Ärsyynnytkö jos näet lihavan kaupungilla ilman housuja, vain kesämekko päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesämekot kunniaan!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesämekot kunniaan!

Vieras
AV:lla taas pohditaan Pipsan blogissa olevaa kuvaa jossa Pipsa esiintyy ilman housuja, vain mekko päällä. Ja ilmeisesti AV:n aloittajaa on ärsyttänyt niin kamalasti Pipsan suuret jalat kun on pitänyt keskustelukin tehdä. Mutta itse jäin miettimään että onko se todellakin suuri synti kesällä mennä ilman housuja, jos olet hitusenkin ylipainoinen? Menisitkö itse kaupungilla ilman housuja, pelkässä kesämekossa? Ylipainoisena?

Luin blogia hetken ja pakko myöntää että ihmettelen tuota kokoluokitusta jonka Pipsa antoi itsestään. Että menee vaatteita koossa 52-56. Sillä Pipsa vaikuttaa isommalta kuin 56.

Tästä blogiin ja kuvaan joka niin ärsyttää: Värikäs Elämäni: Eka työpäivä

En ärsyynny. Mutta kyllähän se hetken hämmentää jos näkee jonkun pyörivän kaupungilla pelkkä tunika päällään. Koska tuon linkin takana oleva vaate muistuttaa minusta enemmän tunikaa/paitulia kuin mekkoa.

Mun järjen mukaan mekon kanssa ei käytetä housuja, sellainen taisi tosin olla muotia joskus nuoruudessani 90-luvulla (ja aika kaamee muotivillitys olikin). En ymmärrä miksi ihmeessä ko. blogin pitäjän pitäisi pitää housuja mekon kanssa. Vähän sama kuin vaadittaisiin tietyn painoindeksin ylittävien pitävän päällään burkhaa, joku tolkku näihin juttuihin.

Rohkea ihminen, kun uskaltaa laittaa mekon päälle, go for it:) Tulipa vaan mieleeni, ettei itselläni taida olla vielä mitään hätää, kun kesämekkoon sonnustaudun kaupungille, vaikka olenkin XL;)

Ihan rauhassa saa kävellä. Ruman näköiset jalat ovat, mutta tuolla painoindeksillä ei sorjia nilkkoja olekaan.

Muutama viikko sitten samanpainoinen henkilö käveli vesiraja hameessa kadulla vastaan, tuubiylä osa meinasi tippua yltä ja hameen alta vilkkui beiget alkkarit tai ajeltu alapää. Se "pukeutuminen" ällötti, yhtä kauheeta tosin olisi laihallakin. Kyseinen henkilö ei ehkä tajunnut kuinka korkealle napaan asti se "hame" nousee kun läskit reidet hankaavat yhteen ja hame liian lyhyt...

Hetken mietin kuka kumma vahtii toisten alushousuja kaupungilla, mun käsityksen mukaan kun mekko on mekko ja tunika ja housut on tunika ja housut, mekon kanssa pidetään alushousuja :D

Kuvaa en katsonut, mutta jos ihminen itse viihtyy vaatteissaan / nahoissaan / kiloissaan, mitäs mulla siihen olisi sanomista. Jos kovin mun silmiini särkee voin katsoa muualle

En tietenkään ärsyynny, enkä kaupungilla yleensäkään katsele ihmisiä sillä silmällä kuka on kaunis, kuka ruma, kuka laiha, kuka lihava. Mutta nyt kun tuon kuvan näin, niin kyllä tuona naisena silti pistäisin housut jalkaan. Ei kyllä tulisi mieleenkään keskustelua aiheesta aloittaa. Eiköhän keskustelun aloittajalla ollut ihan henkilökohtaisesti jotain tätä Pipsaa vastaan.

Hetken mietin kuka kumma vahtii toisten alushousuja kaupungilla, mun käsityksen mukaan kun mekko on mekko ja tunika ja housut on tunika ja housut, mekon kanssa pidetään alushousuja :D

Kuvaa en katsonut, mutta jos ihminen itse viihtyy vaatteissaan / nahoissaan / kiloissaan, mitäs mulla siihen olisi sanomista. Jos kovin mun silmiini särkee voin katsoa muualle

Jos muhun viittaat, kun laitoin muutaman viikon takaisesta vastaantulijasta, niin vaikea olla näkemättä toisen alkkareita tms, kun "hame" loppuu lantiolle. Pipsan mekkohan on oikein maksimekko siihen paitaan, joka tällä henkilöllä oli. Usko pois, oisin mielelläni ollut näkemättä.

Eihän tuo mitenkään ärsytä. Vaan jos olisin kys. henkilö niin olisin kyllä leggarit vetänyt tuohon alle. Tuohan ei todellakaan näytä mekolta vaan tunikalta.

Joo, just tulin kaupungilta kotelomekossa. Painoindeksi on 35 :D Omasta mielestäni olin varsin näpsäkän näköinen, mitä lie muiden mielestä...

No en tietenkään ärsyynny. Minunkin mielestäni tuo hepene vaikutti kuitenkin aika lailla tunikalta. Naisen koosta riippumatta, on minusta kuitenkin ihan asiallista pukeutua pikähelmaisempaan mekkoon. :)

Siis mikä tuosta tekee tunikan, leikkaus vai pituus? Mulla on tuon mittaisia mekkoja ja hameita enkä tosiaan pidä leggingsejä niitten kanssa, sukkahousuja korkeintaan ja kesällä en mitään.

Housut ehdottomasti koska noin suuret jalat hankaa ikävästi toisiinsa ja pistää ihon rikki. Ja muutenkin tunikan/paitulin kanssa vaikka ledgarit joka painossa.

Tätä mäkin mietin, että monilla huomattavasti pienemmilläkin ystävilläni on ongelmana se että reidet hankaa toisiaan ilman leggareita tmv. niin eikö Pipsalla muka ole? 0.0 Vai käveleekö jo jotenkin niin "vaappuen" ettei tätä ongelmaa ole? Enkä mitenkään negatiivisessa sävyssä tätä mieti vaan ihan puhtaasti pulpahti vaan mieleen.

Kaupungilla käydessä en yleensä kiinnitä huomiota ihmisten pukeutumiseen juurikaan, ellei sitten ole jotain todella mieltä järisyttävää (positiivisesti tai negatiivisesti) mitä tulee vastaan. Silloinkin saatan vain hetkellisesti uhrata ajatuksen asialle ja jatkaa matkaa, en ärsyynny tai koe mitään muitakaan suuria tunteita toisten mekoista/housuista/housuttomuuksista.

Yhteistyössä