Mies ei halua että haen apua masennukseeni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä lapsia? Jos on, niin ls-ilmo on mahdollinen, jos katsotaan, ettei teillä jakseta huolehtia lapsista. Ilmo ei kuitenkaan ole maailmanloppu, jota pitäisi pelätä.

[QUOTE="hmm";28524365]Onko teillä lapsia? Jos on, niin ls-ilmo on mahdollinen, jos katsotaan, ettei teillä jakseta huolehtia lapsista. Ilmo ei kuitenkaan ole maailmanloppu, jota pitäisi pelätä.[/QUOTE]

On ja huonoja kokemuksia tästä ollut meillä aikaisemmin.

saattavat ottaa yhteyttä sossuun. Mutta ei se mikään automaatio ole. Mä olin monta vuotta väsynyt ja masentunut yh, kävin joka viikko terapiassa yli 2v, eikä ikinä mihinkään sossuun kukaan ottanut yhteyttä. Ei se äidin masennus ole riittävä syy vielä siihen.

saattavat ottaa yhteyttä sossuun. Mutta ei se mikään automaatio ole. Mä olin monta vuotta väsynyt ja masentunut yh, kävin joka viikko terapiassa yli 2v, eikä ikinä mihinkään sossuun kukaan ottanut yhteyttä. Ei se äidin masennus ole riittävä syy vielä siihen.

joissakin paikoissa on tapana tehdä varmuuden vuoksi ilmoitus kaikista,jotkut tekee vaan aiheesta. silläki on vaikutusta onko apua hakeva mies vai nainen.. nimittäin jos se on isä,sen ei jostain syystä katsota olevan lapsille yhtä vakavaa kuin jos se masentunut on äiti.

mä ymmärrän ap:ta ja hänen miestäänkin

Yhteistyössä