Miksi (jotkut) miehet ovat hulluna peppuseksiin? (Valmiita riskeeraamaan parisuhteensa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis mietin, että mikä siinä peppuseksissä viehättää (joitakin) miehiä niin paljon, että ovat valmiita riskeeraamaan vaikka parisuhteensa peppuseksiä saadakseen? Minulle sattunut tapaus on tietysti vain poikkeus, enkä todellakaan tarkoita, että tämä pätisi kaikkiin miehiin... Mutta kuvaa mielestäni hyvin sitä, että joillekin miehille peppuseksi on ilmeisesti ihan uskomaton nautinto?!

Eli tapailin jonkin aikaa erästä miestä, ja molemmat pidimme melko rivostakin seksistä. Myös peppuseksiä harrastettiin useaan otteeseen. Tänään mulle paljastui, että mies onkin varattu. Sanoi, että kumppaninsa ei suostu peppuseksiin, joten on ollut ihanaa päästä harrastamaan kanssani sitä. Hohhoijaa, siihen loppui meidän sekstaamiset.... En tiedä, mikä tekee tuosta peppuseksistä muka niin hienoa joidenkin miesten mielestä. Toki mieltymyksiä on monenlaisia, peppuseksi yksi niiden joukossa. Usein vaan törmää tähän, että anaaliseksi on sellainen "yleinen pakkomielle"

No tuosta olen ollut todella iloinen miehessäni, ettei kauheasti tuota takapuolta pyydä,vaikka siitä takapuolesta ulkonäöllisesti tykkääkin. Arvostaa enemmän sitä, että minä en siitä kauheasti nauti ja tosiaan ehkä myös pelkää sitä että tulee vähän väärin, koska olen kerran huutanut aika kovaa, kun sattui niin saatanasti. Joskus olen kyllä sanonut, että jos sitä haluaa joskus, niin on mulle ihan ok. Usein ei kyllä olisi ok, menee sulkijalihaskin pialle.

Kerran eräs mies sanoi suoraan, ettei kyllä itse ole mitenkään kiinnostunut peppuseksistä, vaikka muuten olikin seksuaalinen ja kaikkea. Ei mikään rajoittunut. Ei vaan innostunut siitä. Suoraan voin kyllä sanoa, että jos joku haluaa yhdenillanjutussa tai suhteen alussa peräaukkoa, niin suhde jää siihen. Sen verran arvostan sulkijalihasteni toimintaa enkä halua peräpukamia, että jos sitä joskus harrastaa, niin harvoin.

Tuohon yhteen edelliseen vielä, että tosiaan meillä saattaa olla peppuseksiä ehkä kerran vuodessa ja miehellä olisi sisi mahdollisuus useamminkin. Yleensä hätätapaus, jos on ollut vaikka menkat tai synnytyksen jälkeen, kun ei ole uskaltanut tulla vielä sisään ja muuten olen ollut kunnossa.

Mua ahdistaa kun mies kärttää sitä välillä. Oli joskus ihan kivaa mutta nyt muutaman lapsen (tai varmaan raskauden) jäljiltä on vähän ongelmaa siellä osastolla niin ajatuskin peppuseksistä sattuu. Mutta en tosiaan ala avautumaan sisäisistä pukamista ja verisestä ulosteesta miehelle ja kieltäydyn vaan vetoamalla siihen ettei se ole kivaa mun mielestä, silti jaksaa ajoittain anella.

no en tiedä mitä miehet siinä näkee mutta mä ainakin rakastan peppuseksiä! Tarpeeksi liukastetta ja oman kumppanin kanssa niin se tuntuu vaan todella hyvältä, ihan uskomattomalta, jos vielä pääsee samaan aikaan itseään sormettamaan! Parhaat orgasmini olen sillä saanut ja mies nauttii tuplaten kun näkee, tuntee ja kuulee minun nauttivan!

[QUOTE="vieras";28613386]Mua ahdistaa kun mies kärttää sitä välillä. Oli joskus ihan kivaa mutta nyt muutaman lapsen (tai varmaan raskauden) jäljiltä on vähän ongelmaa siellä osastolla niin ajatuskin peppuseksistä sattuu. Mutta en tosiaan ala avautumaan sisäisistä pukamista ja verisestä ulosteesta miehelle ja kieltäydyn vaan vetoamalla siihen ettei se ole kivaa mun mielestä, silti jaksaa ajoittain anella.[/QUOTE]

tolla lululla tai kollegoillaan.

Meilläkin ukko ramppaa jonkun toisen miehen luona peppuseksillä. Välillä on nniin peppuseksitty ettei istumaan pysty!! Ja vertakin vuotaa pepusta, ihan ärsyttää kun on saunan lauteet maksoittuneen veren ja siemennesteen peitossa. Minultakin pyytää peppuseksiä, mutta en todellakan ala kaalimatoani työntelemään mieheni veriseen peppuaukkoon, käykööt mielummin sitten vieraissa.

Onko perseaukkoon paneminen normaalimpaa kuin pilluun menkkojen aikaan?

Ihme touhua kun nykyään paska-aukon ronkkiminen on kaunista erotiikkaa ja samassa mm. pillu pitää olla karvaton ettei se haise ja ole ällö. Silti perse ja kakka on viehättävää.

[QUOTE="vieras";28613362]Tuohon yhteen edelliseen vielä, että tosiaan meillä saattaa olla peppuseksiä ehkä kerran vuodessa ja miehellä olisi sisi mahdollisuus useamminkin. Yleensä hätätapaus, jos on ollut vaikka menkat tai synnytyksen jälkeen, kun ei ole uskaltanut tulla vielä sisään ja muuten olen ollut kunnossa.[/QUOTE]

Joskus näin sinkkuna miettinyt että jos vielä miehen kanssa alkaa yhteen niin seksissä on mun kohdalla se huonous/vaikeus? etten koskaan tule harrastamaan peppuseksiä. En ole seurustellut moneen vuoteen enkä ole koskaan harrastanut anaaliseksiä ja siksi tämä tullut mieleen kun siitä vähän joka puolella nykyään kuulee että miehet sitä niin paljon naiseltaan haluaa. Olen kokeilun haluinen seksissä, syy miksi sanon tästä asiasta ei koskaan on että mulla on niin pahat peräpukama-vaivat (vuosia kärsinyt ja on hoidettu lääkärillä, kärsin vieläkin silti), että hyvä kun saan kivut pidettyä poissa päivittäisellä suihkuttelulla ja voiteella. Että mun peräpää tulee aina olemaan näiden syiden takia exit only!

[QUOTE="Vieras";28613760]Onko perseaukkoon paneminen normaalimpaa kuin pilluun menkkojen aikaan?

Ihme touhua kun nykyään paska-aukon ronkkiminen on kaunista erotiikkaa ja samassa mm. pillu pitää olla karvaton ettei se haise ja ole ällö. Silti perse ja kakka on viehättävää.[/QUOTE]

? Siis mitä. en pidä seksistä menkkojen aikaan ja se oikeastaan altistaa infektioille ilman kumia, koska on vähän "auki". Ihan omasta tahdostani ollaan näin tehty, koska on haluttanut ja olen halunnut jotain sisääni. Miehelleni kelpaisi ihan suuseksi tai hän voisi olla ilmankin, jos niin haluaisin. Itse pidän suihinotosta ja annan sitä mielelläni, vaikka en muuten voisi. Esimerkiksi raskauden jälkeen ennen kun voi seksiä harrastaa. Toki tarvitsen hellyyttä ja kosketusta mm. rinnoille samoihin aikoihin, mutta ei ole mulle ongelma että olen ainoa joka saa ns. sitä kunnon nautintoa.

Olin muuten se kirjoittaja, joka sanoi, ettei peppuseksiä meillä juurikaan harrasteta, koska kumpikaan ei erityisesti sitä kaipaa.

työskentelee it-alalla, kun joku sitä "huolestuneena" kyseli :) Toivottavasti ei ollut kenenkään teidän ukko... Mutta kyllähän näitä riittää. Ja tosiaan, kyllähän pettäjiä ylipäätään on, olipa seksi peppusellaista tai normaalia, mutta ihmettelinkin, kun monet tuntuvat olevan nimenomaan peppuseksin perään ja sitten kehtaavat huokailla, että kun kotona ei saa sitä.

Mulle tuli kammo anaaliseksiin kun kerran lörähti rehelliset paskat lakanoille. Ei helvetti sitä häpeän määrää! Nautin kyllä siitä, ja ainoat orgasmini olen saanut anaaliyhdynnässä, mutta tuskinpa enää koskaan uskallan sitä harrastaa. Olisiko vinkkejä, miten ehkäistä ulostevauriot? Tietysti pitää huolehtia peräsuolen tyhjentämisestä, mutta olen kuullut, että jotkut tekisivät ihan suolihuuhteluitakin? Monimutkaiset valmistelut:/

[QUOTE="vieras";28614038]Mulle tuli kammo anaaliseksiin kun kerran lörähti rehelliset paskat lakanoille. Ei helvetti sitä häpeän määrää! Nautin kyllä siitä, ja ainoat orgasmini olen saanut anaaliyhdynnässä, mutta tuskinpa enää koskaan uskallan sitä harrastaa. Olisiko vinkkejä, miten ehkäistä ulostevauriot? Tietysti pitää huolehtia peräsuolen tyhjentämisestä, mutta olen kuullut, että jotkut tekisivät ihan suolihuuhteluitakin? Monimutkaiset valmistelut:/[/QUOTE]

Ei tarvitse mitään suoli huuhteluita. Meillä ukko räkäsee kunnon räkä klimpin perseen reikääni ja toisen rään päästää munilleen. Hyvin liukuu sisään ja nautinto on taattu.

Yhteistyössä