Voi ei, tylsä juhannus tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhannusheila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juhannusheila

Vieras
Joo mun kaveri kutsui mut mökilleen jussina. No nyt se sit laitto viestii, että olis hyvä jos siellä ei juotais lainkaan alkoa. Syynä on kai se, että sinne tulee muitakin ja siinä on joku pariskunta joka haluu ettei alkoa oo pelissä. Miehelle kai välillä maistunu liikakin.

Todella tylsää. EI se sillä, etteikö viinaa ilman kestäis, mutta kun on porukalla lapsetkin poissa, niin on todella tyhmää. Oon vaan huomennut sen, että tossa porukassa on todella jäykkää menoa ilman alkoa. Mistään ei voi puhuakkaan kun ne vierailevat pariskunnat on semmosia, etteivät suoraan sanoa tiedä mistään tuon taivaallista.

EN edes tajua miksi kaverini hengaa noiden kanssa, koska kaverini on fiksu ja sen mies kans. Mä luulen että jätetään menemättä. Nyt vaan mietin, että sanonko suoraan syyn vain keksinkö muuta. Ukolla olis kanssa kutsu "äijien juhannukseen", että ehkä se saa mennä sinne ja mä oon vaan omalla mökillä lasten kanssa...

[QUOTE="viiraska";28581201]Suomi on ihme maa. Hermomyrkyn (alkoholin) käyttämättä jättämistä paheksutaan, sitä saa selitellä. Miksei voi olla hauskaa ilman viinaa??[/QUOTE]

En mä ainakaan paheksu, mun mieskään ei juo. Ei se silti kiellä muita juomasta jos haluavat. En mäkään ymmärrä, että yksi pariskunta sanelee säännöt ja muut tottelee. Jokainen tekee tavallaan ja siinä se.

[QUOTE="viiraska";28581201]Suomi on ihme maa. Hermomyrkyn (alkoholin) käyttämättä jättämistä paheksutaan, sitä saa selitellä. Miksei voi olla hauskaa ilman viinaa??[/QUOTE]

Ongelma on se, että erittäin suuri osa näistä kuivinsuin ihmisistä on muutenkin ihan äärimmäisen tylsää porukkaa. En sano, että kaikki olisivat, mutta erittäin moni on. Eli jos kaikki olis selvin päin, niin nää kuivasuuihmiset olisivat siitäkin porukasta tylsintä porukkaa.

Ja on sitten olevinaan niin hauskaa. Yleensä taustalla on sitten muita rasitteita. Joko on uskiksia (no thanks!), entisiä alkoholisteja (no thanks!) tai yleensä näiden yhdistelmiä.

Mutta eihän tätä tietyt ihmiset vaan tajua.

Ja aloittaja. Älä ihmeessä mene tuonne. Aivan PÖYRISTYTTÄVÄÄ. Ja jos on hyvä kaveri, niin voit sanoa rehellisesti mikä on homman nimi. Kenties tajuaa että seuraavina vuosina tuon tylsimysporukan voi jättää sivuun.

Jokainen saa juoda tai olla juomatta, mutta ei niillä omilla valinnoillaan tarvi muita rassata.

Ei saatana. Eikun hevi soimaan ja ränni päälle. Luuserit voi mennä kotiin kattomaan UuttaPäivää. Ei herraisä...

Meikäläinen ostaa semmosen kasan viinaksia ainakin jussiksi että ei varmana lopu... ja silti aina ne loppuu heh heh. Ja kaikki perinteiset jutut sitten: saunaa, uintia ja kännissä vesille ilman pelastusliivejä. Luuserit kärvistelkööt muualla!!!

Jokainen saa juoda tai olla juomatta, mutta ei niillä omilla valinnoillaan tarvi muita rassata.

Niin etenkin kun ei oo tapana todellakaan juoda paljoa. Mun mies juo ehkä koko illan aikana 6-8 olutta ja mä saatan tyhjentää yhden viinipullon. Tosin juon useempaa viiniä, mutta niinkuin yhteensä.

Siis tää jutun aiheuttanut pariskunta on kyllä muutenkin semmoinen, että eipä kauheesti naurata. Eli ukko on ennen juonut paljon ja ollut ihan mahdoton kännissä. Tappelua sun muuta. No nykyään ei juo sitten lainkaan ja istuu tuppisuuna koko illan. Nainen ei osaa muusta puhua kuin siitä, että miten kamala paikka tää maailma on. Ja miten huonosti kaikki on... että semmosta.

Yhteistyössä