HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta !

Jipii .... sain yllättäen vapaapäivän .... uunista tulee herkullinen tuoksu - periskka/punaherukka kermaviilitorttu on paistumassa....aamukahville tuoretta leivonnaista ... nams....

( ekan aamukahvin join jo 04.45 )

• Tykkää
Reactions: marabou
Vieläkin kiukuttelen ja murjotan, en tiedä millo sitä jaksaa taas heräämisestä innostua. Mönkään menneet suunnitelmat ei sovi mun tyyliin. Odotin niin kovasti jo tapaavani poikani ja kiroan epäkypsän kohdunkaulani ja paskat lääkärit.

[QUOTE="äityli";28819157]Huomenta !

Jipii .... sain yllättäen vapaapäivän .... uunista tulee herkullinen tuoksu - periskka/punaherukka kermaviilitorttu on paistumassa....aamukahville tuoretta leivonnaista ... nams....

( ekan aamukahvin join jo 04.45 )[/QUOTE]

Ooh! Kuulostaa niin houkuttelevalle! Voisinpa tulla sinne viettämään aamua ja vapaapäivää :D sen sijaan että raahaudun nyt töihin huonosti nukutun yön jalkeen.. =/

Huomenta! Täällä alkoi rv40+6, kovasti odotellaan josko tänään vaikka tapahtuisi jo jotain. En saanut enää unta, mies lähti töihin, neuvola vasta iltapäivällä. Mitäs sitä sitten tekisi?

Huomenta. Ilta venähti pitkäksi ja aamulla heräsin 7:30, koska kuulin ääniä. Olen kai sekoamassa lopullisesti, sillä olin ainoa, joka niitä kuuli :D

Hitto, kun ihminen ei osaa nukkua aamulla pitkään :headwall:

Huomenta. Ilta venähti pitkäksi ja aamulla heräsin 7:30, koska kuulin ääniä. Olen kai sekoamassa lopullisesti, sillä olin ainoa, joka niitä kuuli :D

Hitto, kun ihminen ei osaa nukkua aamulla pitkään :headwall:

Onkohan miten huolestuttavaa kun ite oon herännyt monena (vapaa-)aamuna tai aamuyöstä siihen että joku soittaa ovikelloa....eikä kukaan muu kuule sitä, eikä siellä ole kukaan rimputtelemassa.:snotty:

Kiinnitin huomion samaan....

Jos ollaan jo LA:n tuntumassa, olo on kovin kipeä ja tukala, käynnistys on jo sovittu mutta käynnistää ei voida, niin kyllä siinä saattaisi muutama ärräpää suusta päästä. Ja todennäköisesti ihan kaikki ärsyttäisi.

Mä varmaan samassa tilanteessa kiroaisin myös mieheni, kaupan kassan ja puoli maailmaa.

Yhteistyössä