millon tää helle loppuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"ei kestä" - samalla suunnalla asun miekin ja juuri tuolla toisaalla kirjoittelin että rinnan alusethin kylpee hiessä koko ajan:O
..tuntuu että pääkin kiehuu..hitto mikä yö tiedossa:headwall:

Sellainen kuiva kuumuus vielä Ok..mutta nämä kostean hikiset kelit ihan...sieltä..:kieh:

..ja torstaista lähtien lupailtu tänne useampana päivän ukkoskuuroja, se tekee ilmasta sellaisen substrooppisen kostean..:snotty:..ei paljoa naurata:x

Joo ei tosiaan naurata :( tänäki aamuna herätty klo 6.30 ku ei pysty nukkuu , saa nähä mitä tästä yöstä tulee!

Ja varmasti saa valittaa helteistä! Vaikeampi se on itsensä ja kämppänsä viileäksi saada kuin talvella itsensä lämpimäksi.
Ja ei talvisinkaan usein kunnon pakkasia ole ja silti ihmiset valittaa kun on niin kylmä ja tulisi jo kesä. Vaikka just elettäisiin vasta jotain lokakuun alkua!

Vihaan kesää ja valitan aina kesäntulosta ja helteillä valitan vielä enemmän. Ja siihen on turha kenenkään auringossa itsensä kärvistelevän ötökkärakastajan alkaa puuttumaan.

Nimen omaan - "fyysisesti kurjan olon":ashamed:..ajatuskaan ei meinaa juosta ja huomenissa pitäis lähteä linja autolla(lue= kuin saunassa)matkustamaan kaupungille.

..laittaisko kylmäkallet housuun ja rintsikoihin?..:laugh:

Mä en ymmärrä teitä... 2pvää hellettä ja te ette muka kestä enää??
Meillä on sisällä +28astetta mulla päällä caprileggarit ja toppi makaan sängyllä ja mulla on jopa vilu.

Ja varmasti saa valittaa helteistä! Vaikeampi se on itsensä ja kämppänsä viileäksi saada kuin talvella itsensä lämpimäksi.
Ja ei talvisinkaan usein kunnon pakkasia ole ja silti ihmiset valittaa kun on niin kylmä ja tulisi jo kesä. Vaikka just elettäisiin vasta jotain lokakuun alkua!

Vihaan kesää ja valitan aina kesäntulosta ja helteillä valitan vielä enemmän. Ja siihen on turha kenenkään auringossa itsensä kärvistelevän ötökkärakastajan alkaa puuttumaan.

Olosuhteet Suomenmaassa vaihtelevat noin 70 celsiusasteen verran. Jollei niitä kestä, voi valita stabiilimman lämmönvaihtelun.

en tykkää liian kuumasta enkä kylmästä. talvella max -5 pakkasta ja kesällä max. 24 lämmintä. kaikki sen ulkopuolella on minulle tuskaa ja aiheuttaa keholleni vaikeuksia sopeutua ja on tukala olla..sekä pakkasessa että helteessä. se ei ole oma valintani. enkä haluaisi joutua siitä kärsimään. näin vaan on.

Miun täytyy sanoa että: vuosi vuodelta alkaa nuo kuumat kelit(vaikka ovatkin lyhykestoisia)tekemään tiukkaa..ja itikat!:vampire:..mikähän siinä on kun nekin vaivaavat nyt kovasti?
..taitaa syynä molempiin vaivoihin olla ne "kuumat aallot"..huoh..se tämä ikä jo..itikathin tulee kuin imussa kimppuun kun kuumottelen niin kovin..:eek:

..taidan ottaa lasin valkkaria ja käyn tupekilla ulkosalla ihastelemassa kesäiltaa..jospa se helpottais;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä;28652633:
Tää on ihan kauheeta, mitää ei jaksa tehä, vauvakaan ei pysty nukkuu päivällä ku jatkuvasti hiestä märkä. Asutaan siis Itä-Suomessa, tänään oli +30 ja huomiseks luvattu jopa yli.. Nytki on yli +20. Taidan lähtee Lappiin :(

Meillä päinhän onkin aina parhaat kelit. Ihanaa, kun on lämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja häääää;28652907:
Mä en ymmärrä teitä... 2pvää hellettä ja te ette muka kestä enää??
Meillä on sisällä +28astetta mulla päällä caprileggarit ja toppi makaan sängyllä ja mulla on jopa vilu.

Me ollaan kuule ihmiset jokainen omanlaisia - toisella kuuma ja toisella vilu samalla kelillä..:)

[QUOTE="sasa";28652916]Oma auto ilmastoinnilla on aika kova sana. Säätää vaikkapa 17 astetta autoon, niin on aika muka ajella. Kuka käskee jollain linja-autolla matkustaa?[/QUOTE]

No just joo..kukaan ei käske mutta on pakko rako nyt.:p

Jos tällä planeetalla olis paikka jossa olis kohtuu-iso kaupunki niin että sais asumisensa hoidettua kivasti ja lämpötilat siinä -30 - +20 ni asuisin siellä jo.

Wikipediasta:"Islannin ilmasto on Golfvirran ansiosta leuto ympäri vuoden. Lämpötila laskee Etelä-Islannissa talvella alimmillaan noin ?10 °C-asteeseen, Pohjois-Islannissa taas noin ?15 °C. Heinäkuun lämpimimmän päivän ylin lämpötila on etelässä korkeintaan +21 °C ja pohjoisessa korkeintaan +18,0 °C. Tyypillinen kesäpäivän lämpötila heinäkuun alusta elokuun puoleenväliin on eteläosissa noin +16 °C ja pari astetta alempi pohjoisessa. Hellettä ei esiinny Islannissa koskaan. Sää on hyvin vaihtelevaa vuoden ympäri, tietyistä eri vuodenajoille tyypillisistä säännönmukaisuuksista huolimatta."

[QUOTE="julle";28652967]Wikipediasta:"Islannin ilmasto on Golfvirran ansiosta leuto ympäri vuoden. Lämpötila laskee Etelä-Islannissa talvella alimmillaan noin ?10 °C-asteeseen, Pohjois-Islannissa taas noin ?15 °C. Heinäkuun lämpimimmän päivän ylin lämpötila on etelässä korkeintaan +21 °C ja pohjoisessa korkeintaan +18,0 °C. Tyypillinen kesäpäivän lämpötila heinäkuun alusta elokuun puoleenväliin on eteläosissa noin +16 °C ja pari astetta alempi pohjoisessa. Hellettä ei esiinny Islannissa koskaan. Sää on hyvin vaihtelevaa vuoden ympäri, tietyistä eri vuodenajoille tyypillisistä säännönmukaisuuksista huolimatta."[/QUOTE]

Muuten hyvä, mutta kun nämä hullut haluaa kolmenkympin pakkasia ja lumituiskuja vaakasuoraan naamaan, kun "on niin raikasta ulkoilla"...

Yhteistyössä