Neljän lapsen yh miettii uutta suhdetta, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi suhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi suhde

Vieras
Olen eronnut puoli vuotta sitten, lapsia neljä. Nyt alkanut tuntua siltä että voisin lähteä esim.treffeille. Mitään vakavaa en etsi, mutta olisihan se parisuhdekin jossain vaiheessa mukava.
Millaisia kokemuksia teillä on eron jälkeen deittailusta tai uuden parisuhteen luomisesta eron jälkeen? Olen itsenäinen, pärjäävä ja omillani toimeentuleva, eli en etsi elättäjää vaan fiksua aikuista seuraa itselleni. Eräs mies on osoittanut kiinnostuksensa, itseäni arveluttaa koska uskon hänen etsivän parisuhdetta.

[QUOTE="Miira";28615461]Miksi ei saisi tehdä?[/QUOTE]

Eiköhä tuossa ole lapsia tarpeeksi.Miksi joka suhteeseen pitää lapsia tehdä?tuskin se seuraavakaan suhde kestää niin ei ole sitten joka miehelle lapsia.

Niin ei parisuhteessa mitään vikaa olekaan, en vain ehkä vielä sellaiseen halua hypätä. Enkä todellakaan etsi yhdenillan jutyujakaan, vaan seuraa esim. teatteriin ja viinilasilliselle tai vaikka elokuviin. Aikuisten keskusteluja, avecia eri tilaisuuksiin jne. Lapsia en nyt ole ajatellut enempää hankkia, tosin nippa nappa onnistuisi vielä se iltatähti tehdä jos oikea mies löytyy parin kolmen vuoden sisään ;)

Kiitos vastauksista,
Ap

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Alkuperäinen kirjoittaja älä;28615469:
Eiköhä tuossa ole lapsia tarpeeksi.Miksi joka suhteeseen pitää lapsia tehdä?tuskin se seuraavakaan suhde kestää niin ei ole sitten joka miehelle lapsia.

Itse olen eronnut ja mulla on yksi lapsi. Enkö saisi saada lapsia uudessa suhteessa? Ei se, että on lapsia kahdelle miehelle tarkoita että niitä on joka miehelle.

Niin ei parisuhteessa mitään vikaa olekaan, en vain ehkä vielä sellaiseen halua hypätä. Enkä todellakaan etsi yhdenillan jutyujakaan, vaan seuraa esim. teatteriin ja viinilasilliselle tai vaikka elokuviin. Aikuisten keskusteluja, avecia eri tilaisuuksiin jne. ..)

Kiitos vastauksista,
Ap

En näe tuossa mitään ongelmaa. Vaatimuksesi ovat kovin vähäiset. Yksi puhelinsoitto minulle riittää leffaseuraksi tai hieromaan ikijumihartiat. Tai siis ei minulle, vaan kaltaiselleni ja meitä on monta.

Yhtä toki pyydän. Ei oopperaa, eikä modernin taiteen museota. Sen sijaan jos tahdot seuraa traktorimuseoon, niin isipappa selvittää puhelinnumerosi nopeammin kuin ehdit aivastaa.

[QUOTE="isipappa";28615688]En näe tuossa mitään ongelmaa. Vaatimuksesi ovat kovin vähäiset. Yksi puhelinsoitto minulle riittää leffaseuraksi tai hieromaan ikijumihartiat. Tai siis ei minulle, vaan kaltaiselleni ja meitä on monta.

Yhtä toki pyydän. Ei oopperaa, eikä modernin taiteen museota. Sen sijaan jos tahdot seuraa traktorimuseoon, niin isipappa selvittää puhelinnumerosi nopeammin kuin ehdit aivastaa.[/QUOTE]

hyvänen aika sentään... traktorimuseo on ihan melkeen yhtä tylsä ku nykytaiteen museo. :D

Mutta mitä tulee museo asioihin niin en usko että olen ainoa nainen kun sanon että tuollainen pappa nimitys ei oikein herätä kiinnostusta,isipappa kuulostaa joltain 70vaarilta joka jahtaa "pikkutyttöjä" eli siis omien lasten ikäisiä nuoria naisia

[QUOTE="himmeli";28615708]hyvänen aika sentään... traktorimuseo on ihan melkeen yhtä tylsä ku nykytaiteen museo. :D

Mutta mitä tulee museo asioihin niin en usko että olen ainoa nainen kun sanon että tuollainen pappa nimitys ei oikein herätä kiinnostusta,isipappa kuulostaa joltain 70vaarilta joka jahtaa "pikkutyttöjä" eli siis omien lasten ikäisiä nuoria naisia[/QUOTE]

Ensinnäkin, traktorimuseo on huomattavasti mielenkiintoisempi.

Toisekseen, nikkini on ehkä huonosti valittu päähänpisto, mutta se on ja pysyy. En jahtaa ketään enkä mitään ja seksuaalinen mielenkiintonikin suuntautuu yksinomaan +40 aikuisiin naisiin.

Yhteistyössä