Tilaus Zalandolta, maksu visalla...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maksettu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maksettu?

Vieras
Olen ennenkin tilannut Zalandolta ja nyt antoi automaattisesti, että maksetaan visalla. Aamulla tein tilauksen, joka sujui ihan ok, visani tiedot löytyi sieltä automaattisesti. Nyt kuitenkin huomasin, että ko. tilauksen kohdalla on maininta, että se olisi vielä maksamatta? Kestääkö siinä aikansa ennen kuin maksu kuittautuu Zalandolle vai eikö tilaus mennytkään ok?

Olen ennenkin tilannut Zalandolta ja nyt antoi automaattisesti, että maksetaan visalla. Aamulla tein tilauksen, joka sujui ihan ok, visani tiedot löytyi sieltä automaattisesti. Nyt kuitenkin huomasin, että ko. tilauksen kohdalla on maininta, että se olisi vielä maksamatta? Kestääkö siinä aikansa ennen kuin maksu kuittautuu Zalandolle vai eikö tilaus mennytkään ok?

Zalando veloittaa luottokorttia vasta, kun tilaus on pakattu ja lähetetty. Näin vältytän turhalta rahaliikenteeltä, jos kaikkia tilattuja tuotteita ei löydykään.

Ja juuri kun pistin vielä kyselyä sinne asiakaspalveluunkin, niin se onkin muuttunut tilaan maksettu. Kaikki siis näyttäisi olevan ok. Ja Tiedän-nimimerkin vastauksesta olen vielä hieman viisaampikin nyt ;).

Tässä vielä suora lainaus Zalandon sivustolta kohdasta "Luottokortti":

Zalandolla voit maksaa kätevästi ja turvallisesti myös luottokortilla. Hyväksymme seuraavat maksukortit: Visa, MasterCard, ja American Express.

Luottokorttiasi veloitetaan vasta sen jälkeen, kun tilaamasi tuotteet ovat lähteneet Zalandolta. Jos palautat tuotteita tilaukselta, summa hyvitetään suoraan luottokorttitilillesi. Lue lisää palautuksesta eri maksuvaihtoehtojen yhteydessä täältä.

Yhteistyössä