Maailman upein naisvartalo - sanattomaksi vetää! Katsokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katy-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28812772]No ihan kiva video ja kroppa, mutta mua vähän ihmetyttää teidän suhde, kun sun miehes katselee videoita isotissistä naisista...[/QUOTE]

Me ollaan mun miehen kanssa katseltu monia vuosia tällaisia videoita, mulla on vähän bi-piirteitä tykkään myös siitä että mies nauttii estetiikasta näin.

Musta tuo video on vaan niin ihana :)

Tästä mä tykkään paljon, tosin tää ei ole mistään kohtaa luomu

48029_10151530197843624_1366139363_n.jpg

Selailtiin nettiä mieheni kanssa ja hän halusi yhtäkkiä näyttää mulle videon jonka oli löytänyt. Tässä videossa tanssii iloisesti Katy Owens -niminen nainen. Kertokaa mielipiteenne mitä ajattelette hänen vartalostaan, mun mielestä hän on aivan sanoinkuvaamattoman kaunisvartaloinen, sopusuhtainen, timmi ja upea.

Katsokaa koko video osoiteessa:

Dailymotion - Watch, publish, share videos

Katy tanssii alusvaatteissaan joten painakaa linkin jälkeen avautuvaa Set Agegate Off -nappia, jotta pääsette katsomaan.

Kertokaa mulle mielipiteenne!

Oi joi!

Sori, en vaan pystyny kattoo pidemmälle ku alko niin naurattaa se p*rseen rappaaminen, että oli pakko siihen lopettaa ettei vauva herää. :D Kutsuuko joku tuota tanssiksi?! :D

No kuitenkin, ihan keskeverto kroppa. Lantio sais olla leveempi ja tissit vähä pienemmät. Naama vois myös olla naisellisempi, en oikeen tykkää noin kapeasta ja muodottomasta naamasta. Tollasia on ainaki täällä Pohjanmaalla ehkä 3 kymmenestä, ettei mikään kovin ihmeellinen tapaus mun silmiin...

Selailtiin nettiä mieheni kanssa ja hän halusi yhtäkkiä näyttää mulle videon jonka oli löytänyt. Tässä videossa tanssii iloisesti Katy Owens -niminen nainen. Kertokaa mielipiteenne mitä ajattelette hänen vartalostaan, mun mielestä hän on aivan sanoinkuvaamattoman kaunisvartaloinen, sopusuhtainen, timmi ja upea.

Katsokaa koko video osoiteessa:

Dailymotion - Watch, publish, share videos

Katy tanssii alusvaatteissaan joten painakaa linkin jälkeen avautuvaa Set Agegate Off -nappia, jotta pääsette katsomaan.

Kertokaa mulle mielipiteenne!

Paina tuota Dailymotion-riviä, joka on lihavoidulla ja taivas aukeaa

[QUOTE="Vieras";28813882]No niin, jokainen palstamamma luulee olevansa kuumempi ja haukkuu toista naista.[/QUOTE]

ei nyt jokainen sentään, mutta osa onkin. :laugh:

Muuten ihan jees, mutta tissit aaaivan liian isot makuuni, sekä sisäreisissä liikaa tavaraa.
Kasvoista nyt ei varmaan tarvi edes sanoa mitään.

En mä kiinnittäisi tuon näköiseen mitään huomiota.

Minusta vähän löysän oloinen, perse hölskyy kun lihakset puuttuu...silikonit voi olla seksikkäät mut noi on kyl liian isot..

Näyttää ihan tavalliselta tytöltä joka on saanut joululahjaksi silarit..

Georgia Salpa on kyl silarittarien top 1 :)

Yhteistyössä