Mitä yhdistän maxihameen kanssa? millaiset kengät,yläosa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En oo ikinä ollut mekko /hame ihminen,mutta nyt tekisi mieli laittaa kun on niin kuumakin ulkona...omistan maxihameen,kuviollinen,vaalea,trikoota...oon kuullut että sopisi paremmin pitkille ja hoikille...no mä oon vaan 168,enkä hoikka,mutta en lihavakaan...eikä se oo nyt pääasia...
Mutta millaset kengät,lättänät,vai oisko korkoa parempi olla(mulla vaan pelkkiä kiilakorkokenkiä) entä yläosa....ja jos illalla hieman viileempää,sopiiko lyhyt mallinen farkkutakki,esim... vinkkejä,muotitietoiset :D

Kiilakorko käy, joskin myös sandaalit. Balleriinat ei oikein istu samaan tyyliin.

Farkkuliivi, farkkupaita tai farkkutakki on just nappivalinta tänä kesänä maxin kanssa!

Tuohan korostaa jalkojen pituutta ja vyötäröä. Voi näyttää epätasaiselta lyhytjalkaisen ihmisen päällä. Samalla lailla skrodelle miehelle ei sovi matalavyötäröiset housut - tulee vaikutelma, että kaveri on selkää vain.

Hieman off-topic: Oli muuten jännittävä havaita, miten avonaisia mekkoja suomalaissyntyiset ylioppilaat käyttivät verrattuna ulkomaalaisiin ylioppilaaksi pääseviin. :) Meillä on tää juttu täällä taas ja makeaahan se miehen näkökulmasta on ;) Ei vain anna kovin hienostunutta tai monipuolista vaikutelmaa ko. naisesta ihmisenä tuo tyyli. He tekevät sen itse.

[QUOTE="mies";28554713]Tuohan korostaa jalkojen pituutta ja vyötäröä. Voi näyttää epätasaiselta lyhytjalkaisen ihmisen päällä. Samalla lailla skrodelle miehelle ei sovi matalavyötäröiset housut - tulee vaikutelma, että kaveri on selkää vain.

Hieman off-topic: Oli muuten jännittävä havaita, miten avonaisia mekkoja suomalaissyntyiset ylioppilaat käyttivät verrattuna ulkomaalaisiin ylioppilaaksi pääseviin. :) Meillä on tää juttu täällä taas ja makeaahan se miehen näkökulmasta on ;) Ei vain anna kovin hienostunutta tai monipuolista vaikutelmaa ko. naisesta ihmisenä tuo tyyli. He tekevät sen itse.[/QUOTE]

Ei lyhyt ihminen ole sama, kuin lyhytjalkainen.

[QUOTE="mies";28554713]
Hieman off-topic: Oli muuten jännittävä havaita, miten avonaisia mekkoja suomalaissyntyiset ylioppilaat käyttivät verrattuna ulkomaalaisiin ylioppilaaksi pääseviin. :) Meillä on tää juttu täällä taas ja makeaahan se miehen näkökulmasta on ;) Ei vain anna kovin hienostunutta tai monipuolista vaikutelmaa ko. naisesta ihmisenä tuo tyyli. He tekevät sen itse.[/QUOTE]

Jos jätetään huiviin verhoutuvat muslimit laskuista pois, niin yhtä tyylikkäästi ovat pukeutuneet niin ulkomaalaistaustaiset kuin suomalaissyntyisetkin ylioppilaat. Olkaimettomia juhlamekkoja näkyi olevan paljon.

Sinusta saa aina vain yhtä tollon vaikutelman näiden typerien kommenttiesi takia.

[QUOTE="Sanna";28554855]Jos jätetään huiviin verhoutuvat muslimit laskuista pois, niin yhtä tyylikkäästi ovat pukeutuneet niin ulkomaalaistaustaiset kuin suomalaissyntyisetkin ylioppilaat. Olkaimettomia juhlamekkoja näkyi olevan paljon.[/QUOTE]

Tuota, kyllä suomalaisten nuorten naisten pukeutuminen on aika seksualisoitua kesäisin, kävi sitten missä vaan muussa maassa. :) Mutta ei nyt mennä tähän.

[QUOTE="mies";28554866]Tuota, kyllä suomalaisten nuorten naisten pukeutuminen on aika seksualisoitua kesäisin, kävi sitten missä vaan muussa maassa. :) Mutta ei nyt mennä tähän.[/QUOTE]

Ini ini.

[QUOTE="mies";28554866]Tuota, kyllä suomalaisten nuorten naisten pukeutuminen on aika seksualisoitua kesäisin, kävi sitten missä vaan muussa maassa. :) Mutta ei nyt mennä tähän.[/QUOTE]

Minä näin vain tyylikkäitä juhlamekkoja ylioppilaiden päällä. Taidat vain olla niin puutteessa, että näet niissäkin jotain seksuaalista. Vai oletko sittenkin joku muslimimamu, jota on lapsesta asti aivopesty esineellistämään ja halveksimaan naisia? Vähän ristiriitaista, kun kuitenkin havittelet siideripissistä kainaloosi.

Ja ruotsalaistenko ei ole? Tai espanjalaisten, englantilaisten, jenkkien, brassien, virolaisten,...?

Haha! En minä siitä valita, ihanaahan se on visuaalisesti ;)

Hieman vain feministinä säälin vain sitä yksipuolista ja objektivoivaa kuvaa, jonka vartaloaan esittelevä nainen antaa itsestään. Nainenhan itse voi kokea olonsa vapaaksi ja hyväksi näin enkä tätä kiistä (vaikka myönnän ironisoivani ja hihitteleväni tälle hieman salaa). Valitukseni on siis teoreettista, myönnän, mutta mielestäni sille löytyy hyviä perusteita biologiasta, psykologiasta ja yhteiskunnasta.

[QUOTE="Sanna";28554898]Ja ruotsalaistenko ei ole? Tai espanjalaisten, englantilaisten, jenkkien, brassien, virolaisten,...?[/QUOTE]

Sukupuolimoraali ja siihen liittyvä pukeutuminen on erilaista eri kulttuureissa. Vähemmän "in your face" -tyyliä näkee esimerkiksi julkisilla paikoilla ulkomailla. Ei tavallaan ole sivistynyttä tai siveellistä provosoida seksuaalisuudellaan monen muun maan normien mukaan. Niukka pukeutuminen kuuluu uimarannoille, ei kaupunkikuvaan.

Mutta ei liity aiheeseen.

Jo mainonta on erittäin erilaista Suomessa kuin vaikka Australiassa. Yksinkertaisesti esim. paljastavat alusvaatemainokset eivät siellä olisi hyvän maun mukaisia kun Suomessa yleensä asiassa ei nähdä mitään ongelmaa. Kyse on arvojen ja seksuaalisuuden esillepanon eroavuuksista ja siitä, mitä kukin maa pitää hyväksyttävänä.

[QUOTE="mies";28554922]Jo mainonta on erittäin erilaista Suomessa kuin vaikka Australiassa. Yksinkertaisesti esim. paljastavat alusvaatemainokset eivät siellä olisi hyvän maun mukaisia kun Suomessa yleensä asiassa ei nähdä mitään ongelmaa. Kyse on arvojen ja seksuaalisuuden esillepanon eroavuuksista ja siitä, mitä kukin maa pitää hyväksyttävänä.[/QUOTE]

pläppläppläppläpplää

[QUOTE="mies";28554900]Haha! En minä siitä valita, ihanaahan se on visuaalisesti ;)

Hieman vain feministinä säälin vain sitä yksipuolista ja objektivoivaa kuvaa, jonka vartaloaan esittelevä nainen antaa itsestään. Nainenhan itse voi kokea olonsa vapaaksi ja hyväksi näin enkä tätä kiistä (vaikka myönnän ironisoivani ja hihitteleväni tälle hieman salaa). Valitukseni on siis teoreettista, myönnän, mutta mielestäni sille löytyy hyviä perusteita biologiasta, psykologiasta ja yhteiskunnasta.[/QUOTE]

Et sä ole mikään feministi.

Yhteistyössä