Join lähteestä vettä - mitähän siitä voi saada?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häh, siis eikös lähteessä nimenomaan ole puhdasta vettä? Meidän mökillä ainakin saa juoda lähdevettä, joka kesä sitä olen juonut ja mitään ei ole tullut. Ja jos nyt sattuu ap olemaan niin että jonkun pöpön siitä vedestä olisit saanut niin todennäköisesti sulla olisi jo tullut ripuli, ei mitään sen vakavampaa, etsää siitä vedestä ainakaan mitään tappavaa viirusta ole saanut :D

[QUOTE="Alkup";28524696]Pullossa se näyttää hiukan sameelta mutta en sitä yöllä/ illalla huomannut.[/QUOTE]

Se on ihan normaalia. Usko pois, sulla olisi jo ripuli/oksennus lentänyt jos siinä joku pöpö olisi ollu. Kuka sulle muka sanoi että lähdevettä ei saa juoda?

No eikös lähdeveden pitäs olla päinvastoin terveellistä, kun se kerran tulee suoraan maan uumenista? kaikki mineraalit ja systeemit tallella...? Tosin jos joku on välttämättä halunnut vaikka paskoa siihen lähteen ympärille kertyneenseen lammikkoon, niin on kait siinä sillon kaikkia vatsanväänteitä aiheuttavia pöpöjä...

Miksei lähdevettä saisi juoda? Olen itse juonut vaikka kuinka monesti lähdevettä (parasta vettä maultaan).
Ja myydäänhän sitä tosiaan kaupoissakin kovaan hintaan

Olen nuorempana juonut jopa mutaisesta lammesta paskaista vettä, kun muuta ei ollut tarjolla (vaikkei varsinaisesti liity tähän).
Mitään ole koskaan tullut. Kyllä nykyihmiset jaksavat vouhkata joka asiasta..

Sitäpaitsi lähdevesihän on terveellisempää kuin vesijohtovesi?

Yhteistyössä