M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en kyllä suosittele.
Tavallinen särkylääke on loppu mut suppoja olisi. Kai lääkeaine imeytyy ihan yhtä lailla jos ne syö. Pilkon pienemmiksi.
Tuolla logiikalla nimittäin ihan sama olisi tunkea näkkileipä (ehkä mieluummin voideltuna) sinne peräpäähän.
Ne on lasten suppoja. Ja jos haluaisi saada 400mg pitäisi laittaa aika monta. Vaikuttava aine on parasetamoli ja rasva on kovarasva. Parasetamolia voi syödä suun kautta. Mutta mitä on "kovarasva"? Lääkärii!?
Lääkärii!?
syödä suppoja kuka niitä syö suppo laitetaan peräsuoleen kokemusta on lapsuudesta sain suppoja kuume ym sairauksiin eikä mulle kyllä suppoa syötetty vaan laitettiin pyllyynSattuu olemaan särkylääkesuppoja, joita kukaan ei halua käyttää ohjeen mukaan. Voiko ne syödä?
MIssähän tuo tyyppi vaikuttaa, se lääkäri? Miten teille tuli sellainen puheeksi? Miksi se mies sen lääkkeen söi?Tiedän yhden lääkärin miehen, joka söi Burana-supon tietämättä että se oli tarkoitettu persuuksiin pistettäväksi. Moitiskeli sitten vaimolleen, että vähän oli hankala niellä.
mä oon barasetamoli suppoja saanu ihan aikuisenaki sairaalassa ja lapsena aina kun oli kuumetta tai muuten oli mahatauti eihän se suppo pyllyssä kivalta tuntunu mutta tiesi että se auttaa niin samako tuoSattuu olemaan särkylääkesuppoja, joita kukaan ei halua käyttää ohjeen mukaan. Voiko ne syödä?
miksei kannata tunkea jos ei muuten pysy mikään sisällä niin ennemmin sitä supon pyllyyn ottaa kun se että oksentaa eikä suun kautta otettu lääke pysy sisälläPerseeseen mitään kannata tunkea.
https://csiropedia.csiro.au/bioclip-biological-wool-harvesting/miksei kannata tunkea jos ei muuten pysy mikään sisällä niin ennemmin sitä supon pyllyyn ottaa kun se että oksentaa eikä suun kautta otettu lääke pysy sisällä