Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muuttakaa te kylmäfanit tänne pohjoisempaan Suomeen niin opitte arvostamaan kesää ja toivomaan hellettäkin mahdollisimman pitkään.Muuttakaa te hemskutin kuumafanit Espanjaan ja pidetään Suomi kylmänä <3
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28652845:Muuttakaa te kylmäfanit tänne pohjoisempaan Suomeen niin opitte arvostamaan kesää ja toivomaan hellettäkin mahdollisimman pitkään.
"ei kestä" - samalla suunnalla asun miekin ja juuri tuolla toisaalla kirjoittelin että rinnan alusethin kylpee hiessä koko ajan:O
..tuntuu että pääkin kiehuu..hitto mikä yö tiedossa:headwall:
Sellainen kuiva kuumuus vielä Ok..mutta nämä kostean hikiset kelit ihan...sieltä..:kieh:
..ja torstaista lähtien lupailtu tänne useampana päivän ukkoskuuroja, se tekee ilmasta sellaisen substrooppisen kostean..:snotty:..ei paljoa naurata:x
Nimen omaan - "fyysisesti kurjan olon":ashamed:..ajatuskaan ei meinaa juosta ja huomenissa pitäis lähteä linja autolla(lue= kuin saunassa)matkustamaan kaupungille.
..laittaisko kylmäkallet housuun ja rintsikoihin?..![]()
No nää pohjoisemman alueen 2 hellepäivää kesässä ei vie ketään sairaalaan...Jos helle tekee fyysisesti surkean olon ja pahimmillaan vie sairaalaan ni eeeeeeen usko et sitä kukaan alkaa arvostamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja häääää;28652907:Mä en ymmärrä teitä... 2pvää hellettä ja te ette muka kestä enää??
Meillä on sisällä +28astetta mulla päällä caprileggarit ja toppi makaan sängyllä ja mulla on jopa vilu.
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28652909:No nää pohjoisemman alueen 2 hellepäivää kesässä ei vie ketään sairaalaan...
Nimen omaan - "fyysisesti kurjan olon":ashamed:..ajatuskaan ei meinaa juosta ja huomenissa pitäis lähteä linja autolla(lue= kuin saunassa)matkustamaan kaupungille.
..laittaisko kylmäkallet housuun ja rintsikoihin?..![]()
Ja varmasti saa valittaa helteistä! Vaikeampi se on itsensä ja kämppänsä viileäksi saada kuin talvella itsensä lämpimäksi.
Ja ei talvisinkaan usein kunnon pakkasia ole ja silti ihmiset valittaa kun on niin kylmä ja tulisi jo kesä. Vaikka just elettäisiin vasta jotain lokakuun alkua!
Vihaan kesää ja valitan aina kesäntulosta ja helteillä valitan vielä enemmän. Ja siihen on turha kenenkään auringossa itsensä kärvistelevän ötökkärakastajan alkaa puuttumaan.
..se tämä ikä jo..itikathin tulee kuin imussa kimppuun kun kuumottelen niin kovin..Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä;28652633:Tää on ihan kauheeta, mitää ei jaksa tehä, vauvakaan ei pysty nukkuu päivällä ku jatkuvasti hiestä märkä. Asutaan siis Itä-Suomessa, tänään oli +30 ja huomiseks luvattu jopa yli.. Nytki on yli +20. Taidan lähtee Lappiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häääää;28652907:Mä en ymmärrä teitä... 2pvää hellettä ja te ette muka kestä enää??
Meillä on sisällä +28astetta mulla päällä caprileggarit ja toppi makaan sängyllä ja mulla on jopa vilu.
Jos tällä planeetalla olis paikka jossa olis kohtuu-iso kaupunki niin että sais asumisensa hoidettua kivasti ja lämpötilat siinä -30 - +20 ni asuisin siellä jo.