vanhoja demittäjiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tiedä miksi, mutta yhtäkkiä tuli mieleen nimimerkki häbödi tjsp joka aina ärsytti demiteinejä, sekä joku joka kommentoi aina "uliuliuli" :D muistanko väärin vai oliko nuo demistä? Mitä muita muistoja teillä on vuosien takaisesta demityksestä? Itse luin aina ihan kadena jotain Luxus-keskustelua, missä vakkarityypit aina kirjoitti päivän asut merkkeineen. Farkut oli jotain Seveniä tai victoria beckhamia, laukut guccia. Cooliutta järkytti erään vakkarityypin paljastuminen huijariksi, aloin miettiä että onkohan ne muutkin jotain luusereita :)

[QUOTE="aapee";28527026]Joo ei varmaan niin kaukaisia ole nämä muistot :) tosin taisin itsekin melko alkuvaiheessa siellä satunnaisesti pyöriä. Minä vuonna demi avattiin?[/QUOTE]

Muistaakseni 1999.

Kysyin mieheltäkin, sen mielestä oli Pulperoinen se ulittaja. Oiskos ollut monta nikkiä aikojen saatossa? :) Muistatteko sen yhden tyypin joka kävi aina silmäleikkauksessa? Vai muistanko mä omiani.

[QUOTE="aapee";28527181]Demi on vähän kuin ysäribiisit: juuri kun luulit unohtaneesi, se pomppaa jostain esiin. Kukahan mahtoi olla se nörttipoika, joka kärsi hiusten nopeasta rasvoittumisesta? Sillä oli muistaakseni punertavat hiukset[/QUOTE]

DamienThorn?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28527187:
DamienThorn?

Mulla on näköjään todella huono nimimuisti. Veikkaanpa muuten, että silloin kahden lapsen (muistaakseni tytön) kauneusalalla tms työskennellyt helsinkiläisäiti on palstamamma :) en hänenkään nikkiä muista, mutta osallistui kaikkiin meikkikeskusteluihin aina.

DamienThornilla on nykyään nettisivut vaikkakaan ei mitkään tunnetut. Linkkiä ei tällä koneella ole. Löysin muutama vuosi sitten sattumalta. Googlatkaa nimimerkki niin saattaa löytyä.

[QUOTE="aapee";28527230]Mulla on näköjään todella huono nimimuisti. Veikkaanpa muuten, että silloin kahden lapsen (muistaakseni tytön) kauneusalalla tms työskennellyt helsinkiläisäiti on palstamamma :) en hänenkään nikkiä muista, mutta osallistui kaikkiin meikkikeskusteluihin aina.[/QUOTE]

Crystal06 vaiko joku muu?

DamienThornilla on nykyään nettisivut vaikkakaan ei mitkään tunnetut. Linkkiä ei tällä koneella ole. Löysin muutama vuosi sitten sattumalta. Googlatkaa nimimerkki niin saattaa löytyä.

muistan damien testejä hänen omilla sivuillaan "sopisiko hänen tyttöystävälseen"tms. Piti raitasukkahousuista, punatukista tms. Kaikesta vähän erikoisesta ja söpöstä naisilla. Nörtti, punatukkainen mies, joka osasi neuvoa muita. Ihan fiksu tyyppi. Olisi kiva tietää mitä hänelle nykyään kuuluu. Taisi olla jotain 20. Yli ja alle, riippuen vähän vuodesta. Itse olin siinä 13-16 vuotias. 2000 luvun alkua.

[QUOTE="vieras";28527273]muistan damien testejä hänen omilla sivuillaan "sopisiko hänen tyttöystävälseen"tms. Piti raitasukkahousuista, punatukista tms. Kaikesta vähän erikoisesta ja söpöstä naisilla. Nörtti, punatukkainen mies, joka osasi neuvoa muita. Ihan fiksu tyyppi. Olisi kiva tietää mitä hänelle nykyään kuuluu. Taisi olla jotain 20. Yli ja alle, riippuen vähän vuodesta. Itse olin siinä 13-16 vuotias. 2000 luvun alkua.[/QUOTE]

Vempire (Pasi) • IRC-Galleria

Siinähän tuo edelleen, näkyy iät ja kaikki :o)

Mä oon kans miettiny samaa, ja oli ihan pakko googlettaa, että löysin tän keskustelun. Se joka myi itseään, oli nimimerkillä Pamela, ja oli myös aikoinaan muistaakseni vuonna 2005 osallistunut siihen Kaunotar ja nörtti-ohjelmaan.
Toisiks eniten mieleeni jäi se kaunis ja ruskettunut Jennifer Lopez-fani, joka leveili merkkivaatteillaan kauneus-keskusteluissa. Hänen blogin bongasin yks päivä ja hänellä on nykyään lapsikin.
Näitä on niin hauska miettiä, kun aikaa on kuitenkin se 10 vuotta, ja liittyy omiin teinimuistoihin. Tietääkö joku mitä muille ex-demittäjille kuuluu ja muistaako kukaan demix-galleriaa? :D

Yhteistyössä