Miksei seksi tunnu miltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ie

Vieras
Inhottava ongelma. Miehen kanssa se ei vaan tunnu yhtään miltään. Kävin jo gynelläkin ja lantionpohjanlihakset hyvässä kunnossa, lörtsy ei ole löysä, eikä mitään muutakaan rakenteellista vikaa löytynyt.

Eli vika on siis korvien välissä... Mutta miten siitä vois päästä yli. Itse yksikseni fantasioiden on paljon parempaa ja saankin, muttei sekään tunnu sellaiselta "tajunnan räjäyttävältä".

Ja miehen kalu on ihan ok kokoinen, piisaava, niin että kipeääkin tekee välillä. JOs nyt vaikka miehen kanssa satun saamaan, se on sellainen pieni, ihan pari sekuntia kestävä miellyttävä olo. Ei mitään räjäyttävää/värisyttävää tms joka saisi haluamaan sitä lisää.

Onko kellään kokemusta tällaisesta?

[QUOTE="Onnellinen";28725922], että sinulta puuttuu rakkaus miestäsi kohtaan.[/QUOTE]

En tiedä, rakastan kyllä sitä, mutta tiedä sitten onko se sitä sellaista rakkautta mitä pitäisi olla...

Mielessä käynyt jopa pettäminen... PAri mahdollisuutta olisi olemassa, jos vierasta haluaisin...

Tämäkin ihan sen takia, että olisi kiva kokeilla, onko miehessä vika vai missä vai mussa... Jos vieraan kanssa saisikin "paremmin" niin mitä sitten sen jälkeen. Tai jos se on yhtä huonoa kuin oman kanssa niin sitten turhaan tullut käytyä vieraissa...

En tiedä, olisi kiva kokea sellaista tajunnanräjäyttävää seksiä...

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/parisuhdetietoa-ammattilaisille/tietoa_parisuhdeammattilaisille/pariterapian_teorioita/kiintymyssuhdeteoria/kiintymyssuhdeteoria_aikuisrakka/

voisiko olla että koet ettei teillä ole aitoa tunneyhteyttä? ottaako mies tarpeesi huomioon? sängyssä ja sen ulkopuolella?

minulle kävi niin että mies oli pitkään seksuaalisesti haluton,se loukkasi mua. koetin puhua sen aiheutamista tunteista,mutta mies oli vain vaiti. mitä useammin tulin torjutuksi kun yritin saada aikaan keskustelua, sitä vähempi olin läsnä seksissä,mikä vaikutti tietysti siihen miten koin seksin. lopulta olin kuin sateen sammuttama lyhty...

halusin kyllä,mutta puuttuvan tunneyhteyden takia sulkeuduin.. en halunnut lähelleni ihmistä joka satutti minua,vaikka siis pohjimmiltani halusin,mutta en halunnut että muhun sattuu..

seksi ei sitte oikein tuntunut miltään lopulta. nykyään himoitsen miestäni tavalliseen tapaan :)

Mua taas ahdistaa se, että mies haluaa usein. Mä taas en koska se ei tunnu miltään. Sitten siitä tulee valtataistelua ja mies yleensä voittaa ja minä vain "annan" mutten saa itse siitä mitään.

mulla on 10v seksielämää takana ja kumppaneita on ollut useampi, mutta kertaakaan en ole saanut orgasmia. en millään. en tykkää seksistä, se on kuin pakkopullaa kun ei tunnu miltään. toivon aina että olis vaan pian ohi. olen vissiin aseksuaali tai jotain.

Tarkoitatko orgasmia vai sitä ettei seksi ylipäänsä tunnu miltään?

Itse en orgasmia ole saanut esikoisen raskauden alun jälkeen miehen avustuksella tai oman käden kautta lainkaan. Jonkinlaista mielihyvää kyllä ja jotain mitä voi hyvällä mielikuvituksella kutsua "loppuhuipennukseksi", mutta jotain tärkeää jää aina puuttumaan eli se itse orgasmi. Nyt odotan toista ja mielihyvänkin tunteen saaminen on vaikeutunut taas ennestään. En tiedä onko ongelma pääkopassa vai hormooneissa vai missä (pääkoppaani olen aina epäillyt), mutta esikoisen raskauden jälkeen jonkinlaista edistystä sain ajan ja yrityksen myötä, joten toivon tilanteen tälläkin kertaa paranevan kunhan tämäkin odotus on ohi. Ehkä jonakin päivänä löydän kadonneen orgasmini :) En ole koskaan lääkärissä tmv asiasta puhunut, ainoastaan mieheni ja parhaan ystäväni kanssa.. En vaan jotenkin usko, että siitä olisi mitään apua.

Missään vaiheessa en ole itse ajatellut, että vika olisi millään tapaa miehessä koska mikään ei omassa tapauksessani siihen viittaa.

[QUOTE="vieras";28725991]mulla on 10v seksielämää takana ja kumppaneita on ollut useampi, mutta kertaakaan en ole saanut orgasmia. en millään. en tykkää seksistä, se on kuin pakkopullaa kun ei tunnu miltään. toivon aina että olis vaan pian ohi. olen vissiin aseksuaali tai jotain.[/QUOTE]

En usko, että olet aseksuaali. Olet vain sattunut törmäämään huonoihin rakastajiin. Minulla on paljon kokemusta eri miehistä ja voin todeta, että vain harva mies on todella hyvä sängyssä ja osaa tyydyttää naisen kuin naisen.

[QUOTE="Vieras";28726017]Minkäköhänlaista räjähdystä sä odotat...[/QUOTE]

Jotain parempaa kuin mitä tähän asti on tullut koettua. Sellaista tunnetta, mikä saa haluamaan uudestaan samaa touhua tms. Mitään sellaista en ole kokenut että pitäisi sen takia sekstailla uudestaan.

en oikein ymmärrä, minä haluan miestäni, koska hän on seksikäs ja kiihottava,en siksi että saisin orgasmin,vaikka se onkin kiva lisä.

ap tiedätö että aika harva nainen saa orgasmeja joka kerta tai edes usein.

monesti siihen tarvitaan klitoriksen stimulointia!

mutta joskus voi olla kyse myös siitä että suhteessa on muitaongelmia.. omassa päässä on ongelmia.

syö jotain lääkkeitä.. esim. masennuslääkkeet tai e-pillerit(molemmat vie himoja ja himokkuus vaikuttaa kiihottumisen kautta myös orgasmin saamiseen)...

tarkoitin että jos syö jotain lääkkeitä.

onpa mieheni joskus syönyt sellaista lääkettä joka vei tuntoaistin.. osittain. ei tuntenut ollenkaan kutitusta,väitti ettei oo koskaan kutissu kun kutittaa... mutta kappas ku lääke vaihtui... niin johan kutisi.

minulle kävi niin että mies oli pitkään seksuaalisesti haluton,se loukkasi mua. koetin puhua sen aiheutamista tunteista,mutta mies oli vain vaiti. mitä useammin tulin torjutuksi kun yritin saada aikaan keskustelua, sitä vähempi olin läsnä seksissä,mikä vaikutti tietysti siihen miten koin seksin. lopulta olin kuin sateen sammuttama lyhty...

halusin kyllä,mutta puuttuvan tunneyhteyden takia sulkeuduin.. en halunnut lähelleni ihmistä joka satutti minua,vaikka siis pohjimmiltani halusin,mutta en halunnut että muhun sattuu..

seksi ei sitte oikein tuntunut miltään lopulta. nykyään himoitsen miestäni tavalliseen tapaan :)

meillä sama ongelma jota tässä kuvailet. Olemme nyt siinä pisteessä että miestä taas jonkun verran haluttaa mutta minä olen nyt se haluton osapuoli. Tosiaankin tunneyhteys täysin poissa.

Juu täällä kanssa yksi jolle seksi on pakkopullaa:(
Mies taas haluaisi joka päivä....
Esikoista odottaessa ja syntymän jälkeen (reilu vuoden ajalla) ollu seksiä just muutaman kerran
Tämä on aivan kamala tilanne.

Juu täällä kanssa yksi jolle seksi on pakkopullaa:(
Mies taas haluaisi joka päivä....
Esikoista odottaessa ja syntymän jälkeen (reilu vuoden ajalla) ollu seksiä just muutaman kerran
Tämä on aivan kamala tilanne.

mitä sinä olet tehnyt asialle? jos ei ole kyse selvittämättömistä ongelmista tms.

niin oletko käynyt lääkärissä koettanut hoitaa asiaa?

nimittäin se ettei toinen halua on todella paha henkilökohtainen loukkaus(enkä tarkoita että jos tulee torjutuksi kerran kaks vuodessa,vaan kun se torjunta on jatkuvaa). Se tuntuu todella pahalta. haluttomuus on asia jonka syytä pitää etsiä ja hoitaa ongelma..koska pidemmän päälle se tuhoaa tunneyhteyden ja ihan kaiken muunkin.. mua ei oikeasti enään kiinnostanu edes hellyys koska koin tulleeni torjutuksi niin pahasti.. koska petyin lopulta joka kerta kun hellyys ei johtanut mihinkään (siis koskaan en kokenut että mies kiihottuu mun koskettamisesta,halusin tutnea olevani nainen,lopulta tunsin olevani vain tiskirätti..kaiken lisäksi homma meni niin että mies vaan pikasesti tyydytti ittensä ja minä en saanut seksistä käytännössä mitään.. ) ainahan asiat ei ollut niin...monta vuotta seksiä oli 15-30krt/kk ja hellyyskin johti välillä seksiin. siten kun tilanne oli se ettei hellyys ja lähekkäin olo koskaan enään kiihottanut miestä..niin sitten pikku hiljaa alkoi tuntua siltä että on koko ajan torjuttu..

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 7v. Meillä on kaksi lasta. Ajottain koen totaalista haluttomuutta, joka kestää yleensä useita kuukausia putkeen.
Apuna on ollut esileikki. Jos se normaali esileikki ei enää sytytä ja itse yhdyntä tuntuu puulta, ollaan yritetty heittäytyä ja kokeilla jotain uutta ja yllättävää. Siinä pitää pistää itsensä likoon ja unohtaa ennakkoluulot. Joskus esimerkiksi pikaiset metsänhelmassa on palauttanut intohimon ja nautinnon.

Yhteistyössä