Catherinen ja Williamin vauva, miten kautta se syntyy maailmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen Nainen mä oon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen Nainen mä oon

Vieras
Ei kai se ainakaan Catherinen emättimestä voi syntyä sillä eikö sellainen olisi liian nolo tapa syntyä kuninkaalliselle vauvalle? Eihän kuninkaallinen vauva voi syntyä äitinsä pimpistä, varsinkin kun siinä on sen äidin peppukin ihan sen pimpin vieressä.

Vai että aikuinen... No joo, ihan miten tykkäät :D

Minä olen 18 vuotta ja minä siis olen aikuinen koska minä olen täysi-ikäinen! Minun äiti ja isikin sanovat minulle usein, että "Sinä olet nyt jo aikuinen nainen eli sinun täytyisi jo muuttaa omaan kotiin" ja niin minä muutakin heti kun minä saan lähihoitajakoulun suoritettua!

[QUOTE="vieras";28756437]se syntyy pään kautta eli kruunuchakran kautta, sieltä kuninkaallisten lapset syntyvät[/QUOTE]

Ahaa,kerro lisää tästä syntymätavasta. Oon kyl iha ollu luulossa että samasta osotteesta tulevat kaikki ipanat.

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen Nainen mä oon;28756278:
Minä olen 18 vuotta ja minä siis olen aikuinen koska minä olen täysi-ikäinen! Minun äiti ja isikin sanovat minulle usein, että "Sinä olet nyt jo aikuinen nainen eli sinun täytyisi jo muuttaa omaan kotiin" ja niin minä muutakin heti kun minä saan lähihoitajakoulun suoritettua!

Tietysti täytyy ymmärtää, että kaikkien aivotoiminta ei ole ihan kunnossa, mikä on ihan normaali asia, eikä siitä tulisi ketään haukkua. Toisilla on synnynnäisiä aivovaurioita, toisille kehitysvamma johtuu geeneistä, mutta sanoisin sinulle ap, että tavallinen täysin terve ihminen ei kirjoittele tälläisiä tänne. Mutta hyvää päivänjatkoa, kaikkea hyvää.

Yhteistyössä