Onko tuollaiset vatsalihakset oikeasti naisella HOT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löllyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

löllyrä

Vieras
Tarkoitan tuota kuvaa missä tällä tytöllä on pinkki yläosa. Tietysti hän siinä kuvassa pinnistää ne lihakset näkyviin, mutta jotenkin minua puistattaa tuo, ei näytä yhtään hienolta.

Salkkari-Venla muuttui rimpulasta lihaskimpuksi! Katso kuvat! | Elintavat | Iltalehti.fi

Itse olen ihan löllökroppainen, ei lihaksen lihasta. Ja tiedän että se ei näytä hyvältä, ainakaan ilman vaatteita. Mutta mielestäni tuollainen ylilihaksikkuuskaan ei näytä kovinkaan hyvältä (edes miehellä). Kultainen keskitie taitaa tässäkin asiassa olla aika hyvä?

Jos itse tykkää treenata kroppaa lihaskuntoon nii mikä ettei :)
Hänelle sopii.
Itse en tahtoisi noin näkyviä lihaksia, eikä mieskään tykkäis.
Hänen oma kroppa ja tehnyt varmasti paljon töitä tuon eteen :)

En ole kyseisestä naisesta koskaan ennen kuullut enkä siis myöskään blogiansa lukenut, joten en tiedä mikä on totuus, mutta ei mun kokemuksen mukaan kyllä nainen saa tuollaisia vatsalihaksia ihan vain rennosti kuntoilemalla. Kyllä se menee jo täyspäiväiseksi kuntoiluksi ja ruokailun vahtimiseksi, että tuollaisiin tuloksiin päästään.

Jotkut tykkää ja jotkut ei. Yleensä ne joilla on tiukempaa saada aikaseks tuollaiset toki marmattaa vastaan.. mutta veikkaisin, että helpommin se silmä tuohon vatsaan vilkuilee kuin tynnyriin? ;) Ja tuosta on tarvittaessa helppo löystyä mutta sitä tynnyriä ei sitten helpolla pienennäkään.. kunhan mietin..

Se vaihtelee mikä alue on kelläkin tosiaan helppoa treenata. Jonkun ei oikeasti tarvitse ihmeitä tehdä eikä vahdata syömisiään ja silti saa kadehtittavan helposti vatsan tai pepun timmiksi. Tunnen pari tälläistä "luonnonoikkua" naista.. ovat 3-kymppisiä jo mutta ihmeen rentoja kuntoilun/syömisten suhteen. Ne geenit.. :) Itsellä taas reidet pysyy sutjakkana pelkällä kyykyllä pari kertaa vkos ja pyöräilyllä, ei tarvi edes herkkuja vahtia mutta vatsa sitten tuntuukin jo ajatuksesta turpoavan :D

Itse tykkään tästä:

sportivnie_devushki_3.jpg

Yhteistyössä