V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla ap purpura ?
Piti ihan käydä katsomassa/lukemassa, että mikä tuo purpura oikeen on, mutta Ei ole!
Alkuperäinen kirjoittaja en usko enää;28640670:No mikä sen taudin nimi sitten on? Oon seurannut tätä ketjua ja ollut aidosti huolissaan, mutta pikkuhiljaa alan kääntyä sen puoleen, että tää on ihan huitukukkua koko juttu. Kuka hitto ei muka tietäisi mitä tautia hänellä epäillään? Ei semmosta tautia ole kun verisairaus, se on yleisnimitys usealle taudille. Ja jos on sanottu, että solunsalpaajilla hoidetaan niin kai se nyt on sanottu sen taudin nimikin. Anteeks vaan jos epäilen, mutta onhan nää ap:n vastaukset melkosen ympäripyöreitä. Kyllä normaali ihminen ottaa vaikka itse selvää taudista ellei sitä hälle kerrota.
Anteeksi vaan, mutta en halua kaikkia tietoja tänne ilmoittaa..
Ymmärrät varmasti!
Tiedän nimen ja tämä on harvinainen, joten en sitä tahdo kertoa täällä, ettei tunnisteta!
Aina on jonkun pakko tulla kristisoimaan/epäilemään..
Ette uskokaan miten tämmöiset tuntuu pahalta ja satuttaa, kun muutenkin on vaikeata, mutta eihän teidän tarvitse kestää mitään ja olette terveitä!!!
Olen jo sanonut, että en kohta enää kommentoi tähän ketjuun, koska tämä menee tämmöiseksi pelleilyksi!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en usko enää;28640892:No kuka sut täällä tunnistais pelkän taudin nimen perusteella? Tuskin sen nimi sun otsassa lukee. No joo, sympatiat alkaa loppuun täältä päästä, mutta hyvää jatkoo sulle vaan.
ensimmäisen kerran katsoin ketjuasi.
ja älä niistä hematoligien labrapaketeista välitä, ei niitä kukaa ymmärrä, ei niitä osaa edes kukaa hoitaja tilatakaan, oman osaston väki ehkä.
Mutta ota ihmeessä heti alusta sellainen asenne, että sinä olet sinä, etkä se jolla on se sairaus.
niin kuin vois sanoa toisesta "astmaatikko" / " terttu jolla on astma". älä anna sairauden tulla arkeesi <3
miten sinulla menee ap? muista rukoilla,saat siitä voimaa <3
Jaksamisia, itselläni on vaikea aplastinen anemia.