat haluamme sitä usein.

Minun miehellä ei ollut seksiä entisen naisensa kanssa pariin viimeiseen vuoteen. Ei ole kertonut asiasta sen enempää kuin että nainen ei ollut kauhean innostunut (vaikka seksiä antoikin), mies sitten sai tarpeekseen kun toinen ei ollut innostunut ja siinä sitten olivat pari vuotta ilman seksiä ennen eroa.

Tällä hetkellä meillä on niin päin, että mies ei oikein halua vaikka mitä yrittäisin. Tätä on ollu jo muutamia vuosia, että seksiä on ehkä kerran kuukaudessa. Ja silloin kun sitä on noin harvoin ei itse osaa enää virittäytyä tilanteeseen ja muutenkin on sellaista rutiinia. Ei tuo rutiininomaisuus häiritsisi, jos sitä seksiä olisi edes kerran viikkoon. Loukkaa kyllä tuollainen varsinkin kun tietää miten häneltä meni maku kun entinen nainen ei ollut kiinnostunut seksistä. Muutenkin ollaan vieraannuttu toisistamme, juuri tuon seksin pihtaamisen takia. Yhdessä ollaan oltu jo pian 10 vuotta, mutta ei seksi voi tuommoiseksi mennä kymmenen vuoden jälkeen. En tiedä kuinka kauan tätä liittoa jaksaa enää jatkaa.

Ei se välttämättä mitään vallankäyttöä ole. Joskus suhde vaan menee siihen pisteeseen, että suhde ei toimi oikeen millään saralla, joista seksi on yksi. Ei kuitenkaan heti osata eroa, ei se ero ole mikään helppo juttu. Voi olla että molemmat tekee sitä henkistä eroa tahoillaan vuosiakin, jolloin seksiä ei ole, ja sit lopulta se ero saadaan vireille tempastua. Esim. lapset voi olla hyvin painava syy, miksi pysytään yhdessä, vaikka suhde ja seksi ei toimi.

Yhteistyössä