Olen tuetulla lomalla-vituttaa-saa kysyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhe-X?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhe-X?

Vieras
Olemme tällä hetkellä jossain päin suomea tuetulla lomalla, kysykää ihan mitä vain, perheistä, käytöstavoista, white trash meinigistä, ihan mistä vain, vituttaa nyt suunnattomasti niin ajattelin vähän avautua!:D

[QUOTE="vieras";28600416]Onko tekemisen puute kun on aikaa kytätä toisten tekemisiä? Ja miksi teidän perhe ansaitsi tuetun loman?[/QUOTE]

Ei ole tekemisen puutetta iski suuri vitutus vaan kun tajusimme tänään, erään perheen tulleen tänne oksennustaudissa, meidän perhe valikoitui lomalle vähävaraisuuden vuoksi.

No minä ainakin menin ihan omia menojani lasten kanssa, en ollut kuin mato-onginnassa muiden mukana. Hauskaa oli ja ollaan taas loppukesästä menossa.

Jos jotain kiinnostaa, niin parhaiten pääsee ammattiliittonsa kautta, niille on tietty osallistujamäärä niiden kautta ja ehtoina ei tarvi kummoset olla. Minä esimerkiksi jäin työttömäksi kesäksi, jatkan töissä toki syksyllä. Edellisellä kerralla olin hoitovapaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja senkin elätti;28600431:
Eikö tuki riitä? Harmittaa kun saa lomailla vaan lasten kanssa, kun tarkoitus oli myydä kakaransa jonnekin, vetää lärvit ja haista?

Esitä kysymyksesi asiallisemmin niin vastaan toki!:)

Alkuperäinen kirjoittaja kyyllä;28600451:
Miksi tällaista toimintaa tulee mielestäsi käyttää riitelyn aiheena? Sitähän tällaisella avauksella haetaan.

En avannut ketjua, teidän leikkikentäksenne, ajattelin rehellisesti kertoa millaisia perheitä täällä on, jos jotain se kiinnostaa?:) Harmituksen määrä on ollut suuri kun porukka kantaa ruokaa huoneisiin oksutaudista paraneville lapsillensa ja puolisolle, olisiko kannattanut jättää loma väliin??:rolleyes::mad:

En avannut ketjua, teidän leikkikentäksenne, ajattelin rehellisesti kertoa millaisia perheitä täällä on, jos jotain se kiinnostaa?:) Harmituksen määrä on ollut suuri kun porukka kantaa ruokaa huoneisiin oksutaudista paraneville lapsillensa ja puolisolle, olisiko kannattanut jättää loma väliin??:rolleyes::mad:

ehkä niin, mutta ovat varmaan siellä lepäämässä ja tarvitseevat lomansa. Muita tuossa touhussa ei ole ajateltu, mutta toivottavasti saatte vietettyä hauskan loman sairastumatta. Aloituksen kirpeyttä vaan itse ihmettelin.

Mikäs se sellanen paikka on, jossa ruokaa saa huoneeseen kantaa? Ikaalisissa ei saanut edes lapselle joka nukkui, ottaa ruokaa mukaan lounaspöydästä huoneeseen, olisi saanut syödä herättyyään. Jouduin herättämään kesken päikkärien syömään.

[QUOTE="vieras";28600489]Mikäs se sellanen paikka on, jossa ruokaa saa huoneeseen kantaa? Ikaalisissa ei saanut edes lapselle joka nukkui, ottaa ruokaa mukaan lounaspöydästä huoneeseen, olisi saanut syödä herättyyään. Jouduin herättämään kesken päikkärien syömään.[/QUOTE]

Eipä varmaan täälläkään saisi mutta niin vain kantavat, ja iltapalaa lapsillensa myös!

ihan sama juttu talvella yyterissä. 9 lapsinen perhe tuotiinoksentavana lomalle ja tottakai saatiin tauti. kerran oli hissin lattialla yrjöt ja lapsi astui siihen. tauti sillä selvä, vitutti. j

Me saatiin viedä vauvalle lämmitetty iltamaito pullossa huoneeseen :) keittiön henkilökunta tuli siitä meille sanomaan, kun juotin vauvaa ruokasalissa. (Ei se nyt ihan ruokaa kuitenkaan ollut.)

Ja meidän lomalla ruuat oli niin pitkään esillä, että varmasti kerkesi ulkonta tai unilta syömään.

Jospa se oksennustauti oli alkanut vasta lomalla...? En itse ainakaan uskaltaisi kenenkään oksentelevan kanssa lähteä autolla reissuun. Mutta tietysti: jos maksettu loma on ja joka toinen vuosi reissuun pääsee, niin kyllä sinne kaikin keinoin yritetään mennä.

Ruokajonossa on ollut huvittavaa kuunnella kun aikuiset ja lapset eivät tunne ruokia?
mansikka vohveli on ollut puffetti(se jäde),
ruusukaali on kukkakaalinpää,
jo melkein täysi-ikäinen poika ei tunnistanut pariisin perunoita,
ei eroteta kalkkunaa naudasta, ei tietoa mitä couscous on, skipataan alkupöytä koska siellä on rehuja?

Ruokajonossa on ollut huvittavaa kuunnella kun aikuiset ja lapset eivät tunne ruokia?
mansikka vohveli on ollut puffetti(se jäde),
ruusukaali on kukkakaalinpää,
jo melkein täysi-ikäinen poika ei tunnistanut pariisin perunoita,
ei eroteta kalkkunaa naudasta, ei tietoa mitä couscous on, skipataan alkupöytä koska siellä on rehuja?
Taidat olla aika yksinkertainen...

• Tykkää
Reactions: mamacita_

Yhteistyössä