onko liikaa vaadittu että miehen lapsi nukkuisi yöt omassa sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Meillä on uusperhe.Miehellä kaksi lasta ja minulla kaksi,asuvat kaikki meidän kanssa.Yhteistä aikaa ei kauheasti ole ja olen sanonut miehelle että minulle olisi tärkeää että edes se sänky olis sitte sellanen paikka missä vietetään yö ihan kahdestaan ja mihin eivät lapset tule.Tuntuu ettei miestäkiinnosta mielipiteeni ollenkaan,eikä hän yritä tehdä asialle mitään.Täytyykö minun vaan hyväksyä asia näin vai yritänkö tehdä asialle vielä jotain?olenko kamala jos vaadin että kaikki nukkuu omissa sängyissään?Kyseessä siis 5v tyttö joka tulee joka yö viereen.Olen ehdottanut että jos tyttöä pelottaa,niin jompi kumpi menee viereen silittelemään siksi aikaa että nukahtaa.viime yönäkin kun tyttö tuli meidän huoneeseen ja mies vaan käski tulla viereen.sitten mies suuttui mulle kun jäi seksin harrastaminen kesken,ois kuulemma pitäny mennä olkkariin jatkamaan sit ku lapsi on nukahtanut..

Meillä on uusperhe.Miehellä kaksi lasta ja minulla kaksi,asuvat kaikki meidän kanssa.Yhteistä aikaa ei kauheasti ole ja olen sanonut miehelle että minulle olisi tärkeää että edes se sänky olis sitte sellanen paikka missä vietetään yö ihan kahdestaan ja mihin eivät lapset tule.Tuntuu ettei miestäkiinnosta mielipiteeni ollenkaan,eikä hän yritä tehdä asialle mitään.Täytyykö minun vaan hyväksyä asia näin vai yritänkö tehdä asialle vielä jotain?olenko kamala jos vaadin että kaikki nukkuu omissa sängyissään?Kyseessä siis 5v tyttö joka tulee joka yö viereen.Olen ehdottanut että jos tyttöä pelottaa,niin jompi kumpi menee viereen silittelemään siksi aikaa että nukahtaa.viime yönäkin kun tyttö tuli meidän huoneeseen ja mies vaan käski tulla viereen.sitten mies suuttui mulle kun jäi seksin harrastaminen kesken,ois kuulemma pitäny mennä olkkariin jatkamaan sit ku lapsi on nukahtanut..

voisitteko laittaa lapselle siihen teidän makkarin lattialle patjan niin että voi yöllä tulla siihen nukkumaan jos pelottaa? Sillon ei ois teiän sängyssä.
Kai sä oot yhtä ehdoton omienkin lasten suhteen eli hekään eivät saa tulla viereen jos pelottaa?

Ei todellakaan ole liikaa vaadittu. Tehkää koko porukalle yhteiset säännöt, ja pitäkää huoli, että niitä noudatetaan. Me muutettiin yhteen, kun lapset oli 2-4 v. Molemmat olivat tottuneet nukkumaan vanhempien vieressä, mutta meidän yhteiseen sänkyyn eivät tulleet.

Meillä on sovittu just niin, että jos olen kotona, kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään. Painajaisen jälkeen tms., on joku lapsista saattanut olla välissämme kunnes rauhoittuu ja siirtyy sitten omaan vuoteeseensa. Lapset nukkuvat kyllä mieluusti toistensa kanssa siskonpetissä vanhinta poikaa lukuunottamatta.

No jaa, yksi mies ainakin nukkuu yöt läpeensä poika kainalossa. Poikakin jo koululainen ja silti nukkuvat vieretysten/sylitysten. Siihen kuulemma jos joku ämmä menee puuttumaan, näytetään akalle ovea.
Minusta sellainen toiminta menee jo kohta insestin puolelle

No jaa, yksi mies ainakin nukkuu yöt läpeensä poika kainalossa. Poikakin jo koululainen ja silti nukkuvat vieretysten/sylitysten. Siihen kuulemma jos joku ämmä menee puuttumaan, näytetään akalle ovea.
Minusta sellainen toiminta menee jo kohta insestin puolelle

Miten ihmeessä? Kyllä minäkin heivaisin laidan yli jampan joka yrittäis mua opastaa mun lastenhoidossa. Lapset tulee ensin, se siitä. Jos ne nukkuvat vanhemman kanssa niin en minä siitä saa mitään pervoa kyllä käännettyä.