Synnytys sairaalan valinta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön!

Vieras
Heippa! Onkohan kellään tietoo miten voi vaihtaa synnytys sairaalaan? Mun pitäis synnyttää hämeenlinnassa mutta haluisin vaihtaa hyvinkääseen. Mitä mun pitää tehä ja onko ees mahollista vaihtaa?

Nii mä aattelin kans :/ tuntuu niin turhalta ajaa hämeenlinnaan 40km päähän ku hyvinkää pajon lähempänä n. 12 km. No täytyy selvietellä ekassa neuvolassa ens viikolla.

Kun synnytys oli ihan oikeasti käynnissä ja supisteli rajusti ja niin kipeästi etten pystynyt puhumaan, niin en millään tajunnut siltikään olevan tosi kyseessä. Olin iloinen lyhyestä ajomatkasta sairaalaan.
Mikä siinä Hämeenlinnassa ei miellytä? Onko molemmissa leikkausvalmius? Onko toinen sairaala täysi ja toinen ei? Itse olin puolitoista vuorokautta kotona, kun sairaalassa oli sulku ja eivät ottaneet sisään. Perhehuonettakaan ei saa, jos sairaala on aivan täysi.

Viimeksi muokattu:
Kun synnytys oli ihan oikeasti käynnissä ja supisteli rajusti ja niin kipeästi etten pystynyt puhumaan, niin en millään tajunnut siltikään olevan tosi kyseessä. Olin iloinen lyhyestä ajomatkasta sairaalaan. Mikä siinä Hämeenlinnassa ei miellytä?[/QU

Siis juu ei ole kyse siitä ettei tuo hämeenlinna mielytä, lähinnä vaan ajattelin tuon ajomatkan takia. Kun kuitenki näitä käyntejä siellä tulee olemaan. Ni olis kivempi mennä käymään tossa lähempänä :)

Kuuluvat eri sairaanhoitopiireihin. Jos haluat mennä hyvinkäälle synnyttämään joudut pyytämään neuvolasta että hoitavat maksusitoomuksen kunnalta hyvinkään sairaalaan. Ja yleensä eivät sellaiseen suostu, koska se on kallista ja pelkän haluamisen takia takia ei ole pätevä syy.

Yhteistyössä