Vetäisitkö herneet nenään tästä lahjasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miel"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miel"

Vieras
Viikonloppuna oli synttärit ja sain hyvältä ja läheiseltä ystävältä lahjaksi puseron, joka oli ollut alennusmyynnissä, koska oli ollut hieman nuhjuinen. Ystävä oli käyttänyt paitaa parin päivän ajan ennen juhliani. Kertoi itse kun aloin ihmettelemään lahjaa. Lisäksi hän sanoi ettei minuun kannata panostaa koska en ansaitse parempaa. Ystäväni teki minusta toisen asteen arvoisen, jolle pitää ostaa rikkinäisiä vaatteita. Veti hän mukaan vielä mieheni ja sanoi etten ansaitse häntä, koska olen ruma.

Hänen on pakko olla kateellinen. Tuntui vaan todella pahalta. :( Edelleen odotan anteeksipyyntöä.

Ei ole totta, ei kukaan voi olla noin törkeä. Jos ei sitten ole vakavasti mt-ongelmainen.
Jos tää ei ole provo, niin miksi kutsut tuollaista ihmistä hyväksi ja läheiseksi ystäväksesi? Vieläkin?

No laitapas googleen hakusana "parem" tai "parem käsi". Siis se tarkoittaa oikeaa kättä. Oikean käden sääntö taas on matematiikassa ja fysiikassa käytetty muistisääntö, jolla havainnollistetaan vektorien suuntia kolmessa ulottuvuudessa.

Kun ystäväsi sanoi, ettet ansaitse parempaa, se tarkoittaa ettet ansaitse vektorien ristisuuntavetoa. Olet siis vailla pyörätuolia suomeksi sanottuna. Kyseessä on alunperin latinankielinen kohteliaisuus henkilön hyvästä fyysisestä kunnosta. Vailla pyörätuolia = terve.

Tuohon kuuluisi vastata gratias ago tibi, eli "kiitos niin olen".

[QUOTE="vieras";28620622]Ei ole totta, ei kukaan voi olla noin törkeä. Jos ei sitten ole vakavasti mt-ongelmainen.
Jos tää ei ole provo, niin miksi kutsut tuollaista ihmistä hyväksi ja läheiseksi ystäväksesi? Vieläkin?[/QUOTE]

Ei hän näytä olevan edes ystävä. Yritin kysellä miksi käyttäytyy näin niin oli hyvin ylimielinen ja ilkeä. En ole ollut tekemisissä juhlien jälkeen. En todellakaan pilaile nyt!

[QUOTE="Miel";28620655]Ei hän näytä olevan edes ystävä. Yritin kysellä miksi käyttäytyy näin niin oli hyvin ylimielinen ja ilkeä. En ole ollut tekemisissä juhlien jälkeen. En todellakaan pilaile nyt![/QUOTE]

.. käy haukkaamassa happea. :)

[QUOTE="vieras";28620622]Ei ole totta, ei kukaan voi olla noin törkeä. [/QUOTE]

Anoppi antoi minulle joululahjaksi kerran collegepaidan, jonka oli alunperin ostanut itselleen. Oli käyttänytkin sitä, mutta se oli hänestä hänelle liian iso, kokoa M. Anoppi on minua päätä lyhyempi, jostain college-puseroista en ole langanlaihanakaan voinut käyttää L-kokoa pienempää, koska hihat ovat muuten liian lyhyet. Tuostakin hihat olivat minulla 5 cm liian lyhyet ja kiittämätön kuulema olin, kun en lahjapaitaa pitänyt.

Älkäähän nyt hätäilkö ja syytelkö provoksi, tälle löytyy kyllä järkevä selitys! Ufot ovat kaapanneet ystäväsi, tuo mitä luulet ystäväksesi, ei oikeasti ole ihminen.
SE on vaan naamioitunut kaveriksesi mutta on oikeasti häijy humanoidi, sellainen mikä näyttää liskolta. Telkkarissa näytettiin miten NE tekee tota, se oli sellainen ohjelma minkä nimi oli V- Visitors.

tämä kertomus ei nyt vastaa ihan otsikkoa. Mutta aikoinaan olin hyvän ystäväni kanssa yökerhon jonossa. Siinä meidän edellä oli kaksi neitokaista, joilla oli turkit päällä.
He siinä keskustelivat niistä turkeistaan. Toinen kehui toisen turkkia...ja mitäpä tämä toinen vastasi, no on tää nyt hienompi kuin toi sun turkki!
Minä olin ihan suu auki..että onhan tuokin ystävyyttä..kaikenmoisia ystäviä sitä maa päällään kantaa :)

Yhteistyössä