Jos olisit menossa grillibileisiin niin mitä veisit mennessäsi vai veisitkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukan vein emännälle ja pullon isännälle. Ei kovin omaperäistä, mutta tyhjin käsin on musta hölmöä tulla paikalle. Toki kavereilta voisin kysyä, voinko vaikka tuoda jälkkärin mukanani. Nyt kutsuja oli esimieheni.

Mä aina kysyn, voisinko tuoda jotain leivonnaisia kahvin kanssa (siis jos kutsutaan syömään tuttuun paikkaan). Tykkään leipoa ja se sopii mulle siksi. Jos on paikka, johon en kehtaa tyrkyttää leipomuksiani, vien esim. Suklaata, kukkia, viiniä, kynttilä/servetti-lahjapakkauksen yms.

Tyhjin käsin en meinannut tosiaankaan mennä ja meillä mies pitää, toki itsekkin, hyvin tarkasti kiinni siitä,että ilman viemisiä ei koskaan mennä mihinkään.

Kuohari oli itsellä myös mielessä. Olisi sellainen turavallinen.

Mites kun näin sellaisen harjan mihin jalkoja pyyhitään sisään tullessa. Onko tällainen ihan juntti?

jalat3.jpg

Mä aina kysyn, voisinko tuoda jotain leivonnaisia kahvin kanssa (siis jos kutsutaan syömään tuttuun paikkaan). Tykkään leipoa ja se sopii mulle siksi. Jos on paikka, johon en kehtaa tyrkyttää leipomuksiani, vien esim. Suklaata, kukkia, viiniä, kynttilä/servetti-lahjapakkauksen yms.

Kakkua ajattelin jossain vaiheessa, sellaista missä olisi grilli ja makkaroita,mut en taida sitä keritä tekemään

[QUOTE="Vieras";28688629]Joku ihana salaatti, patonkia, ite tehtynä.[/QUOTE]

Tämä sopii, jos näin on erikseen sovittu, eli kyseessä nyyttärit.

Muuten olen samaa mieltä kuin muut eli viini- tai kuoharipullo.

Veisin varrastikkuja, kesäkurpitsan, tuoreen ananaksen, paprikoita pari kpl, halloumia ja pikkumaissia. Vehnäolutta yksi pullo per osallistuja taikka sitte vaikka sangrian ainekset.

Tää on hauska idea ja sangria ainekset ehdottomasti jo ihan siksi kun en tiedä kuinka monta on juhliin osallistumassa ja siki ku itse tykkään sangriasta :p Tiedä vaikka siitä lohkeisi lasillinen minullekkin

Tyhjin käsin en meinannut tosiaankaan mennä ja meillä mies pitää, toki itsekkin, hyvin tarkasti kiinni siitä,että ilman viemisiä ei koskaan mennä mihinkään.

Kuohari oli itsellä myös mielessä. Olisi sellainen turavallinen.

Mites kun näin sellaisen harjan mihin jalkoja pyyhitään sisään tullessa. Onko tällainen ihan juntti?

jalat3.jpg

Mä huolisin tällaisen ihan koska vaan :)

Minä veisin myös pullon ja ehkä kukkia.

Ruokaa veisin vain jos on nyyttäreistä sovittu tai tuntisin isäntäväen niin hyvin että tietäisin sen olevan ok. Tavaralahjat on myös arveluttavia, kun toisten makua voi olla vaikee arvioida.

Yhteistyössä