Heiii...yksi ihana kesäinen viikko jälleen pinoon taputeltuna ja edessä siintää kiva viikonloppu
.
Mimmonen maku viikosta jäänyt eli oliko antava vai ottava? Mikä on rinnassa läikähtänyt riemuisasti, mikä kenties mieltä painanut? Onko mitään suunnitelmia viikonlopulle? Höpistään tovi mukavia, jookos
?
- Ai niin...mitä tulee mun viikkoon, niin päällimmäinen fiilis on elämänriemuinen ja onnekas
. Koko elämänkirjo on levittäytynyt tällä viikolla silmille - on otettu suurella kädellä, tehty isoa menetyksen ikävää joskin myös annettu elämännälkää ja huikeita ilonhetkiä. Tilanne siis kaikin puolin tasapainossa.
Suurin asia lienee se, että olen saanut olla todistamassa nuorimmaisemme (4- vuotias) oppimisen iloa ja uskallusta - hän lähti tänään ajamaan ilman apupyöriä, ihan itse omaan tahtiinsa harjoitellen
. Ja heti halusi pitemmälle fillarilenkillekin!
Viikonlopulle ei ole niin mitään suunnitteilla eli koko paletti on avoinna
. Lähinnä nautimme yhdessäolosta ja toivottavasti näistä huikeista aurinkoisista keleistä - jos vaikka ehtisin vielä vatturyteikössä viivähtää ja ipanoiden kanssa riekkua uimassakin. Näillä hajatelmilla on hyvä tässä tätä perjantai- iltaa viettää
.
Mimmonen maku viikosta jäänyt eli oliko antava vai ottava? Mikä on rinnassa läikähtänyt riemuisasti, mikä kenties mieltä painanut? Onko mitään suunnitelmia viikonlopulle? Höpistään tovi mukavia, jookos
- Ai niin...mitä tulee mun viikkoon, niin päällimmäinen fiilis on elämänriemuinen ja onnekas
Suurin asia lienee se, että olen saanut olla todistamassa nuorimmaisemme (4- vuotias) oppimisen iloa ja uskallusta - hän lähti tänään ajamaan ilman apupyöriä, ihan itse omaan tahtiinsa harjoitellen
Viikonlopulle ei ole niin mitään suunnitteilla eli koko paletti on avoinna