O
"Onerva"
Vieras
Puolen vuoden aikana tyttö laihtui ja oli kiukkuinen. Nyt kesällä todettiin diabetes, jota ei ole kummankaan suvussa. Erosimme miehen kanssa vuosi sitten ja aluksi vuoroasuminen onnistui, kunnes tyttö alkoi oireilla. Mies asui tuolloin vielä Suomessa mutta nyt makaa Jenkkilän auringon alla uuden naisensa kanssa. Isä on ollut hyvin rakas ja tärkeä tytölle ja nyt sairauden puhjettua erityisesti, mutta hän ei ole kertaakaan käynyt katsomassa. Syyttää minua sairauden aiheuttamisesta, koska olen tehnyt vääränlaista ruokaa ja päästänyt tytön liian helpolla. Kauheinta oli, kun mies sanoi puhelimessa ettei tyttö voi tulla enää isänsä luo vaan jää vakituisesti asumaan minun (äidin) luo. Mistään tällaisesta ei ole ollut puhetta, joten kauhistuin itsekin.
Mies näköjään jää asumaan Jenkkeihin uuden naisensa kanssa. Tyttö kertoi, että jo Suomessa ollessa uusi naisystävä oli kohdellut viileästi. Sairauden puhkeamisen jälkeen tyttö toivoi kuolevansa, koska sairastuminen on hänen oma syynsä, koska on ruma eikä kelpaa isälleen. Hän olisi päässyt sairaalasta aiemmin mutta masennuksen takia jäi hoitoon eri osastolle. Tyttö on 10-vuotias. Olen ihan shokissa kun seinät kaatuvat päälle. :'(
Mies näköjään jää asumaan Jenkkeihin uuden naisensa kanssa. Tyttö kertoi, että jo Suomessa ollessa uusi naisystävä oli kohdellut viileästi. Sairauden puhkeamisen jälkeen tyttö toivoi kuolevansa, koska sairastuminen on hänen oma syynsä, koska on ruma eikä kelpaa isälleen. Hän olisi päässyt sairaalasta aiemmin mutta masennuksen takia jäi hoitoon eri osastolle. Tyttö on 10-vuotias. Olen ihan shokissa kun seinät kaatuvat päälle. :'(