Mä en kestä noita koiria :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Iltarutiinit on niin tärkeitä noille kahdelle. Tuossa pojan oven takana ovat odotelleet, että sälli saa hoidettua iltatoimensa. Ja nyt poika sukelsi sänkyynsä ja koirat pojan kainaloon. Pienempi yleensä lähtee pois kun satu on luettu mutta vanhempi lähtee vasta kun poika on nukahtanut :D Ei tule edes syömään ennen. On ne niin ihania :heart:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja jalmir
Booty, silloin kun täällä oli se ketju että kuka on mukavin palstalainen (tai sinne päin??), niin äänestin sinua. Jotenkin tuntui, että olet samanhenkinen. Tämä ketju vahvisti mielipiteeni. Hyvää iltaa sinne päin, koko perheelle ja koirille ;)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="misty";28626911]Booty, silloin kun täällä oli se ketju että kuka on mukavin palstalainen (tai sinne päin??), niin äänestin sinua. Jotenkin tuntui, että olet samanhenkinen. Tämä ketju vahvisti mielipiteeni. Hyvää iltaa sinne päin, koko perheelle ja koirille ;)[/QUOTE]

:kiss: samoin teille sinne.

Se, että opettaa pienet koiransa tekemään tarpeet kissanhiekkalaatikkoon - se ei tarkoita koirien ulkoilujen laiminlyöntiä ja laiskuutta. Mun koirat on 2,5 ja 3,5 kg:n painoisia, ja joka päivä pääsevät ulos, monesti. Mutta ne ovat oppineet tekemään tarpeet hätätilassa kissojen (mulla on niitä 2) hiekkalaatikkoon. Jos mulla sattuisi olemaan vaikka iskias, kamala oksennustauti, ukkonen ulkona tai uudenvuoden ilotulitus noi koirat eivät ole siten ns. hätää kärsimässä. Ymmärrän ja komppaan bootya. Jos koira oppii hiekkikselle hätätilassa, se on vain hyvä ;)

• Tykkää
Meillä koiralla ei ole lupa mennä yläkertaan, jossa siis meidän lapsilla on huoneet. Iltaisin kun lapset sitten ovat menossa yläkertaan, koira käy antamassa jokaiselle "pusun" ja tämän jälkeen väistää portaitten edestä ja antaa jokaisen lapsen mennä yläkertaan. Tarkkailee yläkertaan koko illan jos sieltä kuuluu ääniä ennekuin lapset nukahtavat, sitten kun yläkerrassa on hiljaista, koira käy makaamaan portaiden eteen, kuitenkin niin että näkee joka paikkaan, ovelle ja meidän vanhempien makuuhuoneeseen. Jossain vaiheessa vaihtaa paikkaa ja käy tarkistamassa talon useampaan kertaan että kaikki on kunnossa, katselee ikkunasta pihalle ja menee takaisin makaamaan portaiden luokse ja vahtii näin lapsia :) Se on todella hellyttävää :)
Ja aamulla kun muksut heräävät, koiran riemu on rajaton :) Meidän koira vahtii muutenkin tarkasti lapsia ja muutenkin taloa. Hyvin lapsirakas koira, ottaa kaikki lapset ilolla vastaan ja vahtii sitten näitä :D Koira, joka ei oikeasti välitä kissoista, antoi kerran sellaisen haukkukonserton jollekin onnettomalle kissalle joka eksyi meidän pihaan ja sattui mennä moikkaamaan meidän lapsia jotka leikkivät pihalla. Kukaan tuntematon ihminen eikä eläin pääse meidän lasten lähelle, siitä pitää meidän koira huolen :)
Meillä on perheen vartiana leonberginkoira :) Lempeä jättiläinen joka huolehtii omasta laumastaan niin todenteolla että <3

• Tykkää
[QUOTE="misty";28626973]Se, että opettaa pienet koiransa tekemään tarpeet kissanhiekkalaatikkoon - se ei tarkoita koirien ulkoilujen laiminlyöntiä ja laiskuutta. Mun koirat on 2,5 ja 3,5 kg:n painoisia, ja joka päivä pääsevät ulos, monesti. Mutta ne ovat oppineet tekemään tarpeet hätätilassa kissojen (mulla on niitä 2) hiekkalaatikkoon. Jos mulla sattuisi olemaan vaikka iskias, kamala oksennustauti, ukkonen ulkona tai uudenvuoden ilotulitus noi koirat eivät ole siten ns. hätää kärsimässä. Ymmärrän ja komppaan bootya. Jos koira oppii hiekkikselle hätätilassa, se on vain hyvä ;)[/QUOTE]

Juu meillä ulkoillaan ja tehdään ulos, sateellakin. ainoa on nuo kovat pakkaset ja myrskyt jolloin ei pahimmalla hetkellä viedä vaan hoitavat tarpeensa pesuhuoneessa.

Asutteko booty kerrostalossa? Sitten ehkä ymmärrän, mutta näin okt:ssa en ymmärrä oikein.. Myrsky nyt ei kauaa kestä ja kovat pakkaset, no, niitä nyt suomessa saattaa olla ja koirillekkin on vaatteita olemassa.

Me asutaan kerrostalossa, ja kyllä mennään sateellakin ulos. Myös pakkasella, mut lyhyempiä lenkkejä. Ja meillä on pikku koirille vaatteita (nille 2,5 ja 3,5 -kiloisille) tarvittaessa. Mutta vain ulkoiluun, sisällä meillä ei pueta :D On hupparia, verkkaria, neuleet ja semmoiset talvipuvut. Sadeasuja meillä ei ole. Me mennään ihan vaan kastumaan, koska me kaikki tykätään sateen piiskaavan kasvojamme, ja tahdomme haistella sateen virkistämän, eloon heräävän vihreän ruohon tuoksun ;) Ihanaa <3

Yhteistyössä