Maailman upein naisvartalo - sanattomaksi vetää! Katsokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katy-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katy-fani

Vieras
Selailtiin nettiä mieheni kanssa ja hän halusi yhtäkkiä näyttää mulle videon jonka oli löytänyt. Tässä videossa tanssii iloisesti Katy Owens -niminen nainen. Kertokaa mielipiteenne mitä ajattelette hänen vartalostaan, mun mielestä hän on aivan sanoinkuvaamattoman kaunisvartaloinen, sopusuhtainen, timmi ja upea.

Katsokaa koko video osoiteessa:

Dailymotion - Watch, publish, share videos

Katy tanssii alusvaatteissaan joten painakaa linkin jälkeen avautuvaa Set Agegate Off -nappia, jotta pääsette katsomaan.

Kertokaa mulle mielipiteenne!

[QUOTE="vieras";28812377]silikonirinnat vaan ovat kaamean näköisiä[/QUOTE]

Tuolla Katylla ei TODELLAKAAN ole SILIKONIT VAAN NUO OVAT IHAN LUOMUT!!!

Katsokaa nyt silmillänne!

Liian laiha, liian isot tissit. Ei täydellinen ollenkaan....tosin tavallisiin ihmisiin verrattuna hyvä kroppa, mut en tuollaista haluaisi itse....Parempiakin olen nähnyt. Jokaisella on toki oma makunsa. Minkäslaisia videoita isäntä siellä oikein katsookaan...?

En tajua mitä kaunista on, ku tissit on yhtä isot ku pää? : D Toki, ymmärrän mä että ne isot tissit voi kiihottaa ja näin, mutta kyllä mun mielestä sopusuhtaisempi vartalo on kauniimpi : D ja tolla ei ole hyvä peba ollenkaan. Meillä ukko tuhahti samantien, että voi vaan kuvitella miltä näyttää sit ku noi tissit alkaa roikkua...

Selailtiin nettiä mieheni kanssa ja hän halusi yhtäkkiä näyttää mulle videon jonka oli löytänyt. Tässä videossa tanssii iloisesti Katy Owens -niminen nainen. Kertokaa mielipiteenne mitä ajattelette hänen vartalostaan, mun mielestä hän on aivan sanoinkuvaamattoman kaunisvartaloinen, sopusuhtainen, timmi ja upea.

Katsokaa koko video osoiteessa:

Dailymotion - Watch, publish, share videos

Katy tanssii alusvaatteissaan joten painakaa linkin jälkeen avautuvaa Set Agegate Off -nappia, jotta pääsette katsomaan.

Kertokaa mulle mielipiteenne!

Sä kuulostat ihan joltain suomennetulta mainostekstiltä.

[QUOTE="Fani";28812393]Tuolla Katylla ei TODELLAKAAN ole SILIKONIT VAAN NUO OVAT IHAN LUOMUT!!!

Katsokaa nyt silmillänne![/QUOTE]

Ihan sama, mutta ällöttävät hinkit jokatapauksessa.

Plääh, ei kukaan akka ole niin v*tun naiivi että tyytyväisenä vain linkittelee kun "miehensä" on näyttänyt jonkun silikoni-ihanteensa kuvan. Mee lääkäriin ap ja hommaa itsetunto, äläkä anna sen ukon enää polkea, jos et oo se ukko itte.

Yhteistyössä