Joliie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ewa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ewa"

Vieras
Tuli tuosta toisesta, Teemaa käsittelevästä ketjusta mieleen, että tykkäättekö todella Teema-astioista? Itse pidän niitä tylsinä ja kolhoina, eivät viehätä silmää lainkaan kulmikkuudellaan ja "raksamaisuudellaan". Sen sijaan tykkään Arabian 24h-astiastosta, joka on Teemaa sirompi ja minun makuuni tyylikkäämpi. Tykkääkö kukaan muu kaksnelosesta vai onko kaikki Teeman kannalla?

No, minä olen aina ollut kulmikkaan ystävä. Sitä paitsi 24h astioissa oli ainakin alussa semmoinen karhea pinta, joka krahisi tosi ilkeästi, jos lautasta vaikka kaapi lusikalla. En tiedä onko tuo pinnoite muuttunut, mutta ihan pelkästään sen selkäpiitä koettelevan krahinan vuoksi en ostaisi noita. Teema on minusta on semmoinen mukavan neutraali arkiastiasto ja juhlatilanteissa siihen voi helposti yhdistää eri värisiä tai kuviollisia astioita, joissa on vähän samaa muotoa.

Teemahan on yksi onnistuneimpia astioita ikinä. Funktionaalisuus viety huippuunsa, niissä ei ole mitään turhaa, eikä todellakaan tarvitse ollakkaan.

Kiitos Kaj Franckille!

mä tykkään teemasta.
itsellä on sitä pääasiassa ruskeena, sit on joitain turkooseja, vihreitä (ei sitä uutta, se näyttää ihan pesussa haalistuneelta =) ) ja terraa.

mä en muutenkaan pidä mistään koristeellisista esineistä, vaan mahdollisimman selkeät jutut kolahtaa mulle.