Nyt iski paniikki.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ApuVA! :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en olisi uskaltanut odotella näin kauan!! Sinä olet myös itse vastuussa omasta terveydestäsi ja jokaisen täytyisi rakastaa itseään sen verran, että hakeutuu lääkäriin ajoissa, kun vakavia oireita ilmenee. Nyt en ymmärrä, että miksi yhä odotat? Vaihtoehtoja hoidon saamiseksi on, jos niitä HALUAA käyttää.

Terveisiä porvoosta.

Ap lukee kuuklesta leukemian oireita ja luettelee niitä täällä. JOS SULLA OLIS JOTAIN; SULLA OLIS JO NE TARKAT ARVOT TIEDOSSA JA SÄ OLISIT JO SAIRAALASSA.

Akuutti myeloiittinen leukemia TAPPAA parissa viikossa - kuukaudessa, ja noiden oireiden ilmaantuessa elinaikaa ilman tehokasta hoitoa ei ole kuin pari viikkoa.

T. Kyseistä tautia sairastavan vaimo.

Perkele ku ihmiset osaa olla tyhmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ähis;28545803:
Terveisiä porvoosta.

Ap lukee kuuklesta leukemian oireita ja luettelee niitä täällä. JOS SULLA OLIS JOTAIN; SULLA OLIS JO NE TARKAT ARVOT TIEDOSSA JA SÄ OLISIT JO SAIRAALASSA.

Akuutti myeloiittinen leukemia TAPPAA parissa viikossa - kuukaudessa, ja noiden oireiden ilmaantuessa elinaikaa ilman tehokasta hoitoa ei ole kuin pari viikkoa.

T. Kyseistä tautia sairastavan vaimo.

Perkele ku ihmiset osaa olla tyhmiä.

Anteeksi vaan, mutta en lue googlesta yhtään mitään! :O

Minä en leukemiaa itselläni kyllä edes epäile, koska minun arvoni on korkealla ja näitä oireita on nyt ollut jo jonnin aikaa!

Jos on samoja oireita niin sitten on ja minkäs minä näille voin :( , mutta tässä ei nyt varmasti siitä ole kyse!

Kerron kyllä, kun selviää!

Et epäile leukemiaa??
Mikset tajua että sulla on kaikki luu- tai verisyövän oireet. Teombosyyttiarvot viittaa luuytimen sairauteen kuten luusyöpään tai leukemiaan. Samoin leukostyyttiarvo, mustelmat ja jalkakivut. Uskomatonta välinpitämättömyyttä leikitellä omalla hengellään.

Noh.. Enhän mä terveydelläni tahdo leikkiä, mutta eihän se minun vikani ole, etten saa aikaa aijemmin ja minulle annettiin vaan tämä aika, koska aikoja ei ole! :(

Menen kyllä aivan varmasti muualle, jos oireeni lisääntyy / pahenee tästä..

Hoitoalan ihmisenä täytyy ihmetellä, että sua ei lähetetty jo jatkotutkimuksiin ja ylipäätänsä ajan kanssa viivytellään. Itse kävelisin jo seinillä huolesta ja menisin lääkärille ihan sama mikä on.

Mustelmien tuleminen runsaana ja yhtäkkisenä ei ole hyvä juttu. Soita lääkäriin ja selitä tämä uusi oire sille vastaanottohoitsulle.

Alkuperäinen kirjoittaja todella tyhmä olet;28549865:
Aapee on kyllä yks idiootti. Leikkii hengellään, koska ei viitsi soittaa uudestaan. Senkus kuolet sitten sitä aikaa odotellessa.

Kiitos kovasti.. niin taidan olla! :(
Ei se soittaminen auta asiaan yhtään, jos niitä aikoja ei ole ja varsinkaan minun lääkärilleni ! :O
Olen ennenkin koittanut täällä saada aikaa aikaistettua, mutta se on ihan yhtätyhjän kanssa, kun vastataan suoraan ei oota.. oli mikä oli ja huomaahan sen jo tässäkin kohtaa miten täällä toimitaan ja AINA odotetaan! :(

Olen jo monta kertaa nyt maininnut, että osaan mennä kyllä HETI lääkäriin , jos ja, kun oloni tästä huononee/pahenee!
Menen ihan varmasti!

Jos pysyy samana niin hyvin varmasti voin odottaa viikon..
Sitten pääsen omalle lääkärilleni , joka tietää minun koko "historian"!

Mitä sä soittelet ja kyselet?
Kävelet päivystyksen ovista sisälle ja sanot näin
"Mulla tulee selittämättömiä mustelmia, mun jalkoja särkee ja mun trombosyyttiarvot on niin korkeet että kohta mulle tulee veritulppa sen takia."
Lupaan että pääset HETI tutkimuksiin.

Mitä sä soittelet ja kyselet?
Kävelet päivystyksen ovista sisälle ja sanot näin
"Mulla tulee selittämättömiä mustelmia, mun jalkoja särkee ja mun trombosyyttiarvot on niin korkeet että kohta mulle tulee veritulppa sen takia."
Lupaan että pääset HETI tutkimuksiin.

En ole nyt soittanutkaan, mutta, kun kehotettiin soittamaan niin vastasin siihen, että ei se hyödytä!
Päivystykseen olen menossakin, jos tilassa tulee yhtään mitään muutoksia ja toivon myös pääseväni sitten tutkimuksiin sitä kautta!

Todella ikävää jos tilanne tosiaan tämä mutta mä mietin vaan että suurin osa ihmisistä varmaan tuossa tilanteessa marssisi lääkäriin ja sanoisi ettei lähde pois ennen kuin on kunnolla selvitetty mistä on kyse.

Ja vaikka Suomessa kunnallinen terveydenhuolto kyllä välillä onkin melko p**stä niin jotenkin en silti jaksa uskoa että sentään kotiin jätettäisiin ihminen kuolemaan. Noin selkeillä oireilla luulisi jatkotutkimukset olevan välittömät. Jos tämä on pelkkää typerää pilaa niin toivon ettei aloittajalle tai kenellekään hänen läheiselle koskaan osu oikeasti tällainen. Siinä voi osua pilkka omaan nilkkaan.

[QUOTE="vieras";28550902]Todella ikävää jos tilanne tosiaan tämä mutta mä mietin vaan että suurin osa ihmisistä varmaan tuossa tilanteessa marssisi lääkäriin ja sanoisi ettei lähde pois ennen kuin on kunnolla selvitetty mistä on kyse.

Ja vaikka Suomessa kunnallinen terveydenhuolto kyllä välillä onkin melko p**stä niin jotenkin en silti jaksa uskoa että sentään kotiin jätettäisiin ihminen kuolemaan. Noin selkeillä oireilla luulisi jatkotutkimukset olevan välittömät. Jos tämä on pelkkää typerää pilaa niin toivon ettei aloittajalle tai kenellekään hänen läheiselle koskaan osu oikeasti tällainen. Siinä voi osua pilkka omaan nilkkaan.[/QUOTE]

No sanoppa muuta!
Olisipa tämä pilaa.. todellakin sitä toivoisin ja pahaa unta, josta heräisi, mutta EI! :(
Ei tälläisillä asioilla leikitä, en ainakaa minä, joka arvostan terveyttä!

Kyllä minäkin alan kallistua siihen että tämä on provo. Aloittaja nyt siis jo päivätolkulla arponut niiden mustelmiensa kanssa eikä ole vieläkään saanut aikaiseksi ottaa puhelinta käteen eli ei taida hätä niin suuri ollakaan. Ja se ettei ole aikoja ei liity mitenkään, kyllä se hoitaja siellä toisessa päässä ihan varmaan pystyy ovenraosta huikkaamaan sille omalääkärille että nyt sille X:lle on tullut mustelmia kinttuihin, voiko silti odotella vielä vai ohjataanko päivystykseen/sairaalaan. Noin kymmenen sekuntia menee tuohon. Ja itse olen tk:ssa töissä ollut joten tiedän mistä puhun.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
Pakko olla provo tai sitten AP on erittäin yksinkertainen ihminen. Leukemiassa leukosyyit voivat olla korkealla tai matalalla.. Ja on syynsä miksi akuutissa leukemiassa hoidot aloitetaan heti.

Jos AP et ole provo ja oikeasti arvostat terveyttäsi marssi heti tänään päivystykseen tai yksityiselle ja kerro kaikki oireesi ja pyydä laaja verenkuva.

[QUOTE="Kifa";28551271]Kyllä minäkin alan kallistua siihen että tämä on provo. Aloittaja nyt siis jo päivätolkulla arponut niiden mustelmiensa kanssa eikä ole vieläkään saanut aikaiseksi ottaa puhelinta käteen eli ei taida hätä niin suuri ollakaan. Ja se ettei ole aikoja ei liity mitenkään, kyllä se hoitaja siellä toisessa päässä ihan varmaan pystyy ovenraosta huikkaamaan sille omalääkärille että nyt sille X:lle on tullut mustelmia kinttuihin, voiko silti odotella vielä vai ohjataanko päivystykseen/sairaalaan. Noin kymmenen sekuntia menee tuohon. Ja itse olen tk:ssa töissä ollut joten tiedän mistä puhun.[/QUOTE]

Kiitos vaan kovasti! :(

Katotaanpa, kun soitan maanantaina niin miten käy!!! :O

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;28551313:
Pakko olla provo tai sitten AP on erittäin yksinkertainen ihminen. Leukemiassa leukosyyit voivat olla korkealla tai matalalla.. Ja on syynsä miksi akuutissa leukemiassa hoidot aloitetaan heti.

Jos AP et ole provo ja oikeasti arvostat terveyttäsi marssi heti tänään päivystykseen tai yksityiselle ja kerro kaikki oireesi ja pyydä laaja verenkuva.

No minä en ole asiantuntija, että mikä minulla mahtaa olla ja , jos minulle aika annetaan niin kai minä silloin odotan sen ajan, jos ei aijemmin sitä saa..

Laaja verenkuva minulta otettiin viimeksi ja sen perusteella juuri minut passitettiin lääkäriin ja lääkärin käskystä se tuli!

En nyt ymmärrä, että miksi pitäisi heti olla jotain tekemässä, jos ei kerran hoitajakaan mitään sanonut, että heti pitäisi toimia ym .. :O
täytyy itsekkin vissiin nyt vahkoontua?